Ara els panells del metro mostren arribada dos trens
Ara els panells del metro mostren arribada dos trens
Avui al matí, més que no funcionar, els panells de compte enrere de Sant Pau | Dos de Maig de la L5 mostraven una informació diferent a l'habitual: el temps per al proper tren i el temps per al segon tren. No m'ho he pensat dues vegades i he fet una foto de la curiositat. No ho he vist en cap altra estació, només allà. Pel que sembla no he estat l'únic que se n'ha adonat i ho han preguntat a TMB via Twitter:
Què en penseu?
Què en penseu?
- Fitxers adjunts
-
- WP_20161019_09_56_32_Pro.jpg (25.35 KiB) Visualitzat 9739 cops
Doncs està molt bé, em sembla que a Londres ho fan, o a Nova York.
A Londres, ja ho vaig veure l'any 1990. És clar que allí ho necessiten per la quantitat de ramals que té la majoria de línies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No cal anar tan lluny. A Madrid i València també es fa.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
I ja posats, en lloc de dir "primer tren" i "segon tren", podrien posar el número de línia i la destinació, sobretot pensant en possibles ramals (d'acord, ara només hi ha un únic cas en tota la xarxa, però suposo que unificar els panells en simplificarà el funcionament) i serveis parcials. En fi, res que no haguem vist els que hem voltat una mica pel món.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Lo de poner el tiempo en el vestíbulo, leí que no lo querían hacer para que la gente no corriera.
Pero igualmente, con o sin información allí, siempre se hace!
Pero igualmente, con o sin información allí, siempre se hace!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Jo modificaria el tamany del temps del segon tren, posant el temps d'espera en una línia de LEDs en comptes de dos. Quedaria molt més net.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Pero afectaría a su legibilidad a larga distancia.davroca5 ha escrit:Jo modificaria el tamany del temps del segon tren, posant el temps d'espera en una línia de LEDs en comptes de dos. Quedaria molt més net.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Igualment no es que importi molt. Total, a la gent el que li interessa és el primer a arribar. En tot cas jo ho posaria tot en hortitzontal.Renfe445 ha escrit:Pero afectaría a su legibilidad a larga distancia.davroca5 ha escrit:Jo modificaria el tamany del temps del segon tren, posant el temps d'espera en una línia de LEDs en comptes de dos. Quedaria molt més net.
Abans d'això veuria més útil la publicació d'horaris de pas quan la freqüència passa a ser d'uns bons minuts (+6-7 per exemple?). Per exemple, a L11 seria més útil saber les hores de pas que no saber quan passarà el segon tren, especialment en festius.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Supongo que serían útiles los horarios cuando INHIBIDA reina en la línea.Miquel ha escrit:Abans d'això veuria més útil la publicació d'horaris de pas quan la freqüència passa a ser d'uns bons minuts (+6-7 per, exemple?). Per exemple, a L11 seria més útil saber les hores de pas que no saber quan passarà el segon tren, especialment en festius.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
Mala idea no es, en absoluto. Sería como en la L9, pero un poco a lo cutre, las cosas como son. No obstante, mejor esto que nada.Markitus ha escrit:Avui al matí, més que no funcionar, els panells de compte enrere de Sant Pau | Dos de Maig de la L5 mostraven una informació diferent a l'habitual: el temps per al proper tren i el temps per al segon tren. No m'ho he pensat dues vegades i he fet una foto de la curiositat. No ho he vist en cap altra estació, només allà. Pel que sembla no he estat l'únic que se n'ha adonat i ho han preguntat a TMB via Twitter:
Què en penseu?
Ni de coña. No se tu, pero yo ahora soy capaz de leer el "DIRECCIÓ VALL D'HEBRON" del fondo del andén, así que el tiempo restante tambiénRenfe445 ha escrit:Pero afectaría a su legibilidad a larga distancia.davroca5 ha escrit:Jo modificaria el tamany del temps del segon tren, posant el temps d'espera en una línia de LEDs en comptes de dos. Quedaria molt més net.
Salut!
#volemL9
#volemL9
A la L9 indiquen el temps per als propers trens als vestíbuls, i la solució per a evitar que la gent corri és ben senzilla: desapareix el compte enrere quan arriba a 59''.
Molt d'acord amb en Guigui que això de "Primer tren" i "Segon tren" és desaprofitar l'espai de l'indicador. Si a un si falten 6' i a l'altre 2', està clar quin és el primer i quin el segon. També crec que el compte del segon tren s'hauria de posar en petit per tal de no despistar. Al cap i a la fi aquesta informació només li pot ser útil a l'1% de la gent que espera a l'andana.
Molt d'acord amb en Guigui que això de "Primer tren" i "Segon tren" és desaprofitar l'espai de l'indicador. Si a un si falten 6' i a l'altre 2', està clar quin és el primer i quin el segon. També crec que el compte del segon tren s'hauria de posar en petit per tal de no despistar. Al cap i a la fi aquesta informació només li pot ser útil a l'1% de la gent que espera a l'andana.
Avui he vist un nou tipus de missatge, sota de l'hora i en el lloc on apareix la direcció dels trens, a Fabra i Puig posava 4 trens final servei. Ha sortit alguns moments, alternant amb el missatge de la direcció i després no ha tornat a aparèixer.
Què vol dir, exactament? 4 trens fins que s'acabés al servei comercial (per l'hora que dius, impossible)? Que el 4t tren acabava servei comercial allí?
Sigui com sigui, em sembla que a TMB estan perdent l'oremus amb la informació. Realment es pensen que té algun sentit llegir la meitat del temps que anem a l'andana si ens trobem malament? Que tal o tal estació està equipada amb desfibril·lador? Si de cas, que passin de tant en tant el missatge en moviment a la línia de baix, allí on apareix el 2n tren. Però sense abusar-ne, i centrant-se sempre en la informació que més interessa el viatger (perdó, "client").
Vejam si, d'una vegada, ens aprenem de memòria i apliquem aquesta frase: Less is more. I si no l'entenem, aprenguem anglès, que també hi estem en nivells catastròfics, col·lectivament parlant.
Sigui com sigui, em sembla que a TMB estan perdent l'oremus amb la informació. Realment es pensen que té algun sentit llegir la meitat del temps que anem a l'andana si ens trobem malament? Que tal o tal estació està equipada amb desfibril·lador? Si de cas, que passin de tant en tant el missatge en moviment a la línia de baix, allí on apareix el 2n tren. Però sense abusar-ne, i centrant-se sempre en la informació que més interessa el viatger (perdó, "client").
Vejam si, d'una vegada, ens aprenem de memòria i apliquem aquesta frase: Less is more. I si no l'entenem, aprenguem anglès, que també hi estem en nivells catastròfics, col·lectivament parlant.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Chapeau!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Lo del mensaje de que si te encuentras mal que salgas del tren también lo usan también para sustituir lo de "Processant Nova Informació"Guigui ha escrit:Què vol dir, exactament? 4 trens fins que s'acabés al servei comercial (per l'hora que dius, impossible)? Que el 4t tren acabava servei comercial allí?
Sigui com sigui, em sembla que a TMB estan perdent l'oremus amb la informació. Realment es pensen que té algun sentit llegir la meitat del temps que anem a l'andana si ens trobem malament? Que tal o tal estació està equipada amb desfibril·lador? Si de cas, que passin de tant en tant el missatge en moviment a la línia de baix, allí on apareix el 2n tren. Però sense abusar-ne, i centrant-se sempre en la informació que més interessa el viatger (perdó, "client").
Vejam si, d'una vegada, ens aprenem de memòria i apliquem aquesta frase: Less is more. I si no l'entenem, aprenguem anglès, que també hi estem en nivells catastròfics, col·lectivament parlant.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Sembla ser que ha estat un error, probablement estarien fent proves d'una futura possibilitat d'anunciar els trens que queden abans de tancar el servei.
No crec, no feia pinta de què acabessin el servei a les 15 horesGuigui ha escrit:Què vol dir, exactament? 4 trens fins que s'acabés al servei comercial (per l'hora que dius, impossible)? Que el 4t tren acabava servei comercial allí?