Pàgina 1 de 1
Flatmobile, el cotxé més pla del món
Publicat: 18 nov. 2008, 23:00
Autor: metring
Contempleu la foto del cotxe més llobarro que existeix:
http://www.20minutos.es/galeria/5445/0/ ... ras/fotos/
👍65👍0👎0
Pràctic per aparcar
Publicat: 18 nov. 2008, 23:11
Autor: Guigui
Serà pràctic el dia que tots els cotxes siguin així. En lloc d'aparcaments, n'hi haurà prou amb calaixeres.
👍35👍0👎0
Re: Pràctic per aparcar
Publicat: 18 nov. 2008, 23:41
Autor: JaMiRo!
Guigui ha escrit:Serà pràctic el dia que tots els cotxes siguin així. En lloc d'aparcaments, n'hi haurà prou amb calaixeres.

I si hom està en bona forma física, evitarà un atropellament d'un salt...

👍0👎0
Re: Flatmobile, el cotxé més pla del món
Publicat: 19 nov. 2008, 18:48
Autor: oriolp13
Fa només 47 cm, és una psssada!
No hem de patir per els xocs frontals, ja que el cotxe hi passa per sota xd

👍0👎0