Pàgina 1 de 1

Solucions per als problemes al metro

Publicat: 23 març 2009, 19:19
Autor: MetroBCN
Obro aquest fil per si voleu deixar alguna cosa, idea, proposta... per solucionar el petit (de moment) caos que se està formant al metro.

Salutacions!
00

Caos al metro?

Publicat: 23 març 2009, 19:29
Autor: Guigui
Quin petit caos?
00

Re: Solucions per als problemes al metro

Publicat: 23 març 2009, 19:33
Autor: MetroBCN
Doncs, per exemple, a Can Vidalet és cada dia pitjor. Vigilants que deixen pasar sense pagar a els seus amics, gent que ''se cuela'', grafitis a les parets d'entrada, cámeres de videovigilancia TRENCADES...
Un caos, vamos. Ah, i d'altres estacions, puff... Florida, Torrassa... Es exactament lo mateix o pitjor.
00

Se'n parla

Publicat: 23 març 2009, 19:44
Autor: Guigui
En aquest cas, et remeto a aquest missatge com a recordatori.
00