Jo si que hi anat.
En lo que era la trobada hi había en Carles Salmerón, Cesar Ariño i Ricart Fernandez Valentí, venent i signant las seves recents publicacions de Els tramvias d'Europa, Transports de Barcelona 1959-1969 i Magi Roca Compromis social i passio per els transports, respectivament.
Hi había cuatre paradetas de venda e intercamvi de billets, i una que tenían i suposo venían antics retols de línia d'autobus avans dels BKB, i banderetas de las que posan els dias asenyalats.
Jo, com no hi había estat mai, m'agradat veure las vitrinas que tenen amb peces i maquinaria especialment d'autobusos, máquinas de bitllets antigues, multitud de cuadros de fotos de tramvias, autobusos i metro penjats per las parets, un parell de maquetas de trens funcionant, i antics postes de parada. Per aixo sol, ja val la pena la visita.
Un senyor , soci d'Acema i que diu que ha treballat 32 anys al metro, molt amablement ens ha explicat a uns quans que feiam "corrillo" on ens trovabam, o sigui al acces de la estació Gaudí del metro, i l'historia de l'estació, i que el local el compartían els jubilats de TMB, els col.lecionistes de TMB i els dels projectes solidaris amb el tercer mon. Las instalacions son dues grans salas contigües i un pasadis que es el que conecta amb la L5 a Sagrada Familía. L'acces desde el carrer es fa desde la boca de metro existent a Av. Gaudí-Lepanto, on s'accedeix a l'asociació, sense cap conexió a la xarxa de metro.
Encara que tenía pocas esperanças, pro per allo de "si cuela, cuela", hi preguntat si sería posible veure Gaudí, ni que fos desde l'entrada, contestant que no era posible doncs el maquinistes tenen ordre de parar inmediatament el servei si es troban algú a llocs no autoritzats.
Dir tambe que m'han obsequiat amb un llibre on hi han publicats relats curts del concurs i material de propaganda (guies de metro, fundas de tarjetas etc.).
Salutacions.
👍0👎0