Estació de Sagrera-TAV
- Carlos L'H
- N6
- Entrades: 161
- Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
A l'estació Sagrera TAV hi anirien a parar les línies L4 i L9, mentre que a Sagrera Meridiana (actual Sagrera) s'hi trobarien L1, L4, L5 i L9.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
No tindria més sentit que una es digués Sagrera (la del TAV) i l'altre Meridiana?
Vox
Vox
Ýa sólo faltaría que llegará también el Tram. Como alguién dijo: todos los caminos llevan a Sagrera
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
- Carlos L'H
- N6
- Entrades: 161
- Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Como que final de la L5?fantito ha escrit:Sagrera-Meridiana les línies 1, 4 -on hi tindrà el final-, 5, 9 i 10.
Alfred se refiere al final de la nueva línea 4 tras la prolongación desde La Pau.
Aunque no sé si existirá la posibilidad de hacer una línea circular, ya que no creo que haya más de 1,5 kms entre la estación Maragall de la L4 y la futura ubicación de Sagrera - Meridiana para la línea 4.
Aunque no sé si existirá la posibilidad de hacer una línea circular, ya que no creo que haya más de 1,5 kms entre la estación Maragall de la L4 y la futura ubicación de Sagrera - Meridiana para la línea 4.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
En ningún sitio dice que vaya a ser el final de la L5. A ver si leemos mejor...Carlos L´H ha escrit:Como que final de la L5?fantito ha escrit:Sagrera-Meridiana les línies 1, 4 -on hi tindrà el final-, 5, 9 i 10.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No llegua ni a 10 minutos andando.Rodalíes ha escrit: Aunque no sé si existirá la posibilidad de hacer una línea circular, ya que no creo que haya más de 1,5 kms entre la estación Maragall de la L4 y la futura ubicación de Sagrera - Meridiana para la línea 4.
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Estem a novembre de 2006 i els incopetents encara no han començat les obres. Algó sap alguna cosa?
Per variar, aquesta estació tenien que fer-la soterrada... Una estupidesa tenint en compte que les vies actuals estan per sota del nivell del carrer. Hi havia prou amb posar l'edifici principal al nivell del carrer i la platja de vies superior a l'alçada actual i que entrés una mica de llum solar, però no... en fi.
I ara em pregunto, si soterren, o millor dit, si tapen les vies al seu pas per la zona de Sagrera... què faran amb el pont de Calatrava?
I ara em pregunto, si soterren, o millor dit, si tapen les vies al seu pas per la zona de Sagrera... què faran amb el pont de Calatrava?
Desmuntar-lo i posar-lo sobre el...Besòs?
Noooooooooooo....
Finalment el pont es mantindrà. Hi posaran una coberta de vidre d´uns 100 metres de llarg, que anirà des de el pont fins la nova estació.
Finalment el pont es mantindrà. Hi posaran una coberta de vidre d´uns 100 metres de llarg, que anirà des de el pont fins la nova estació.
De vidre? De debó? A veure quan trigarà a ser una coberta translúcida de vidre a convertir-se en una coberta grafitejada...
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
grafitejada i plena de porqueria, com esta ara tot lo del voltant del pont de Calatrava, tot i que des de fa uns dies hi ha un grup de neteja de grafitis.
Jo la veritat es que preferiria que no sotarresin tot allò i que fèssin una estació a l'aire lliure, amb una coberta a l'estil de la nova de Berlín o tipus EdF, però el que no m'agradaria gens és que fessin una estació-bunker.
Jo la veritat es que preferiria que no sotarresin tot allò i que fèssin una estació a l'aire lliure, amb una coberta a l'estil de la nova de Berlín o tipus EdF, però el que no m'agradaria gens és que fessin una estació-bunker.
Si ho deixaran tot ple de pintades,sincerament,que no facin res,aixì s'estalvien un munt de calers.xevi ha escrit:Noooooooooooo....
Finalment el pont es mantindrà. Hi posaran una coberta de vidre d´uns 100 metres de llarg, que anirà des de el pont fins la nova estació.
Hi ha algun amic, familiar o semblant d'un alt càrrec que tingui un negoci de vidre? És que mira que semblen ganes de tocar allò que no sona, posar-hi tant vidre horitzontal!
Potser no es vidre, sinó acrilic, que es semblant al vidre, i que no deixa passar el so. El recordareu potser de la Ronda de Dalt al seu pas pel costat del Corte Inglés de Cornellà (Sortida 15).
Potser el volen posar perque els veins no facin mutacions dels de Sants
Potser el volen posar perque els veins no facin mutacions dels de Sants
Vidre, acrílic o metacrilat, la feinada per mantenir allò net i, per tant, amb un aspecte decent, és increïble.
D'altra banda, "això" ho volen fer només per un costat del pont? I per l'altre, què? Perquè si per l'altre costat les vies queden descobertes, doncs tant se val que també ho deixin pel que volen cobrir amb vidre o que hi apliquin solucions més imaginatives, com una graella de formigó amb vegetació. Crea més verd i no requereix tant manteniment.
D'altra banda, "això" ho volen fer només per un costat del pont? I per l'altre, què? Perquè si per l'altre costat les vies queden descobertes, doncs tant se val que també ho deixin pel que volen cobrir amb vidre o que hi apliquin solucions més imaginatives, com una graella de formigó amb vegetació. Crea més verd i no requereix tant manteniment.
- Carlos L'H
- N6
- Entrades: 161
- Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
El triangle ferroviari es este edificio?
Si, però aquest és l´edifici que anirà al costat de l´estació i la pèrgola que es veu a la maqueta és el futur museu de la mobilitat, on aniran els metros, tramvies i busos antics de TMB.