Els termomètres de la L-3.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Els termomètres de la L-3.

Entrada Autor: Miquel » Divendres 01/02/2008 16:57

Ultimament a la L-3 els trens corren amb els termomètres apagats i a consecuencia la megafonia apagada, també molts cops és queden "encallats" a una estació i ja no avança, aixó he vist a les 3 sèries que hi han a la línia.
No se que pasa, peró des de el Gener, a la línia 3 hi passen coses molt estranyes com per exemple:
El 5000 alterna amb Manual, ATP i ATO.
Els trens és reinicien massa sovint, o baixen el pantògraf.
En sabeu res o teniu alguna explicació per aixó?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/02/2008 17:12

Ahir vaig anar en un 3000 direcció Zona Universitària al qual el termòmetre s'havia quedat parat a Vall d'Hebron (sense parpellejar). A partir de Lesseps o Fontana (no ho recordo exactament) es va restablir amb normalitat. El curiós és que la megafonia va funcionar correctament tota l'estona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 01/02/2008 17:19

A mi, l'últim cop que em va passar, va ser dimarts passat en un 3000 reformat(3013-3036), al sortir de Canyelles, va marcar Valldaura, peró després, al marxar cap a Mundet, el termomètre és va quedar encallat parpellejan a Valldaura, i la megafonia ja no va sonar.
Jo vaig baixar a Montbau, a partir d'aquí no se rés més.


El metro de Barcelona amb motoristes!

437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 02/02/2008 1:20

Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?

Ok, ok, no, no és cap excusa, però...



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 02/02/2008 9:38

437.001 ha escrit:Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?

Ok, ok, no, no és cap excusa, però...
És masa dora per aquest canvi, els termòmetres encara no deuen estar fets i la megafonia no deu estar gravada.
Si s'ignagura a la tardor, el 3001-3004 a l'última revisió abans de la ignaguració, li canviaran els termòmetres i la megafonia 1 parell de dies abans. Crec que el problema està a la via i a el sistema del tren.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7260
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 02/02/2008 17:29

437.001 ha escrit:Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?
Més aviat el problema deu ser que aquests trens, els 3000, aviat es remodelaran, per la qual cosa els deuen estar fent el manteniment mínim per no haver de comprar equips de recanvi que s'hauran de llençar al cap de poques setmanes.



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 02/02/2008 21:18

Això també passa a els trens de la sèrie 2000 i 5000, i als reformats també.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7260
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 05/02/2008 0:06

Torno a respondre, perquè més enllà dels errors dels termòmetres de la L3, etic veient moltes coses estranyes a TMB.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 05/02/2008 19:12

wefer ha escrit:Torno a respondre, perquè més enllà dels errors dels termòmetres de la L3, etic veient moltes coses estranyes a TMB.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.
Amb aixo, fa dies que els indicadors de temps possa coses rare, per exemple possava 1oper 1ren, encontes de proper tren i coses aixi.



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 05/02/2008 20:34

Aquest matí he anat amb un 5000(07:22) de Vall d'Hebron fins Pg Gràcia(07:34). Anava molt malament i l'ATP el feia aturar molts cops sense pasar de 50KM/h!.
Pero al pujar cap a Canyelles ,l'he perdut a Pg Gràcia (08:15) i al seguir-lo fins a Canyelles amb un reformat, anava a cotxeres. Una cosa molt rara.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”