Segons el revers del bitllet, quan tornes en un dia diferent al de l'anada o el tren te diferent tarifa.
Pero...
Tornant en diferent dia, a vegades la màquina l'accepta i d'altres em fa anar a la taquilla.
Quin sentit té que et fagin passar per taquilla si el bitllet ja te una data de caducitat?
Lo de la tarifa es absurd ja que qualsevol pot pujat a un tren amb un bitllet de rodalies i oi que no els fan passar a tots per taquilla? Cadascú s'ha de preocupar de que el tren sigui de la mateixa categoria i sino apanyar-se-les amb el revisor.



