Cornellà promociona t.p. per arribar al camp de l'Espanyol
Publicat: 16 jul. 2009, 16:47
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=279285
Cornellà promociona el transport públic per arribar al camp de l’Espanyol
L’accés amb vehicle privat serà “complicat”, segons l’alcalde
MARI CARME GALLEGO | Cornellà
L'Ajuntament de Cornellà confia que el 35% dels desplaçaments que es facin al nou camp del RCD Espanyol al barri de Riera es facin mitjançant transport públic. Des del consistori recorden que la ciutat compta amb una àmplia xarxa de transport públic i reconeixen que l'accés amb cotxe serà "complicat".
"Fins que no estigui enllestit l'accés directe de la Ronda del Litoral, d'aquí 18 mesos, només hi ha com alternativa l'enllaç provisional des de Barcelona i la sortida 15 de la Ronda de Dalt. Tot plegat fa que sigui complicat arribar amb transport privat", ha dit l'alcalde de la ciutat, Antonio Balmón.
A la zona del nou camp de l'Espanyol presten servei el Metro, el Trambaix, la Renfe i els Ferrocarrils de la Generalitat, a més de la xarxa d'autobusos. "Les parades queden a 13 minuts (el cas del Metro o de la Renfe) i a 6 minuts (en el cas dels Ferrocarrils), uns temps assumibles i fàcils de cobrir", segons l'alcalde de Cornellà, que considera que "és molt més fàcil arribar en transport públic a Cornellà que fer-ho a Montjuïc".
Malgrat tot, segons l'alcalde, els socis i seguidors de l'Espanyol no estan acostumats a fer servir el transport públic per anar al camp "una cosa que hauran de canviar".
La prova de foc
Balmón ha reconegut que "els primers partits hi haurà errors i problemes però anirem aprenent i detectant necessitats fins donar resposta als seguidors del club". L'alcalde ha qualificat com a "prova de foc" el partit del pròxim 2 d'agost.
Els primers dies de partit voluntaris del club lliuraran als seguidors informació sobre els accessos a la ciutat en transport públic.
L'alcalde de Cornellà ha recordat que l'objectiu és evitar el col·lapse als accessos i sortides del camp de l'Espanyol "que en cap cas afectaran la mobilitat de la ciutat perquè l'estadi s'ha fet a la rodalia de la ciutat".
Cornellà promociona el transport públic per arribar al camp de l’Espanyol
L’accés amb vehicle privat serà “complicat”, segons l’alcalde
MARI CARME GALLEGO | Cornellà
L'Ajuntament de Cornellà confia que el 35% dels desplaçaments que es facin al nou camp del RCD Espanyol al barri de Riera es facin mitjançant transport públic. Des del consistori recorden que la ciutat compta amb una àmplia xarxa de transport públic i reconeixen que l'accés amb cotxe serà "complicat".
"Fins que no estigui enllestit l'accés directe de la Ronda del Litoral, d'aquí 18 mesos, només hi ha com alternativa l'enllaç provisional des de Barcelona i la sortida 15 de la Ronda de Dalt. Tot plegat fa que sigui complicat arribar amb transport privat", ha dit l'alcalde de la ciutat, Antonio Balmón.
A la zona del nou camp de l'Espanyol presten servei el Metro, el Trambaix, la Renfe i els Ferrocarrils de la Generalitat, a més de la xarxa d'autobusos. "Les parades queden a 13 minuts (el cas del Metro o de la Renfe) i a 6 minuts (en el cas dels Ferrocarrils), uns temps assumibles i fàcils de cobrir", segons l'alcalde de Cornellà, que considera que "és molt més fàcil arribar en transport públic a Cornellà que fer-ho a Montjuïc".
Malgrat tot, segons l'alcalde, els socis i seguidors de l'Espanyol no estan acostumats a fer servir el transport públic per anar al camp "una cosa que hauran de canviar".
La prova de foc
Balmón ha reconegut que "els primers partits hi haurà errors i problemes però anirem aprenent i detectant necessitats fins donar resposta als seguidors del club". L'alcalde ha qualificat com a "prova de foc" el partit del pròxim 2 d'agost.
Els primers dies de partit voluntaris del club lliuraran als seguidors informació sobre els accessos a la ciutat en transport públic.
L'alcalde de Cornellà ha recordat que l'objectiu és evitar el col·lapse als accessos i sortides del camp de l'Espanyol "que en cap cas afectaran la mobilitat de la ciutat perquè l'estadi s'ha fet a la rodalia de la ciutat".