Llavors, segons el teu plantejament, per què calen les linies d´autobusos, si ja està el Metro???
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Línia exprés TMB
Re: L1
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
I nomes el Metro, sino també Renfe. Hi ha trajectes en que Renfe funciona com un metro express (llastima de la baixa fiablilitat del servei). Hi ha molts trajects urbans que Renfe es mes rapid que el metro malgrat la freqüencia mes baixa.
En el teu cas, estàs proposant una línia de bus que discorre íntegrament seguint el traçat del metro. Fins allí on sé, no hi ha cap cas igual a tot Barcelona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No crec que sigui un servei substitutori ja que només coincideix en part amb la L1. És un servei per la gent dels busos d'AMB, Monbus i altres per anar al centre ràpid sense haver de fer transbordament a Plaça Espanya. Així, reduint el temps global de viatge en interurbans, estàs afavorint l'ús del TP.
D'altra banda, tot i què la L1 funcioni amb normalitat, en algunes franges està bastant saturada...
-------
https://twitter.com/elsaeroports
https://twitter.com/elsaeroports
-
- N9
- Entrades: 2379
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Me he perdido. ¿No se supone que esa propuesta de X2 sólo iría de Glòries a Fabra i Puig? Ni siquiera pasaría por Espanya, donde la X1 tampoco ni pasa ni tiene parada cerca.jmroig ha escrit: ↑Divendres 24/09/2021 14:23No crec que sigui un servei substitutori ja que només coincideix en part amb la L1. És un servei per la gent dels busos d'AMB, Monbus i altres per anar al centre ràpid sense haver de fer transbordament a Plaça Espanya. Així, reduint el temps global de viatge en interurbans, estàs afavorint l'ús del TP.
D'altra banda, tot i què la L1 funcioni amb normalitat, en algunes franges està bastant saturada...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
El tema podria donar per un nou fil al fòrum: Propostes de noves línies Exprés a Barcelona
Ara mateix no sé quines línies ténen més demanda de la xarxa actual, peró segur que fer uns "X" que complementin les més saturades contribuiria i molt a la mobilitat.
Se m'acudeix per començar la X6 i X12, que complementin la H6 i H12 respectivament. Amb parades als punts més estratègics -enllaços amb metro entre altres- i que, si voleu, no caldria que fessin el mateix trajecte que la línia "bessona" ni estiguessin funcionant tot el dia, tant sols a les hores punta.
I als eixos verticals, potser X3 (V3), X15, X19...
Què en penseu?
Ara mateix no sé quines línies ténen més demanda de la xarxa actual, peró segur que fer uns "X" que complementin les més saturades contribuiria i molt a la mobilitat.
Se m'acudeix per començar la X6 i X12, que complementin la H6 i H12 respectivament. Amb parades als punts més estratègics -enllaços amb metro entre altres- i que, si voleu, no caldria que fessin el mateix trajecte que la línia "bessona" ni estiguessin funcionant tot el dia, tant sols a les hores punta.
I als eixos verticals, potser X3 (V3), X15, X19...
Què en penseu?
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
De moment, n'hi ha habilitat un de propostes de bus generals: viewtopic.php?f=6&t=13890&sid=1bb4940e0 ... b437047ae5
Si veiéssim que el tema dona molt de si, ja pensaríem en fer-ne un de propi.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
La línia d’autobús semidirecta X1 seguirà en servei durant el mes d’agost
https://noticies.tmb.cat/transport/lini ... mes-dagostDurant el mes de juliol, la línia ha registrat uns 1.700 viatgers per dia –enfront dels més de 3.000 habituals en època escolar–, fet que ha replantejat la continuïtat d’un servei. Donada la bona acollida rebuda, aquest dilluns 8 d’agost se n'ha reprès el funcionament.
Tenint en compte la demanda per part dels usuaris, la línia continuarà operant amb 4 vehicles amb què s’estima oferir una freqüència de pas d’entre 12 i 13 minuts.
Salvem l'Estació de França!
No havia dit algú aquí que proposava ficar la X1 durant l'agost? Toma!
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
-
- N1
- Entrades: 8
A partir del proper dilluns, s'amplia fins al 22@ incorporant 4 parades (Gran Via amb Diagonal, Roc Boronat amb Tànger, Badajoz amb Diagonal i Aragó amb Enamorats.
Entenc també que fins el 1 de setembre es desviarà per Bolívia, Ciutat de Granada i Av. Diagonal, tal com fan el V23 i 192 per les obres del TRAM.
Entenc també que fins el 1 de setembre es desviarà per Bolívia, Ciutat de Granada i Av. Diagonal, tal com fan el V23 i 192 per les obres del TRAM.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... rd-442260/
La línia de bus de Barcelona que té una tendència “rècord”
El 25 d'octubre de 2023 es van fer 5.766 validacions a la línia X1 de bus
Redacció
10/11/2023 19:12
La línia X1 que connecta la plaça de Francesc Macià amb la plaça de les Glòries fa una ruta força directa entre aquestes dues places de la capital catalana, ja que consta de poques parades, només vuit, i passa pel centre de Barcelona utilitzant els carrils especialment dissenyats per escurçar els temps dels viatges del transport públic.
Una línia amb un 30% més de viatgers
Aquesta línia d’autobusos ha seguit amb la tendència de TMB d’assolir xifres rècord durant el mes d’octubre. De fet, el dia 25 d’octubre va ser quan es va assolir la xifra més alta de validacions realitzades en un sol dia, ja que es van validar més de 5.700 viatges.
De fet durant aquest mes d’octubre la línia d’autobusos X1 de Barcelona ha augmentat un 30% els seus viatgers, una xifra comparada amb les validacions realitzades el mateix mes però l’any passat, l’any 2022. Aquesta xifra acaba de consolidar una tendència “rècord”, segons les xifres que han ofert des de TMB aquest divendres.
Un bus de la línia X1 de Barcelona | TMB
El passat mes de juliol es van incorporar quatre noves parades a la ruta realitzada per l’X1, i el dia 25 d’octubre va assolir la xifra més alta de validacions de viatges fetes en un sol dia, ja que es van fer 5.766 validacions. Segons han informat, i han volgut remarcar, aquesta línia està creixent “de forma important” des que es va posar en funcionament l’any 2021.
Des de Transports Metropolitans de Barcelona asseguren que l’objectiu d’aquesta línia X1, que era arribar a sumar 4.000 viatges diaris, ha estat “àmpliament superat”. TMB, a més, ha volgut destacar que aquests busos de la línia X1 són un 40% més ràpids que la mitjana de les altres línies d’autobús de la capital catalana i a més, són busos que operen amb hidrogen.
La línia de bus de Barcelona que té una tendència “rècord”
El 25 d'octubre de 2023 es van fer 5.766 validacions a la línia X1 de bus
Redacció
10/11/2023 19:12
La línia X1 que connecta la plaça de Francesc Macià amb la plaça de les Glòries fa una ruta força directa entre aquestes dues places de la capital catalana, ja que consta de poques parades, només vuit, i passa pel centre de Barcelona utilitzant els carrils especialment dissenyats per escurçar els temps dels viatges del transport públic.
Una línia amb un 30% més de viatgers
Aquesta línia d’autobusos ha seguit amb la tendència de TMB d’assolir xifres rècord durant el mes d’octubre. De fet, el dia 25 d’octubre va ser quan es va assolir la xifra més alta de validacions realitzades en un sol dia, ja que es van validar més de 5.700 viatges.
De fet durant aquest mes d’octubre la línia d’autobusos X1 de Barcelona ha augmentat un 30% els seus viatgers, una xifra comparada amb les validacions realitzades el mateix mes però l’any passat, l’any 2022. Aquesta xifra acaba de consolidar una tendència “rècord”, segons les xifres que han ofert des de TMB aquest divendres.
Un bus de la línia X1 de Barcelona | TMB
El passat mes de juliol es van incorporar quatre noves parades a la ruta realitzada per l’X1, i el dia 25 d’octubre va assolir la xifra més alta de validacions de viatges fetes en un sol dia, ja que es van fer 5.766 validacions. Segons han informat, i han volgut remarcar, aquesta línia està creixent “de forma important” des que es va posar en funcionament l’any 2021.
Des de Transports Metropolitans de Barcelona asseguren que l’objectiu d’aquesta línia X1, que era arribar a sumar 4.000 viatges diaris, ha estat “àmpliament superat”. TMB, a més, ha volgut destacar que aquests busos de la línia X1 són un 40% més ràpids que la mitjana de les altres línies d’autobús de la capital catalana i a més, són busos que operen amb hidrogen.
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
L'han complicat amb tants canvis a Glòries. Crec que acabant a Glòries era més útil que desviar el final fins a carrers de Poblenou.
Suposo que no és la configuració definitiva, ja que encara falta una estona per acabar la Pl. Glòries en superfície
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
Confusió a la parada de l’X1 de Badajoz-Diagonal: per què el bus no sempre s’atura?
Des de fa una setmana els autobusos hi passen dos cops, en el trajecte d'anada i tornada, però només s'aturen en una de les opcions.
https://beteve.cat/mobilitat/confusio-p ... -diagonal/
Des de fa una setmana els autobusos hi passen dos cops, en el trajecte d'anada i tornada, però només s'aturen en una de les opcions.
https://beteve.cat/mobilitat/confusio-p ... -diagonal/
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Doncs imagina fins fa relativament poc a Ciutat Meridiana on hi ha un tram on passa el bus dues vegades quan als rètols de destinació hi posaven ambdues.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb