Pàgina 1 de 1
Solucions per als problemes al metro
Publicat: 23 març 2009, 19:19
Autor: MetroBCN
Obro aquest fil per si voleu deixar alguna cosa, idea, proposta... per solucionar el petit (de moment) caos que se està formant al metro.
Salutacions!
👍0👎0
Caos al metro?
Publicat: 23 març 2009, 19:29
Autor: Guigui
Re: Solucions per als problemes al metro
Publicat: 23 març 2009, 19:33
Autor: MetroBCN
Doncs, per exemple, a Can Vidalet és cada dia pitjor. Vigilants que deixen pasar sense pagar a els seus amics, gent que ''se cuela'', grafitis a les parets d'entrada, cámeres de videovigilancia TRENCADES...
Un caos, vamos. Ah, i d'altres estacions, puff... Florida, Torrassa... Es exactament lo mateix o pitjor.
👍0👎0
Se'n parla
Publicat: 23 març 2009, 19:44
Autor: Guigui
En aquest cas, et remeto a
aquest missatge com a recordatori.
👍35👍0👎0