Qui era?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Qui era?

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dijous 15/05/2008 20:37

Si aquest missatge ho veuen els administrador i no ho trobeu adient, podeu eliminar aquest missatge sense cap problema, espero que no molesti aquest missatge.

Avui a Valldoreix andana direcció St. Cugat he vist algú d'aquest forum fent fotos a una 111 direcció Barcelona sobre les 19h d' avui y diria que em sonaba pero no m'he atrevit a preguntar, si algu em reconeix (anava amb corbata) que m'avisi per MP ja que en tinc molta curiositat

Salutacions

Pedro Aguilar

P.D:
Reitero, si es molestia esborreu aquest missatge.

Saludos

Pedro Aguilar

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 15/05/2008 21:09

Imagino que era jo. M'has pillat però jo no t'he vist! :riure

http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... -casa.html

pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 15/05/2008 21:35

Encara que una mica tard, però el dia 3, d'aquest més dissabte del primer pont, a l'estació de Salou hi havia algu fent fotos als trens cap alla les8:30, era algu d'aqui?

Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dijous 15/05/2008 22:10

Trenscat ha escrit:Imagino que era jo. M'has pillat però jo no t'he vist! :riure

http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... -casa.html
Doncs mira que he pasat per davant teu jajaja i en aquesta foto crec que me he posat darrera de l'ascensor perque puguesis fer la foto, llastima que no se'm veu jajaja El mon es un mocador jejeje a veure si amb aquesta foto et sona...

Imatge

Que careto...

Bueno, per fi he sastifet la meva curiositat

GRACIAS

Saludos

Pedro Aguilar

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 19/10/2008 20:49

Pujo aquest tema per preguntar qui eren aquell grupet que hi havia aquesta tarda a roquetes.
Jo era aquell jove amb camera de fotos.

Salutacions.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”