Desde fa prop d'un mes treballo a Castelldefels i cada dia m'he de desplaçar des del centre de la ciutat fins al barri de Vista Alegre. Durant la primera setmana feia servir el Rodalies, trigant 70 minuts en fer el recorregut desde casa meva fins al lloc de feina.
Durant la segona setmana, vaig decidir desplaçar-me en metro fins a Maria Cristina i agafar la línia L97 de MOHN. Aquest trajecte em surt per uns 80 minuts. Si tenim en compte la millora en la comoditat, en la tranquil.litat i, sobretot, en la serietat de l'empresa que gestiona la línia; he assumit que des d'ara sóc usuari habitual de la L97.
Calen articulats? I tant que en calen. Com a mínim, fóra bo que MOHN els llogués d'on fos per aquest període; perque pel que he pogut comprovar, la L97 ja és línia habitual de tots aquells viatjers que van de Barcelona a Viladecans, Gavà o Castelldefels i que s'han adonat que és molt més eficient l'autobús que el Rodalies.
Resulta molt curiós comprovar com la puntualitat i la rapidesa d'aquesta línia, tenint en compte que comparteix via amb altres vehicles, es molt superior a la de la línia C2 de Rodalies.
👍0👎0