Sobre quina hora has estat? Jo m'he passat tot el matí per allí.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1
Inici actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal
Re: actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal
- solde13
- N5
- Entrades: 96
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Ubicació: Montmeló
- Contacta:
Doncs he arribat a Sant Andreu Comtal a tres quarts de 12 aproximadament i he tornat amb el rodalies de les 13:19 que anava a Sant Celoni.canalcole ha escrit:Sobre quina hora has estat? Jo m'he passat tot el matí per allí.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1
Jo a aquestes hores estava per allí els tallers, i després he anat a dinar.solde13 ha escrit:Doncs he arribat a Sant Andreu Comtal a tres quarts de 12 aproximadament i he tornat amb el rodalies de les 13:19 que anava a Sant Celoni.canalcole ha escrit:Sobre quina hora has estat? Jo m'he passat tot el matí per allí.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1
- Tony M. Nyphot
- N6
- Entrades: 221
Tant a Passeig de Gràcia com a Clot la via 2 és la que va a Granollers, és normal que també ho sigui a Sant Andreu Comtal.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1593Dromedario ha escrit:Finalment ahir a primera hora es va fer el canvi i ara els trens cap a Granollers i és amunt passen per la via 4.
També, tal com apuntàveu, s'han renumerat les vies, però al revés de com es disposaven abans: la via 1 és en sentit Sants i la via 2 en sentit Granollers. Així que, si ja a alguns se us feia estrany que els trens a l'aeroport passessin per la via "6", imagineu ara que els de Sant Celoni passin per la via "2".
And now for something completely different...
Amb tot això de Sant Andreu Comtal em sorgeix un dubte: el ramal que connectava aquesta estació amb la línia de la costa, ja quedarà eliminat de manera definitiva?
Això sembla, de triangle ferroviari allò ja no en tindrà res. Serà els "catets" ferroviaris d'ara en endavant... (això de catets es pot interpretar de dues maneres... )Jordi Freixas ha escrit:Amb tot això de Sant Andreu Comtal em sorgeix un dubte: el ramal que connectava aquesta estació amb la línia de la costa, ja quedarà eliminat de manera definitiva?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Catetos: Llamase de los responsable de Renfe, Adif, Fomento que quitaron un cateto al triangulo de SAC con lo que que se elimina una alternativa en caso de incidencia en las zona de la Sagrera y los tuneles de Barcelona. Y una posibilidad futura de poner mas trenes en la linia de Mataró sin pasar por los tuneles saturado de Barcelona. Por ejemplo Mataró - Sant Andreu Comtal con posibilidad de prolongarlos hasta Montcada Bifurcació - Terrassa creando nuevas combinaciones.
Cateto: Llamese al ministerio de Fomento que visto el colapso de cercanias Barcelona se dedican a eliminar vias triples (El Prat - Bellvitge) y cuadruples (Bellvitge - Sants), conexiones entre lineas (triangulo de Barcelona o Gornal), tener lineas de cercanias con frecuencias superiores a las 1h (C3, C7 en fin de semana) para poblaciones a <30km de Barcelona o hacer proyectos de construir soterramientos de lineas de via doble saturadas sin preveer una tercera o cuarta via (tunel Torrassa Belvitge) y en que la velocidad prevista es considerablemente inferior a cuando por superficie.
Cateto: Llamese al ministerio de Fomento que visto el colapso de cercanias Barcelona se dedican a eliminar vias triples (El Prat - Bellvitge) y cuadruples (Bellvitge - Sants), conexiones entre lineas (triangulo de Barcelona o Gornal), tener lineas de cercanias con frecuencias superiores a las 1h (C3, C7 en fin de semana) para poblaciones a <30km de Barcelona o hacer proyectos de construir soterramientos de lineas de via doble saturadas sin preveer una tercera o cuarta via (tunel Torrassa Belvitge) y en que la velocidad prevista es considerablemente inferior a cuando por superficie.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
L'eliminació del tram Sant Andreu Comtal Bifurcació Sant Andreu correspon més aviat ainteressos urbanístics, el tram Bifurcació Gornal l'Hospitalet segueix en servei tot i que actualment en via única, el tram El Prat Barcelona Sants de la línia Aeroport Barcelona Sants i la línia Barcelona Sants Can Tunis així com Bifurcació El Prat Can Tunis van ser clausurades sí, però la gent ho diu ara, perquè no ho deia abans?
davida ha escrit:Catetos: Llamase de los responsable de Renfe, Adif, Fomento que quitaron un cateto al triangulo de SAC con lo que que se elimina una alternativa en caso de incidencia en las zona de la Sagrera y los tuneles de Barcelona. Y una posibilidad futura de poner mas trenes en la linia de Mataró sin pasar por los tuneles saturado de Barcelona. Por ejemplo Mataró - Sant Andreu Comtal con posibilidad de prolongarlos hasta Montcada Bifurcació - Terrassa creando nuevas combinaciones.
Cateto: Llamese al ministerio de Fomento que visto el colapso de cercanias Barcelona se dedican a eliminar vias triples (El Prat - Bellvitge) y cuadruples (Bellvitge - Sants), conexiones entre lineas (triangulo de Barcelona o Gornal), tener lineas de cercanias con frecuencias superiores a las 1h (C3, C7 en fin de semana) para poblaciones a <30km de Barcelona o hacer proyectos de construir soterramientos de lineas de via doble saturadas sin preveer una tercera o cuarta via (tunel Torrassa Belvitge) y en que la velocidad prevista es considerablemente inferior a cuando por superficie.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Perquè l'home és l'animal més curt de vista que existeix, incapaç de preveure qualsevol problema fins que no se'l troba.josep_serre ha escrit:però la gent ho diu ara, perquè no ho deia abans?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- 593Dromedario
- N6
- Entrades: 225
- Ubicació: BCN Sant Andreu
Curiosament, a partir de Sant Andreu això canviava. La majoria d'estacions fins a Girona (potser totes, i més amunt no ho sé) tenen per via 1 la dels trens sentit França, i per via 2 la dels trens sentit Barcelona. Era com si al TF "comencés" la línia cap a Girona.Tony M. Nyphot ha escrit:Tant a Passeig de Gràcia com a Clot la via 2 és la que va a Granollers, és normal que també ho sigui a Sant Andreu Comtal.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1593Dromedario ha escrit:Finalment ahir a primera hora es va fer el canvi i ara els trens cap a Granollers i és amunt passen per la via 4.
També, tal com apuntàveu, s'han renumerat les vies, però al revés de com es disposaven abans: la via 1 és en sentit Sants i la via 2 en sentit Granollers. Així que, si ja a alguns se us feia estrany que els trens a l'aeroport passessin per la via "6", imagineu ara que els de Sant Celoni passin per la via "2".
Aquí teniu unes fotos fresques del lloc. Impressiona veure que només queden dues vies, amb la quantitat que n'hi havien abans, la veritat.
- Fitxers adjunts
-
- sac1.jpg (81.02 KiB) Visualitzat 11285 cops
-
- sac2.jpg (106.81 KiB) Visualitzat 11285 cops
-
- sac3.jpg (100.66 KiB) Visualitzat 11281 cops
-
- sac4.jpg (142.63 KiB) Visualitzat 11279 cops
-
- sac5.jpg (114.04 KiB) Visualitzat 11279 cops
-
- sac6.jpg (108.03 KiB) Visualitzat 11280 cops
Les fotos SAC 4 i SAC 5 i m'impressionen.
Sí, l'Hereu es deu emocionar de tanta ferida urbana aixecada. I encara sort que ja no queden tants rapinyaires del totxo que es freguin les mans...canalcole ha escrit:Les fotos SAC 4 i SAC 5 i m'impressionen.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Llàstima que es perdi la connexió entre SAC i la C1 pel triangle ferroviari. Quin argument han donat per a perdre aquesta connexió mar-muntanya...?
D'aquí a uns quants anys, amb la boca petita se'n penediran tant com ja ho deuen fer a hores d'ara d'haver desmantellat l'enllaç a Granollers entre les línies de França i Vic.
L'argument que donin no importa massa, ja que no diran la veritat: especulació.
L'argument que donin no importa massa, ja que no diran la veritat: especulació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Exacte, comencen a veure que van errar en decisions que han restrenyit les rodalies, i van i ho repeteixen, d'això se'n diu no aprendre dels errors. A veure què diuen d'això aquesta tarda a la Soci.
Ja ho diuen: l'home és l'únic animal que ensopega dos cops amb la mateixa pedra. Jo, fins i tot diria: l'home és l'únic animal. Punt.metring ha escrit:d'això se'n diu no aprendre dels errors.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Atenció, que la cosa començarà a canviar molt!!
http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022
Inici d’obres a l’estació de Sant Andreu Comtal
1. • Foment comença els treballs previs per soterrar la nova parada de Renfe
EL PERIÓDICO
BARCELONA
El Ministeri de Foment, a través del gestor d’infraestructures ferroviàries Adif, ha començat els treballs previs per a la construcció de la nova estació soterrada de Sant Andreu Comtal, vinculada al tram la Sagrera-Nus de la Trinitat de l’AVE
Madrid-Barcelona-frontera francesa. Les obres es prolongaran fins al 30 de novembre, mentre que el desmuntatge es farà efectiu entre aquesta data i el 2 de desembre vinent en horari nocturn per evitar que es produeixin afectacions en el trànsit dels trens.
Aquestes tasques prèvies se centren en el desmantellament de les instal·lacions ferroviàries que estan fora de servei, una vegada s’ha fet el desviament de les dues vies generals de circulació al seu pas per l’àmbit de l’estació. Paral·lelament, s’estan duent a terme operacions de demolició de les andanes que han quedat fora d’ús.
DESMUNTATGE DE LA PASSAREL·LA / L’execució d’aquestes operacions permetrà iniciar la construcció de les estructures de la futura estació, que consistiran en l’execució de pantalles perimetrals de puntals i les fonamentacions dels pilars i del futur cobriment del corredor ferroviari en l’àmbit d’aquest sector. Per portar a terme aquestes operacions serà necessària la utilització de grues de grans dimensions amb una altura superior als 10 metres. Per aquests motius, és necessari procedir al desmuntatge parcial de la passarel·la de vianants que uneix l’edifici de viatgers i la plaça de l’Estació amb el carrer de Ferran Junoy, i que té una longitud de 61,7 metres.
RECORREGUT ALTERNATIU / Amb motiu del desmuntatge parcial de la passarel·la, quedarà fora de servei el sector que uneix l’edifici de viatgers amb el carrer de Ferran Junoy (Però si això ja fa dies que està fet, ja ho vaig mostrar a les meves fotos de l'altre dia!!) , amb la qual cosa quedarà operativa únicament la part que dóna accés a les andanes de l’estació que estan en servei. Per facilitar la mobilitat dels vianants s’ha establert, d’acord amb l’ajuntament, un itinerari alternatiu a través dels jardins del Rec i el pont de Sant Adrià.
http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022
Inici d’obres a l’estació de Sant Andreu Comtal
1. • Foment comença els treballs previs per soterrar la nova parada de Renfe
EL PERIÓDICO
BARCELONA
El Ministeri de Foment, a través del gestor d’infraestructures ferroviàries Adif, ha començat els treballs previs per a la construcció de la nova estació soterrada de Sant Andreu Comtal, vinculada al tram la Sagrera-Nus de la Trinitat de l’AVE
Madrid-Barcelona-frontera francesa. Les obres es prolongaran fins al 30 de novembre, mentre que el desmuntatge es farà efectiu entre aquesta data i el 2 de desembre vinent en horari nocturn per evitar que es produeixin afectacions en el trànsit dels trens.
Aquestes tasques prèvies se centren en el desmantellament de les instal·lacions ferroviàries que estan fora de servei, una vegada s’ha fet el desviament de les dues vies generals de circulació al seu pas per l’àmbit de l’estació. Paral·lelament, s’estan duent a terme operacions de demolició de les andanes que han quedat fora d’ús.
DESMUNTATGE DE LA PASSAREL·LA / L’execució d’aquestes operacions permetrà iniciar la construcció de les estructures de la futura estació, que consistiran en l’execució de pantalles perimetrals de puntals i les fonamentacions dels pilars i del futur cobriment del corredor ferroviari en l’àmbit d’aquest sector. Per portar a terme aquestes operacions serà necessària la utilització de grues de grans dimensions amb una altura superior als 10 metres. Per aquests motius, és necessari procedir al desmuntatge parcial de la passarel·la de vianants que uneix l’edifici de viatgers i la plaça de l’Estació amb el carrer de Ferran Junoy, i que té una longitud de 61,7 metres.
RECORREGUT ALTERNATIU / Amb motiu del desmuntatge parcial de la passarel·la, quedarà fora de servei el sector que uneix l’edifici de viatgers amb el carrer de Ferran Junoy (Però si això ja fa dies que està fet, ja ho vaig mostrar a les meves fotos de l'altre dia!!) , amb la qual cosa quedarà operativa únicament la part que dóna accés a les andanes de l’estació que estan en servei. Per facilitar la mobilitat dels vianants s’ha establert, d’acord amb l’ajuntament, un itinerari alternatiu a través dels jardins del Rec i el pont de Sant Adrià.
Avui ja he entés el que deien a la notícia, i és que el pont no estava tallat del tot l'altre dia i encara es podia passar a l'altre banda, per si volies anar a La Maquinista però ara no, has d'atravessar els jardins del Rec Comtal del costat, i creuar.
- Fitxers adjunts
-
- sac2.jpg
- (65.14 KiB) S’ha baixat 219 vegades