En el mateix fil podeu veure més detalls, entre d'altres un enllaç al PDF amb els horaris.
http://www.laptp.org/forum/index.php?showtopic=273
La línia serà explotada per Sagalés.
Hora i data actual: 14 juny 2026, 19:16
Entrada Autor: UT596001 » 29 set. 2006, 22:23
Entrada Autor: trainman » 02 oct. 2006, 16:39
Entrada Autor: trainman » 02 oct. 2006, 17:03
Entrada Autor: trainman » 02 oct. 2006, 17:06
Entrada Autor: UT596001 » 02 oct. 2006, 21:54

Entrada Autor: trainman » 02 oct. 2006, 23:09

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 03 oct. 2006, 14:50
Quan es diu que ha sortit buit podem interpretar que no hi havia cap persona apart del conductor, per tant si l'UT cinccentsipicomil diu que hi anava es que... es un fantasmaUT596001 ha escrit:De Sabadell ha sortit el bus buit, només he pujat jo.
Entrada Autor: Platanito » 03 oct. 2006, 15:44
Tant que li agradava el ferrocarril, i mai no s'havia fixat que els trens van sobre rails! Si n'hi hagués instal.lat abans d'arrossegar el tren, segurament no s'hauria esgotat tant.Ecomobisostrans ha escrit:Es el fantasma d'aquell que va morir d'esgotament intentant arrossegar un tren des de Sabadell fins a Castellar del Vallès
Entrada Autor: entfe001 » 03 oct. 2006, 22:55
Fa parada a Santa Perpètua que admeti recollida i/o baixada de passatge?UT596001 ha escrit:Sortim de Granollers i passa l'inspector. Aquí passa una anècdota força curiosa. Un dia abans vaig mirar la web de Sagalés per mirar quantes zones demanava per anar de Sabadell a Granollers, i així calcular les zones per Mataró. Em posava que 2 (i així encara ho diu, ho acabo de mirar), però per Mataró no posava res. Vaig pensar: Granollers és a la zona 3D, i Mataró a la 3E, així que si a Granollers són 2 zones, a Mataró seran 3. Doncs no, li ensenyo la meva tarjeta a l'interventor i em diu que són 4 zones per anar a Mataró, i que de Sabadell a Granollers en són 3. M'ha dit que si tenia alguna T-10 de 2 zones per allà la marqués, i com no en tenia (no n'he neccesitat des del Maig), he hagut de comprar un bitllet senzill de Granollers a Mataró: 1,85 euros. Però el cas és que a la web fa uns dies no deia res, no permetia consultar les zones neccesàries. Ara sí ho permet, i diu clarament que en són 4: 2C, 2D, 3D I 3E (i així és com m'ho ha explicat l'inspector). Què hi farem... això sí, el número de sèrie del bitllet és el número 4
Entrada Autor: trainman » 04 oct. 2006, 19:10
Entrada Autor: trainman » 04 oct. 2006, 19:12
Entrada Autor: trainman » 04 oct. 2006, 19:15
Entrada Autor: trainman » 04 oct. 2006, 19:17
Entrada Autor: UT596001 » 04 oct. 2006, 22:00
No, no hi han parades intermèdies entre Sabadell i Granollers, de fet no passa per cap altra població.entfe001 ha escrit:Fa parada a Santa Perpètua que admeti recollida i/o baixada de passatge?UT596001 ha escrit:Sortim de Granollers i passa l'inspector. Aquí passa una anècdota força curiosa. Un dia abans vaig mirar la web de Sagalés per mirar quantes zones demanava per anar de Sabadell a Granollers, i així calcular les zones per Mataró. Em posava que 2 (i així encara ho diu, ho acabo de mirar), però per Mataró no posava res. Vaig pensar: Granollers és a la zona 3D, i Mataró a la 3E, així que si a Granollers són 2 zones, a Mataró seran 3. Doncs no, li ensenyo la meva tarjeta a l'interventor i em diu que són 4 zones per anar a Mataró, i que de Sabadell a Granollers en són 3. M'ha dit que si tenia alguna T-10 de 2 zones per allà la marqués, i com no en tenia (no n'he neccesitat des del Maig), he hagut de comprar un bitllet senzill de Granollers a Mataró: 1,85 euros. Però el cas és que a la web fa uns dies no deia res, no permetia consultar les zones neccesàries. Ara sí ho permet, i diu clarament que en són 4: 2C, 2D, 3D I 3E (i així és com m'ho ha explicat l'inspector). Què hi farem... això sí, el número de sèrie del bitllet és el número 4
Entrada Autor: entfe001 » 05 oct. 2006, 17:49
Entrada Autor: aarongilp » 05 oct. 2006, 18:24
No sempre és així. L'únic cop que he utilitzat el Girona - UAB hi havia 30 diaris per a 7 personesentfe001 ha escrit:Tradicionalment FYTSA obsequia als seus clients amb un exemplar dels diaris el Periódico o Sport. A l'hora de la veritat, a les línies de Barcelona (A)Bús que arriben a Girona o no els reparteixen o només n'arriben per a una tercera part del passatge.

Entrada Autor: UT596001 » 05 oct. 2006, 22:04
Això no és així a la Castellar-Sentmenat.entfe001 ha escrit:Tradicionalment FYTSA obsequia als seus clients amb un exemplar dels diaris el Periódico o Sport. A l'hora de la veritat, a les línies de Barcelona (A)Bús que arriben a Girona o no els reparteixen o només n'arriben per a una tercera part del passatge.
Entrada Autor: UT596001 » 05 oct. 2006, 22:05
1ª) A Granollers van pujar 2 persones, crec recordar.Minotaure ha escrit:Una cosa UT596001. A Granollers quanta gent va pujar? O vas anar sol fins a Mataró?
D'altra banda a què es referix amb això de "tindrà premsa gratuïta"?
A Granollers de quina estació de Renfe et deixa a prop de la de la R3 o la R2?

Entrada Autor: liniadelRipollés » 05 oct. 2006, 22:16
Sagalés i algunes línies de l'Alsina Graells tenen conveni amb el Periódico de Catalunya i ofereixen un diari gratuït als viatgers.Minotaure ha escrit:Una cosa UT596001. A Granollers quanta gent va pujar? O vas anar sol fins a Mataró?
D'altra banda a què es referix amb això de "tindrà premsa gratuïta"?
A Granollers de quina estació de Renfe et deixa a prop de la de la R3 o la R2?
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026