Rodalíes de Vilanova i St. Vicenç fins a El Vendrell:
Publicat: 17 jul. 2007, 17:16
Crec que sería molt bona idea que part o tots els erveis de Rodalíes que actualment tenen el final a Vilanova o St. Vicenç, continúin fins a EL Vendrell, fent inversió de marxa a la darrera, o construint un enllaç amb andana pròpia. La ciutat ha crescut molt els darrers anys, i mès que ho farà a un futur no llunyà, i aixó sería una gran millora de comunicacions, i nó nomès per a ella, sino per a Vilanova, Segur, Sitges, etcètera.