Sobre responsabilitats, Renfe envia la normativa a on ha d'anar dirigit, quant a formació se'n fa la suficient, ara bé, reciclatge...força desastrós, desconec en el cas de les empreses contractades de Renfe, a les d'adif sé que es fa una formació homologada i crec que a les de Renfe es fa una formació menys regulada doncs no està tan assegurat que el treballador adquireix els coneixements abans d'iniciar la feina, per tant responsabilitat crec que directament les persones que t'han atès i crec que has tingut mala sort.
megapauer ha escrit:Tot el que em contes de la normativa ho sabia. Però el que és inacceptable és que un suposat "entès", o al menys UN QUE COBRA PER SABER-HO tingui la barra de negar-m'ho i al damunt posar-se xulo. I el que també és inacceptable és que una senyora del centre de serveis estigui llegint un llibre i que quan vaig a ensenyar-li el bitllet em miri pel damunt, em digui "ah, vale" i segueixi llegint el llibre.josep_serre ha escrit:Els punts de la club AVE es poden fer servir per pagar qualsevol bitllet que està a la venda anticipada.
La tarifa Estrella es pot canviar segons les condicions establertes per aquesta tarifa.
En els dos casos ho tens disponible a la web de Renfe
A mi a l'estació de Lleida em va passar el mateix al comprar un bitllet d'AVANT i al final el vaig pagar en metàl·lic doncs aprofitaria els punts en un altre viatge i no tenia temps per discutir i no tenia la normativa a mà, a Camp de Tarragona al Centre de Serveis em van dir el mateix sense consultar-ho a cap document, finalment al cap d'un parell de dies vaig anar amb la normativa de Renfe treta d'internet a atenció al client dient el que m'havia passat i tot i que no vaig posar reclamació cosa que sí que vaig fer a través de la web de Renfe.
La meva recomanació és que demanis el llibre de reclamacions d'Adif el proper cop que passis per l'estació.
Quant al fet d'haver de passar per diferents finestretes, Lleida es va organitzar d'aquesta forma fa un temps, i ja de per si abans del canvi no era cap meravella, ara tampoc ho és tot i que hi ha menys cues que abans.
Obviament la reclamació està posada via mail a Adif i a Renfe. Ara, a Sants, tot s'ha de dir, tracte impecable. 20 minuts van estar remenant la que em va atendre i el seu supervisor fins que em van trobar les coses, perquè el que és curiós és que tenien impreses normatives del 2007 i 2008. No sé si això és culpa de Renfe o de les empreses subcontractades. I sempre amb una rialla a la boca.