Viatge a París i a Londres per primavera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Viatge a París i a Londres per primavera

Entrada Autor: metring » Dimarts 07/10/2008 8:59

A l'AAFCB tenen previst, entre els dies 28 de maig a 1 de juny, de fer un viatge a Londres i a París. Els interessats, podem anar estalviant, per a quan es faci el viatge, i crec que es pot fer ja una pre-reserva.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 07/10/2008 17:33

També a la carta et deia que farien un viatge l'any que ve amb motiu del 150 aniversari de la marca Marklin a Alemania, a la seva fàbrica, a prop de Sttutgard ;) Aviam si aquest any m'hi puc apuntar!

genissimon
N10
N10
Entrades: 3386
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 08/10/2008 8:58

Göppingen.
tren250 ha escrit:També a la carta et deia que farien un viatge l'any que ve amb motiu del 150 aniversari de la marca Marklin a Alemania, a la seva fàbrica, a prop de Sttutgard ;) Aviam si aquest any m'hi puc apuntar!

Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dijous 09/10/2008 13:55

Mercès, no em recordava del nom ;) .

Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 13/10/2008 16:36

I el viatge estaria obert a no-socis?

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan