Estem davant d´un accident que també podria haver tingut conseqüències tràgiques. Només cal veure el video que surt a l´enllaç que he posat més amunt, on es veu l´autocar desfrenat corrent carrer avall, la sort va ser que es va quedar encastat a la boca del metro, ans al contrari hagués anat carrer avall, provocant una desgràcia, emportant-se cotxes i vianants pel davant. També una sort que només hi hagués dos ferits lleus, un el conductor en fer un intent fallit de tornar a pujar a l´autocar per recuperar el control, i l´altre, una persona que en aquell moment sortia de la boca del metro, per sort, només sortia una persona en aquell moment.
Cal recordar, per exemple, l´accident d´autobús d´AUTHOSA, de la linia 87, que en aquest mateix barri del Carmel, va tenir una fallida dels frens, va perdre el control, va pujar a la vorera, i va matar a dues persones que anaven pel carrer, entre elles, una nena.
També em ve a la memoria un accident d´un camió que va perdre el control dels frens, i es va encastar contra uns magatzems al principat d Andorra, amb un resultat de nou morts, l´any 1994. Aquest el recordo bé, perquè era l´inici del pont de la Puríssima, i jo estava amb els meus pares a Andorra passant aquests dies festius, vam arribar el mateix dia dels fets des de Barcelona, amb el ALSINA GRAELLS de les 6.30h pel Túnel del Cadi, arribant cap a les 10h, i estavem a un hotel ben a prop del lloc dels fets. Fins i tot, ens podia haver tocat a nosaltres.
👍0👎0