Anada a Lleida amb el regional via Calaf.
Tornada a Barcelona amb l'Avant de les 12.05 (enllaç de 26 minuts).
És la combinació que em permet estar a les quatre de la tarda a Barcelona.
Pressupost 30 EUR a tarifa general.
Algú s'hi apunta?
Hora i data actual: 25 juny 2026, 15:44
Entrada Autor: entfe001 » 25 abr. 2008, 16:24
Entrada Autor: Trenscat » 25 abr. 2008, 23:39

Entrada Autor: UT440_132M » 26 abr. 2008, 00:54
Entrada Autor: entfe001 » 26 abr. 2008, 22:57
Entrada Autor: wefer » 28 abr. 2008, 10:05
Entrada Autor: Trenscat » 28 abr. 2008, 12:52
Pont per alguns...metring ha escrit:Tenim un pont ben maco per fer-ho
Entrada Autor: Mako448 » 28 abr. 2008, 21:08
Aquest matí a la web de renfe m'ha sortit que un bitllet d'anada i tornada en Avant surt per 32 euros i pico(no m'hen recordo de la quantitat excata),peró són dos euros nomès que anar en Avant i tornar a regional,i molt mès ràpid.entfe001 ha escrit:Dilluns 28 d'abril.
Anada a Lleida amb el regional via Calaf.
Tornada a Barcelona amb l'Avant de les 12.05 (enllaç de 26 minuts).
És la combinació que em permet estar a les quatre de la tarda a Barcelona.
Pressupost 30 EUR a tarifa general.
Algú s'hi apunta?
Entrada Autor: wefer » 28 abr. 2008, 23:52
Entrada Autor: jordidr » 30 abr. 2008, 10:09
Entrada Autor: wefer » 30 abr. 2008, 13:22
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026