Jo vaig estar a Granollers ahir i vaig veure les tĂpiques 465+463 de la R2 nord i una 451 en doblebigcoaster ha escrit:Ara, amb 2 tph, quines unitats fan els serveis? Dobles de 450/451? Dobles de 465?
Vaga a Renfe-Adif
-
ferran6420
- N6

- Entrades: 283
- Membre des de: 11 gen. 2015, 18:45
Re: Vaga a Renfe-Adif
-
Granolleri
Re: Vaga a Renfe-Adif
En el cas de la R2 Nord posen els temps de viatge com si estigués funcionant bé, per tant els horaris no es compliran ni de casualitat.metring ha escrit:Els horaris per demà , a http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... dalies.pdf
A més a més, no funcionaran ni els autobusos complementaris a Barcelona ni tampoc el Granollers-UAB.
És a dir, per anar a la UAB l'opció segura des de Granollers serà e13+S2. Igual per a Sant Cugat, i a Rubà agafant després la S1.
Per anar a Castellbisbal o Martorell caldrĂ fer com si no existĂs la R8, Ă©s a dir via Barcelona.
És clar que molt pitjor ho tenen a MontmelĂł i Mollet, sobretot MontmelĂł que prĂ cticament nomĂ©s tĂ© el tren (a part de l'autobĂşs Granollers-Montornès i el de circumval·laciĂł dels polĂgons)
P.S: Ja de pas adjunto enllaç amb els horaris dels serveis mĂnims dels serveis regionals, Rodalia de Girona i Tarragona: http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... ionals.pdf
Re: Vaga a Renfe-Adif
Anul·lada la vaga per a avui.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Vaga a Renfe-Adif
Que diguin el què vulguin, amb aquesta explicació és com si estiguessin igualment de vaga!
- bigcoaster
- N8

- Entrades: 953
- Membre des de: 12 abr. 2015, 16:50
Re: Vaga a Renfe-Adif
És bona aquesta: es convoca vaga, es desconvoca poques hores abans de la suposada vaga i d'aquesta manera es fa vaga sense fer-ne!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Vaga a Renfe-Adif
Quin munt de vagues desconvocades a Ăşltima hora en els Ăşltims mesos... Com a mĂnim recordo 3 en menys en poc mĂ©s de 3 mesos.
S'estan convertint en experts en fer vagues, però sense que li descomptin el sou, ja que oficialment estan desconvocades.
Crec que tots hauriem d'aprendre de tant astuta idea
S'estan convertint en experts en fer vagues, però sense que li descomptin el sou, ja que oficialment estan desconvocades.
Crec que tots hauriem d'aprendre de tant astuta idea
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5816
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
A banda d'Adif, el 26 també Renfe
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ia-4911009
CONFLICTO LABORAL
Convocada huelga en Renfe para el viernes dĂa 26
El paro afectará las lĂneas de Rodalies, media distancia y el AVE
ANTONI FUENTES / BARCELONA
Viernes, 19 de febrero del 2016 - 15:15 CET
El reguero de huelgas en el transporte pĂşblico sigue creciendo. Ahora se trata de Renfe, cuyos trabajadores están convocados a la huelga el prĂłximo viernes dĂa 26. En este caso, la convocatoria de paro no afectará al Mobile World Congress (MWC), que finaliza justo el dĂa antes, el jueves dĂa 25 y no coincidirá con las protestas del metro y el bus de Barcelona.
El paro convocado es de 23 horas de duraciĂłn y afectará a unos 900 trabajadores de Renfe en las lĂneas de Rodalies, media distancia y AVE, segĂşn ha explicado CristĂłbal Cobo, secretario general de CCOO en Renfe. "La intenciĂłn era convocar la huelga antes, pero no hemos llegado a tiempo", ha asegurado Cobo.
Además de Renfe, la plantilla de Adif, que se encarga principalmente del mantenimiento y reparaciones en las lĂneas fĂ©rreas, tambiĂ©n está convocada a la huelga 22 y 25 de febrero y 4,11 y 18 de marzo. Los motivos de las convocatorias de paros son reclamar más inversiones en las empresas, frenar un proceso de privatizaciĂłn que "es más intenso en Catalunya" y exigir un plan de choque para frenar los ataques violentos al personal de los trenes.
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ia-4911009
CONFLICTO LABORAL
Convocada huelga en Renfe para el viernes dĂa 26
El paro afectará las lĂneas de Rodalies, media distancia y el AVE
ANTONI FUENTES / BARCELONA
Viernes, 19 de febrero del 2016 - 15:15 CET
El reguero de huelgas en el transporte pĂşblico sigue creciendo. Ahora se trata de Renfe, cuyos trabajadores están convocados a la huelga el prĂłximo viernes dĂa 26. En este caso, la convocatoria de paro no afectará al Mobile World Congress (MWC), que finaliza justo el dĂa antes, el jueves dĂa 25 y no coincidirá con las protestas del metro y el bus de Barcelona.
El paro convocado es de 23 horas de duraciĂłn y afectará a unos 900 trabajadores de Renfe en las lĂneas de Rodalies, media distancia y AVE, segĂşn ha explicado CristĂłbal Cobo, secretario general de CCOO en Renfe. "La intenciĂłn era convocar la huelga antes, pero no hemos llegado a tiempo", ha asegurado Cobo.
Además de Renfe, la plantilla de Adif, que se encarga principalmente del mantenimiento y reparaciones en las lĂneas fĂ©rreas, tambiĂ©n está convocada a la huelga 22 y 25 de febrero y 4,11 y 18 de marzo. Los motivos de las convocatorias de paros son reclamar más inversiones en las empresas, frenar un proceso de privatizaciĂłn que "es más intenso en Catalunya" y exigir un plan de choque para frenar los ataques violentos al personal de los trenes.
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ia-4911009
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
Granolleri
Re: Vaga a Renfe-Adif
Ja han penjat horaris, els de sempre, 66%hores punta i 33% hores vall en Rodalies.
Acabod e revisar els horaris i estan malament els del dia 12, els R4 posa 2 de Cornellà a St Vicenç de Castellet quan és Hospitalet → Manresa. Al PDF comencen a Cornellà i la web a Hospitalet...
http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... dia-12.pdf
Acabod e revisar els horaris i estan malament els del dia 12, els R4 posa 2 de Cornellà a St Vicenç de Castellet quan és Hospitalet → Manresa. Al PDF comencen a Cornellà i la web a Hospitalet...
http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... dia-12.pdf
- genissimon
- N10

- Entrades: 3446
- Membre des de: 05 abr. 2006, 12:43
- UbicaciĂł: La Selva marĂtima i el BerguedĂ prepirinenc
Re: Vaga a Renfe-Adif
Diari de Girona, 9 de juny de 2016 ha escrit: Una vaga encoberta a Renfe provoca retards a Girona i irrita els passatgers
La companyia i Adif atribueixen les demores a la "conflictivitat laboral" a pocs dies perquè comenci la vaga de maquinistes
[...]
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Vaga a Renfe-Adif
LĂnia R7, R2 nord, R1, R2, R8, R2 sud, R3, R4. Per conflictivitat laboral del personal de conducciĂł es poden produir alteracions als serveis de Rodalies de Catalunya.
Pel que he llegit en tweets, el que sembla que "fan" és complir a "rajatabla" els temps de descans. Si quan duien minuts de retards i queden poques estacions per al destà del tren, doncs abans seguien i acumulaven minuts de més, ara en comptes de fer això, paren el tren allà on els acaba la seva X hores i ha de venir un nou maqui a substituir-lo.
Si és aixì, aleshores fins a dia d'avui estan treballant en condicions que no son les que han de ser, cadascun amb els seus descans passades X hores de feina? Suposu entre això i l'estat de la xarxa a nivell d'infraestructura que provoca retards, estem en una greu situació de la qual en desconeixiem, potser més del que ens pensavem
Pel que he llegit en tweets, el que sembla que "fan" és complir a "rajatabla" els temps de descans. Si quan duien minuts de retards i queden poques estacions per al destà del tren, doncs abans seguien i acumulaven minuts de més, ara en comptes de fer això, paren el tren allà on els acaba la seva X hores i ha de venir un nou maqui a substituir-lo.
Si és aixì, aleshores fins a dia d'avui estan treballant en condicions que no son les que han de ser, cadascun amb els seus descans passades X hores de feina? Suposu entre això i l'estat de la xarxa a nivell d'infraestructura que provoca retards, estem en una greu situació de la qual en desconeixiem, potser més del que ens pensavem
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Vaga a Renfe-Adif
Jo penso que ADIF i Renfe estan portant al limits als usuaris com els seus treballadors, però fer una vaga encoberta es encendre mes al personal ja que els usuaris estan farts de tanta incompetencia per part de les empreses ferroviaries del ministeri de foment (Com son ADIF i Renfe).albert28 ha escrit:LĂnia R7, R2 nord, R1, R2, R8, R2 sud, R3, R4. Per conflictivitat laboral del personal de conducciĂł es poden produir alteracions als serveis de Rodalies de Catalunya.
Pel que he llegit en tweets, el que sembla que "fan" és complir a "rajatabla" els temps de descans. Si quan duien minuts de retards i queden poques estacions per al destà del tren, doncs abans seguien i acumulaven minuts de més, ara en comptes de fer això, paren el tren allà on els acaba la seva X hores i ha de venir un nou maqui a substituir-lo.
Si és aixì, aleshores fins a dia d'avui estan treballant en condicions que no son les que han de ser, cadascun amb els seus descans passades X hores de feina? Suposu entre això i l'estat de la xarxa a nivell d'infraestructura que provoca retards, estem en una greu situació de la qual en desconeixiem, potser més del que ens pensavem
Una soluciĂł seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversaciĂł de fons publics (AVE), per abandonament de les lĂnies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, EstaciĂł de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
- bigcoaster
- N8

- Entrades: 953
- Membre des de: 12 abr. 2015, 16:50
Re: Vaga a Renfe-Adif
Això no Ă©s una soluciĂł. Tot seguirĂ igual. TĂş creus que la justĂcia dirĂ : "teniu raĂł, l'estat us pren el pĂ©l i no inverteix el que promet, ara ho invertirĂ tot"? I Ă©s mĂ©s, creus que l'estat ho farĂ ? NO. EstĂ tot podrit. Si es fa alguna cosa Ă©s perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bĂ© del ciutadĂ , d'això n'estic segur.trensmat ha escrit:Una soluciĂł seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversaciĂł de fons publics (AVE), per abandonament de les lĂnies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, EstaciĂł de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Vaga a Renfe-Adif
Però si els jutges els posa el govern a dit. Col·loca amics seus a canvi de favors, a les altes esferes de la justĂcia estatal. Vegi's TC, TSJC o TS.bigcoaster ha escrit:Això no Ă©s una soluciĂł. Tot seguirĂ igual. TĂş creus que la justĂcia dirĂ : "teniu raĂł, l'estat us pren el pĂ©l i no inverteix el que promet, ara ho invertirĂ tot"? I Ă©s mĂ©s, creus que l'estat ho farĂ ? NO. EstĂ tot podrit. Si es fa alguna cosa Ă©s perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bĂ© del ciutadĂ , d'això n'estic segur.trensmat ha escrit:Una soluciĂł seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversaciĂł de fons publics (AVE), per abandonament de les lĂnies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, EstaciĂł de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Vaga a Renfe-Adif
Això ja ho sĂ© però no podem continuar aixĂ dic jo.bigcoaster ha escrit:Això no Ă©s una soluciĂł. Tot seguirĂ igual. TĂş creus que la justĂcia dirĂ : "teniu raĂł, l'estat us pren el pĂ©l i no inverteix el que promet, ara ho invertirĂ tot"? I Ă©s mĂ©s, creus que l'estat ho farĂ ? NO. EstĂ tot podrit. Si es fa alguna cosa Ă©s perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bĂ© del ciutadĂ , d'això n'estic segur.trensmat ha escrit:Una soluciĂł seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversaciĂł de fons publics (AVE), per abandonament de les lĂnies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, EstaciĂł de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Vaga a Renfe-Adif
Ho dic això de perquè no es pot continuar aixà amb retards constants amb els trens (Lo que esta passant a Mont-roig del Camp no te perdó), incompliments de les obres ferrovià ries (el cas Sagrera, Sant Andreu Comtal, Corredor del Mediterrani, Reforma de l'estació de Tarragona i altres projectes que estan abandonats per Foment), incompliment del Pla de Rodalies, abandonament d'infraestructures com de material rodant convencional i malversació de fons publics (AVE).
Això sĂłn motius mĂ©s que suficients per portar tant Renfe, ADIF i el Ministeri de Foment davant de un jutge, però per desgrĂ cia la justĂcia espanyola estĂ mĂ©s comprada que un bitllet T-10 de una zona.
Però hi ha una solució que seria portar a Renfe, ADIF i la ministra de Foment Ana Pastor davant al Tribunal Europeu D'Estrasburg que aquest tribunal no el poden comprar, avui han dictat sentència que el cà non digital és il·legal.
Això sĂłn motius mĂ©s que suficients per portar tant Renfe, ADIF i el Ministeri de Foment davant de un jutge, però per desgrĂ cia la justĂcia espanyola estĂ mĂ©s comprada que un bitllet T-10 de una zona.
Però hi ha una solució que seria portar a Renfe, ADIF i la ministra de Foment Ana Pastor davant al Tribunal Europeu D'Estrasburg que aquest tribunal no el poden comprar, avui han dictat sentència que el cà non digital és il·legal.
Re: Vaga a Renfe-Adif
És més del mateix. Per desgrà cia, em sembla que el que dicta el Tribunal Europeu d'Estrasburg s'ho passen per on volen, perquè a l'hora de la veritat, té 0 força.trensmat ha escrit:Ho dic això de perquè no es pot continuar aixà amb retards constants amb els trens (Lo que esta passant a Mont-roig del Camp no te perdó), incompliments de les obres ferrovià ries (el cas Sagrera, Sant Andreu Comtal, Corredor del Mediterrani, Reforma de l'estació de Tarragona i altres projectes que estan abandonats per Foment), incompliment del Pla de Rodalies, abandonament d'infraestructures com de material rodant convencional i malversació de fons publics (AVE).
Això sĂłn motius mĂ©s que suficients per portar tant Renfe, ADIF i el Ministeri de Foment davant de un jutge, però per desgrĂ cia la justĂcia espanyola estĂ mĂ©s comprada que un bitllet T-10 de una zona.
Però hi ha una solució que seria portar a Renfe, ADIF i la ministra de Foment Ana Pastor davant al Tribunal Europeu D'Estrasburg que aquest tribunal no el poden comprar, avui han dictat sentència que el cà non digital és il·legal.
Salutacions,
Oriol
Oriol

