Pàgina 1 de 1

R3 i el Circuit de Montmeló.

Publicat: 23 ago. 2007, 12:37
Autor: Rafa Monty
Durant els últims anys he vist que quan hi corre el Alonso per el Circuit de Catalunya, que respecte al Ferrocarril, en la Guia Urbana de Barcelona,
edició 1998 - 2004. Hi figura una estació davant el Párking del Paddock, i
va sortir la paraula "van passar per la deserta estació del Circuit" en un
article del dia de la cursa de moto Gp, respecte a un viatge en autobús,
:auto :yotb :trenazo
M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.

Re: R3 i el Circuit de Montmeló.

Publicat: 23 ago. 2007, 12:39
Autor: UT596001
Rafa Monty ha escrit:M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.
No, no n'hi ha cap.

Per a més informació...

Publicat: 23 ago. 2007, 12:46
Autor: Guigui
D'aquest tema ja se'n parla, entre d'altres, en aquests dos fils:

http://transport.cat/viewtopic.php?t=5135
http://transport.cat/viewtopic.php?t=71

Publicat: 23 ago. 2007, 12:48
Autor: Pep
Rafa Monty ha escrit:M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.
Fa temps (anys) que es comenta la construcció d'aquest baixador ja que la linia fèrrea passa just pel darrera de la tribuna principal.

Publicat: 23 ago. 2007, 16:16
Autor: Trenscat
Les últimes propostes que hi havia era que aprofitant la construcció de la Línia Orbital es fés una estació de bifurcació de línies al punt que adjunto en la següent imatge, al sud del Circuït. D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.

Clar que de propostes n'hi ha moltes, també n'he vist alguna de desviar la línia de Vic a partir de Parets per Lliçà per tornar a agafar el traçat original a Granollers-Canovelles. Aleshores la nova estació del Circuït de Catalunya quedaria servida únicament per la Línia Orbital.

Però evidentment tot això són propostes a llarg termini. Crec que de moment es podria habilitar ni que fos una andana i una via desviada a la recta de davant del circuït on només hi paressin els trens els dies de competició o activitats al Circuït.

Publicat: 23 ago. 2007, 19:17
Autor: Mr. Baricentro
Rafa Monty, em sones d'algo i nosé precisament de qué.
(serie3000, by CELA)

Publicat: 23 ago. 2007, 20:31
Autor: entfe001
Trenscat ha escrit:D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
No em sona gaire que per aquell tram l'AP-7 vagi en trinxera...

Publicat: 23 ago. 2007, 21:15
Autor: Pep
entfe001 ha escrit:
Trenscat ha escrit: D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
No em sona gaire que per aquell tram l'AP-7 vagi en trinxera...
A no serque es refereixi just al tram on enllaça amb la B-30, quan va pel costat de la central de repsol de Montornés...que allà si que va un pel enfonsada...però tampoc entenc aquest projecte de soterrament.

Bernat! situa'ns si us plau!

Publicat: 24 ago. 2007, 07:38
Autor: Rafa Monty
Mr Baricentro, soc Montyman de Terrassa, al C.E.L.A. :o

Mira! Qui ho havia de dir!! :P

Publicat: 24 ago. 2007, 09:08
Autor: Trenscat
El tram per on l'autopista va en trinxera (molt ample això sí) és just per sota de la nova estació proposada de Montmeló Nord. És el punt on s'uneixen l'AP-7 i la C-33.

Publicat: 24 ago. 2007, 10:40
Autor: Pep
Trenscat ha escrit:El tram per on l'autopista va en trinxera (molt ample això sí) és just per sota de la nova estació proposada de Montmeló Nord. És el punt on s'uneixen l'AP-7 i la C-33.
vale, és on em referia jo, no? Es que jo encara estic xapada a l'antiga, i per mi no existeix ni la AP-7 ni la C-33 ni la C-58...jo me les vaig aprendre amb la nomenclatura antiga i per mi son la A-7 i la A-17!!! :D

Publicat: 06 set. 2007, 12:56
Autor: Danzig
Trenscat ha escrit:a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
quan dius ciutat et refereixes a Montmeló??? :x

Publicat: 06 set. 2007, 12:59
Autor: Fran-Ikarus
Pep ha escrit:vale, és on em referia jo, no? Es que jo encara estic xapada a l'antiga
Pepa? :osti

Publicat: 06 set. 2007, 13:26
Autor: Rodalíes
A ver si os gusta lo que acabo de pensar para futuros Grandes Premios y resto de carreras que se produzcan en este circuito (24 horas, WTCC, GT, Copas Hyundai...):

Imatge

Lo que está pintado de color verde serán las zonas valladas para separar los aparcamientos de coches de la estación. En azul celeste, los andenes (aptos para doble composición de 447 haciendo servicios Civis entre Sants y Montmeló Circuit yendo por Passeig de Gracia, Clot, Sant Andreu Comtal y yendo por el ramal de Les Aigües (¿se escribe así?) hasta esta estación), así como de amarillo la nueva disposición de vías unida a la general.
Y no estaría nada mal un edificio prefabricado para la instalación de máquinas de autoventa de billetes multilenguaje y demás extras. (lo que está de color rojo).

¿Qué os parece esta probable ilusión?

Publicat: 06 set. 2007, 23:41
Autor: orique
Fa bona pinta, però jo hi afegiria una altra andana a la via principal, per l'altra banda. Es podria buidar una 447 en triple en segons!

Publicat: 07 set. 2007, 13:53
Autor: genissimon
Pel preu que tenen les andanes, jo les faria de llargada suficient per a que hi cabéssin dos trens, un davant de l'altre, composat cadascun per una doble de 447, o bé dos trens 450.

Salut !!

Publicat: 07 set. 2007, 13:57
Autor: Pep
home...pel preu de les andanes....

compta també que tot aquest espai requereix més espai reservat per l'estació i més obres...perquè les andanes són "baratetes" però han d'anar acompanyades de les seves respectives vies i l'obra d'infraestructura costa una miqueta....

A part que ho trobo exagerat posar vies amb capacitat per 2 450... Mentre els serveis llançadora els dies necessaris funcionessin bé no cal tenir tanta bateria de trens.

Cal dir que el bon servei de freqüències només es podria obtenir desdoblant la via...clar