TMB i l'Àrea Metropolitana donen busos
Publicat: 21 jul. 2009, 18:14
http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN
TMB i l'Àrea Metropolitana donen autobusos a projectes de cooperació
publicat el 21/07/2009 a les 16:44 h. Redacció bcn.cat
Durant tot l'any s'enviaran més de 50 autobusos a projectes de cooperació.
La Mancomunitat de Municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (MMAMB) i Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han subscrit un conveni pel qual es canalitzarà la donació d'actius de l'empresa de transports, sobretot autobusos, amb destí a projectes de cooperació al desenvolupament en diferents països del món.
Aquesta setmana es fa efectiva la primera donació d'onze autobusos a diferents municipis d'El Salvador per resoldre necessitats de transport escolar i turístic en aquest país centreamericà.
Els onze autobusos donats a El Salvador són de la marca MAN, del tipus estàndard i de plataforma baixa, i estan equipats amb 30 seients i aire condicionat. Han prestat servei a Barcelona i la seva àrea metropolitana des de l'any 1996 i, com tots els vehicles assignats a programes de cooperació, estan en condicions correctes de funcionament i conservació.
Aquest dilluns els onze autobusos van ser conduïts per empleats voluntaris de TMB des de Barcelona al port de Tarragona, on properament seran embarcats en un vaixell que els transportarà a El Salvador.
Dels onze vehicles, tres seran per a l'Alcaldia (Ajuntament) de Zacatecoluca, dos per a l'Alcaldia de Mejicanos, dos per a l'Alcaldia de La Palma, un per a l'Alcaldia de San Pedro Masahuat, un per a l'Alcaldia de San Rafael Obrajuelo, un per a l'Alcaldia de Cuyultitan i un per a l'Asociación de Municipios Cayaguanca.
Entre finals del 2008 i principis del 2009, ja es van donar 36 autobusos a diversos municipis de Cuba i El Salvador. A més, el conveni permetrà la reutilització solidària de més de mig centenar de vehicles al llarg del que queda d'aquest any.
TMB i l'Àrea Metropolitana donen autobusos a projectes de cooperació
publicat el 21/07/2009 a les 16:44 h. Redacció bcn.cat
Durant tot l'any s'enviaran més de 50 autobusos a projectes de cooperació.
La Mancomunitat de Municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (MMAMB) i Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han subscrit un conveni pel qual es canalitzarà la donació d'actius de l'empresa de transports, sobretot autobusos, amb destí a projectes de cooperació al desenvolupament en diferents països del món.
Aquesta setmana es fa efectiva la primera donació d'onze autobusos a diferents municipis d'El Salvador per resoldre necessitats de transport escolar i turístic en aquest país centreamericà.
Els onze autobusos donats a El Salvador són de la marca MAN, del tipus estàndard i de plataforma baixa, i estan equipats amb 30 seients i aire condicionat. Han prestat servei a Barcelona i la seva àrea metropolitana des de l'any 1996 i, com tots els vehicles assignats a programes de cooperació, estan en condicions correctes de funcionament i conservació.
Aquest dilluns els onze autobusos van ser conduïts per empleats voluntaris de TMB des de Barcelona al port de Tarragona, on properament seran embarcats en un vaixell que els transportarà a El Salvador.
Dels onze vehicles, tres seran per a l'Alcaldia (Ajuntament) de Zacatecoluca, dos per a l'Alcaldia de Mejicanos, dos per a l'Alcaldia de La Palma, un per a l'Alcaldia de San Pedro Masahuat, un per a l'Alcaldia de San Rafael Obrajuelo, un per a l'Alcaldia de Cuyultitan i un per a l'Asociación de Municipios Cayaguanca.
Entre finals del 2008 i principis del 2009, ja es van donar 36 autobusos a diversos municipis de Cuba i El Salvador. A més, el conveni permetrà la reutilització solidària de més de mig centenar de vehicles al llarg del que queda d'aquest any.