Renfe compra nous trens regionals i MD

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1718
Ubicació: Badalona

Renfe compra nous trens regionals i MD

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 08/05/2019 14:41

Renfe inicia la compra de hasta 105 trenes de Media Distancia por 750 millones de euros
Los trenes podrán circular hasta 200 km/h bajo catenaria y hasta 160 km/h en líneas sin Electrificar y dispondrán de 3 a 5 coches de viajeros. La previsión es empezar a recepcionar las primeras unidades a partir de los 42 meses desde el envío de la carta de adjudicación.

https://saladeprensa.renfe.com/renfe-in ... -de-euros/


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1515
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 20/07/2019 18:00

La compra será de:
- 17 trenes eléctricos de 60+-10 m (3 coches)
- 17 trenes duales de 68+-10 m (3 coches)
- 9 trenes duales de 86+-10 m (4 coches)

Opcionalmente se podrá ampliar con:
- 10 trenes eléctricos más de 60m
- 6 trenes eléctricos de 78+-10m (4 coches)
- 26 trenes eléctricos de 96+-10m (5 coches)
- 20 trenes duales más de 68m

Todos seran de 200/160 km/h.

De primeras, deduzco que daran de baja las 470 y 592. Dado que hay 53 S470 y 4 S440, y compran como máximo 43 eléctricos cortos, vaticino el traspaso de varias 447 a MD dado la gran cantidad de Cercanias que entrarán (211 para suplir 161 S446, 24 S450 y 12 S451).


https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 21/07/2019 18:56

sag470 ha escrit:La compra será de:
- 17 trenes eléctricos de 60+-10 m (3 coches)
- 17 trenes duales de 68+-10 m (3 coches)
- 9 trenes duales de 86+-10 m (4 coches)

Opcionalmente se podrá ampliar con:
- 10 trenes eléctricos más de 60m
- 6 trenes eléctricos de 78+-10m (4 coches)
- 26 trenes eléctricos de 96+-10m (5 coches)
- 20 trenes duales más de 68m

Todos seran de 200/160 km/h.

De primeras, deduzco que daran de baja las 470 y 592. Dado que hay 53 S470 y 4 S440, y compran como máximo 43 eléctricos cortos, vaticino el traspaso de varias 447 a MD dado la gran cantidad de Cercanias que entrarán (211 para suplir 161 S446, 24 S450 y 12 S451).


https://contrataciondelestado.es/wps/wc ... OD=AJPERES
Renfe i la seva fobia als trens de dos pisos per MD, en fi uns trens de dos pisos per les línies amb mes afluència de passatgers com es cas de la línia R16 vindria molt be com passa ha França.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 22/07/2019 18:54

Uns Coradia Liner de Alstom per substituir les 470 i les 447 de les línies MD estarien molt be ja que son trens amb molta capacitat de passatgers, es mes tenint la fabrica ha Santa Perpetua de la Mogoda si Renfe volgues ho podria encarregar.



Per les línies amb mes afluència de passatgers com son les R15 i R16 es podria encarregar els trens de dos pisos Regio N2 de Bombardier, jo per la meva opinió no entenc perquè Renfe te por de comprar trens nous de dos pisos.



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”