Pàgina 1 de 1
Anul.lació trobada Súria FGC d'aquest dilluns.
Publicat: 30 jul. 2005, 10:42
Autor: liniadelRipollés
Atès que el tren de la tarda no està assegurat i el del matí circula més aviat de l'habitual
se suspèn la trobada a Súria d'aquest dilluns...............................................................................................
A nivell personal potser m'acosto a Bifurcació Zona Franca per fotografiar el potasser del matí.
👍0👎0
Publicat: 30 jul. 2005, 14:02
Autor: Trenscat
Vaja doncs quina llàstima... No es podria proposar per a algun altre dia la Trobada?
👍0👎0
Re: Anul.lació trobada Súria FGC d'aquest dilluns.
Publicat: 30 jul. 2005, 14:09
Autor: wefer
liniadelRipollés ha escrit:A nivell personal potser m'acosto a Bifurcació Zona Franca per fotografiar el potasser del matí.
Es fa algun tipus de maniobra, o només és veure'l passar?
Estic amb Trenscat d'intentar fer la trobada un altre dia.
👍120👍0👎0
Publicat: 30 jul. 2005, 14:43
Autor: abegot
I. per que no ho fem de nit?, agafar el darrer bus i caminar fins .... i tornar a primeres hores i .... veure la sortida de sol

)))2 :begut
👍0👎0
Publicat: 30 jul. 2005, 17:03
Autor: liniadelRipollés
no es fa cap maniobra a bifurca.
ja veurem si es fa un altre dia...tot depèn dels horaris....
👍0👎0