Entrevista amb Lluís Bruguera (1a i 2a part)
- metring
- Administrador
- Entrades: 23949
- Ubicació: Fabra i Puig
Entrevista amb Lluís Bruguera (1a i 2a part)
Us presentem la primera part de l'entrevista, que vam fer en wefer i jo, a l'AAFCB, a Lluís Bruguera, antic empleat de ferrocarrils, que va fer tasques tècniques diverses a Ferrocarrils de Catalunya, Catalans i al Metro de Barcelona. La presentem en dues parts, degut a la seva llargada. Algunes parts, avisem, parlen de complexitats tècniques, i poden ser difícils d'entendre:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 2249
- Ubicació: (Barcelona CAT, Galveston TX, Washington DC)
Salutacions cordials a l'amic Bruguera.
Hem tingut moltes xerrades a "la Soci", i també en moltes excursions pel Metro i Sarrià.
Al començament de l'entrevista, crec que hi ha alguna confusió, entre companyies.
Ferrocarrils de Catalunya i Ferrocarril de Sarrià, era on va estar primer l'amic Bruguera, amb col·laboracions a Ferrocarrils Catalans, i desprès a Metro, que és quan Jo el vaig conneixer.
Parleu molt de la col·laboració entre FECSA i Ferrocarrrils de Catalunya, de fet, en els inicis eren del mateix grup accionarial; FECSA, era la antiga Fuerzas y Riegos del Ebro, societat del grup Barcelona Traction, light amd Power Company Limited, i els Ferrocarrils de Catalunya, i per extensió el Ferrrocarril de Sarrrià, també eren de la "Barcelona Traction"; és una història molt interessant que és remunta al 1912, i tot al voltant del grup Pearson.
Ben cordialment.
Hem tingut moltes xerrades a "la Soci", i també en moltes excursions pel Metro i Sarrià.
Al començament de l'entrevista, crec que hi ha alguna confusió, entre companyies.
Ferrocarrils de Catalunya i Ferrocarril de Sarrià, era on va estar primer l'amic Bruguera, amb col·laboracions a Ferrocarrils Catalans, i desprès a Metro, que és quan Jo el vaig conneixer.
Parleu molt de la col·laboració entre FECSA i Ferrocarrrils de Catalunya, de fet, en els inicis eren del mateix grup accionarial; FECSA, era la antiga Fuerzas y Riegos del Ebro, societat del grup Barcelona Traction, light amd Power Company Limited, i els Ferrocarrils de Catalunya, i per extensió el Ferrrocarril de Sarrrià, també eren de la "Barcelona Traction"; és una història molt interessant que és remunta al 1912, i tot al voltant del grup Pearson.
Ben cordialment.
- metring
- Administrador
Torno a penjar la segona part de l'entrevista, ja que amb el traspàs de servidor, s'havia perdut:
Aquí teniu per fí la 2a part!!
Aquí teniu per fí la 2a part!!
- El LLOP
- N9

- Entrades: 1635
- Ubicació: esperant via lliure
editeu el títol per afegir la segona entrevista, sisplau.
- metring
- Administrador
Ho havia fet, però es va esborrar amb el canvi de servidor.El LLOP ha escrit:editeu el títol per afegir la segona entrevista, sisplau.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7487
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Efectivament, hi havia una confusió al transcriure, que ja he procedit a modificar.122-042-132 ha escrit:Al començament de l'entrevista, crec que hi ha alguna confusió, entre companyies.
El Sr. Bruguera va començar a Ferrocarrils de Catalunya (Sarrià), però sí que és cert que tal com s'explica més endavant a l'entrevista, després va passar a Ferrocarrils Catalans (el Carrilet), per més tard passar a Metro.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5891
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
I quin millor homenatge que rellegir aquesta entrevista...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan