Tram-Sellarès: Tramvía de Circumval.lació de Gavà/Viladecans
Publicat: 19 juny 2007, 19:55
Trobo que sería una molt bona realització, la construcció d´una línia de circumval.lació que unís els diferents barris, equipaments i polígons industrials (actuals, ja en construcció, i previstos), de les ciutats veïnes de Gavà i Viladecans, sota la denominació d´explotació i/ó d´empresa de "Tram-Sellarès"
.
Quí mès pot ser a favor d´aixó, i aporta el seu granet a que sigui una realitat?............

.Quí mès pot ser a favor d´aixó, i aporta el seu granet a que sigui una realitat?............
