En quan pogueu, m'heu de dir quanta gent sereu, el motiu de la visita, què és el que voleu veure, i el dia. Jo després m'encarregaré de dir-ho. No trigueu massa en dir-m'ho!!!!!!!
Passeig per alguna cotxera del FMB
Important!!!!
Nois, noooois, m'han dit que podem fer la visita a la cotxera del Triangle!!!!!!!!!!!!!!
)))2 )))3
En quan pogueu, m'heu de dir quanta gent sereu, el motiu de la visita, què és el que voleu veure, i el dia. Jo després m'encarregaré de dir-ho. No trigueu massa en dir-m'ho!!!!!!!
Però d'això no se n'encarregava en JaMiRo!? Bé, és igual, jo m'hi apunto (com ja estava apuntat a l'altra). Mentre no sigui per setmana santa (:D), puc la gran majoria dels caps de setmana...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Si és en cap de setmana o un divendres a la tarda, m'apunto.

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Jo m'apunto, sempre i quant sigui o bé cap de setmana o dijous, o bé un matí del dimarts o divendres.
)))3 )))3 )))2

-
Jordilar
Codi: Selecciona’ls tots
aarongilp
Entfe001
Mortadel·lo
Platanito
Aim
Jordilar
Davida
PereCom ho has aconseguit!! Moltes gràcies!!
aarongilp
Entfe001
Mortadel·lo
Platanito
Aim
Jordilar
Davida
Pere
Pokeroms
Mikado + 2 acompanyants = 3 mikadosEi, us heu descuidat d'apuntar la metring

metring
aarongilp
Entfe001
Mortadel·lo
Platanito
Aim
Jordilar
Davida
Pere
Pokeroms
Mikado + 2 acompanyants = 3 mikados
eeeeppp!!! Jo tambe m'apunto, que vull veure de prop els 300 preservats )))3 )))3 )))3
No m'ha semblat que hagi confirmat la seva assistència.aarongilp ha escrit:Ei, us heu descuidat d'apuntar la metring![]()
![]()
Per cert, senyureta, hi hem d'anar en horari escolar, o ens atendrien un dissabte al matí?
Home, ja s'entén que si s'ha mogut per a poder fer la visita vindrà. Apart, a l'anterior llista també estava apuntada... Però bé, ja ho dirà ella mateixa...Platanito ha escrit:No m'ha semblat que hagi confirmat la seva assistència.aarongilp ha escrit:Ei, us heu descuidat d'apuntar la metring![]()
![]()

Jo m'hi apunto encantat, però ha de ser divendres a la tarda o cap de setmana, i em temo molt que serà en horari escolar.
- Mortadel·lo
- N9

- Entrades: 1381
perquè per can boixeres no hi podem passar no? és que aleshores porto la caixa d'eines 
ES PELIGROSO ASOMARSE
Vinc sempre que sigui o bé divendres per la tarda o bé en cap de setmana, si no no podrà ser.
metring
aarongilp
Entfe001
Mortadel·lo
Platanito
Aim
Jordilar
Davida
Pere
Pokeroms
Mikado + 2 acompanyants = 3 mikados
UT596001Ok, nois, esperem a veure si hi ha més gent que s'apunti, i decidim el dia que ens pot anar bé a tots, tampoc cal que ho dieu avui mateix, però si pot ser abans no acabi la setmana, millor que millor 
Actualitzo la llista amb alguns noms que hi manquen i les limitacions temporals manifestades:
metring
aarongilp
Entfe001
Mortadel·lo
Platanito (dv tarda + cap de setmana)
Aim (dj + dt matí + dv matí + cap de setmana)
Jordilar
Davida
Pere
Pokeroms
Mikado + 2 acompanyants = 3 mikados (cap de setmana)
UT596001 (dv tarda + cap de setmana)
Vr (dv tarda + cap de setmana)
Faristol