Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
https://www.gencat.cat/diari/5325/09047030.htm
DEPARTAMENT DE POLĂŤTICA TERRITORIAL I OBRES PĂšBLIQUES
ANUNCI d'informaciĂł pĂşblica de l'estudi informatiu "Millora de l'intercanvi entre les lĂnies 2, 3 i 4 de FMB i Renfe-Passeig de GrĂ cia de Barcelona" (EI-TM-07348). (PĂ g. 14984)
ANUNCI
d'informaciĂł pĂşblica de l'estudi informatiu "Millora de l'intercanvi entre les lĂnies 2, 3 i 4 de FMB i Renfe-Passeig de GrĂ cia de Barcelona" (EI-TM-07348).
La DirecciĂł General del Transport Terrestre del Departament de PolĂtica Territorial i Obres PĂşbliques ha aprovat tècnicament l'estudi informatiu .Millora de l'intercanvi entre les lĂnies 2, 3 i 4 d'FMB i Renfe-Passeig de GrĂ cia de Barcelona. (EI-TM-07348).
En virtut del que disposen els articles 10.5 de la Llei 4/2006, de 31 de març, ferroviĂ ria, i 12.4 de la Llei 3/2007, del 4 de juliol, de l'obra pĂşblica, correspon obrir un perĂode d'informaciĂł pĂşblica durant el termini de 30 dies hĂ bils, comptats a partir de l'endemĂ de la publicaciĂł d'aquest Anunci.
En conseqüència, totes les persones fĂsiques o jurĂdiques que hi estiguin interessades poden examinar l'estudi informatiu esmentat, els dies hĂ bils i en hores d'oficina, a la DirecciĂł General del Transport Terrestre, SubdirecciĂł General d'Infraestructures (av. Josep Tarradellas, 2-6, 5a planta, 08029 Barcelona) i a l'Ajuntament de Barcelona, o bĂ© a travĂ©s d'Internet (adreça electrònica: http://www.gencat.cat/ptop) per tal de formular les al·legacions o les observacions que considerin oportunes.
Es fa pĂşblic, per a coneixement general, als efectes del que preveu la legislaciĂł vigent.
Barcelona, 16 de febrer de 2009
Manel Villalante i LlauradĂł
Director general del Transport Terrestre
(09.047.030)
DEPARTAMENT DE POLĂŤTICA TERRITORIAL I OBRES PĂšBLIQUES
ANUNCI d'informaciĂł pĂşblica de l'estudi informatiu "Millora de l'intercanvi entre les lĂnies 2, 3 i 4 de FMB i Renfe-Passeig de GrĂ cia de Barcelona" (EI-TM-07348). (PĂ g. 14984)
ANUNCI
d'informaciĂł pĂşblica de l'estudi informatiu "Millora de l'intercanvi entre les lĂnies 2, 3 i 4 de FMB i Renfe-Passeig de GrĂ cia de Barcelona" (EI-TM-07348).
La DirecciĂł General del Transport Terrestre del Departament de PolĂtica Territorial i Obres PĂşbliques ha aprovat tècnicament l'estudi informatiu .Millora de l'intercanvi entre les lĂnies 2, 3 i 4 d'FMB i Renfe-Passeig de GrĂ cia de Barcelona. (EI-TM-07348).
En virtut del que disposen els articles 10.5 de la Llei 4/2006, de 31 de març, ferroviĂ ria, i 12.4 de la Llei 3/2007, del 4 de juliol, de l'obra pĂşblica, correspon obrir un perĂode d'informaciĂł pĂşblica durant el termini de 30 dies hĂ bils, comptats a partir de l'endemĂ de la publicaciĂł d'aquest Anunci.
En conseqüència, totes les persones fĂsiques o jurĂdiques que hi estiguin interessades poden examinar l'estudi informatiu esmentat, els dies hĂ bils i en hores d'oficina, a la DirecciĂł General del Transport Terrestre, SubdirecciĂł General d'Infraestructures (av. Josep Tarradellas, 2-6, 5a planta, 08029 Barcelona) i a l'Ajuntament de Barcelona, o bĂ© a travĂ©s d'Internet (adreça electrònica: http://www.gencat.cat/ptop) per tal de formular les al·legacions o les observacions que considerin oportunes.
Es fa pĂşblic, per a coneixement general, als efectes del que preveu la legislaciĂł vigent.
Barcelona, 16 de febrer de 2009
Manel Villalante i LlauradĂł
Director general del Transport Terrestre
(09.047.030)
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Ara si, per fi funciona el link de la pĂ gina de gencat, i tenim la informaciĂł ampliada:
http://www20.gencat.cat/portal/site/Sal ... 0c1e0aRCRD
El DPTOP sotmet a informació pública la millora de l’intercanviador de Passeig de Grà cia
El Diari Oficial de la Generalitat (DOGC) publica avui l’anunci a partir del qual s’inicia el procĂ©s d’informaciĂł pĂşblica de l’estudi informatiu de les obres de millora de l’intercanviador de Passeig de GrĂ cia entre l’L2, l’L3, l’L4 i Renfe. L’objectiu Ă©s escurçar el temps del recorregut en els transbordaments, facilitar els moviments dels usuaris i adaptar l’intercanviador a persones amb mobilitat reduĂŻda. Per a això, es construirĂ un nou passadĂs de connexiĂł que disposarĂ de cintes transportadores, s’ampliaran vestĂbuls existents, se’n construiran de nous i s’hi instal·laran 8 nous ascensors. Tot plegat, comportarĂ una inversiĂł aproximada de 92 MEUR.
Actualment, al Passeig de GrĂ cia conflueixen quatre lĂnies de metro i Renfe Rodalies, amb correspondència entre elles. D’una banda, les estacions de l’L2 i l’L4 se situen a l’altura de la Gran Via de les Corts Catalanes, mentre que les de l’L3 i Renfe Rodalies s’ubiquen mĂ©s a prop del carrer d’AragĂł. Aquesta distĂ ncia entre els diferents vestĂbuls fa que el temps en alguns intercanvis pugui superar els 5 minuts.
Amb l’objectiu d’escurçar el temps del recorregut en els transbordaments i modernitzar les instal·lacions, el Departament de PolĂtica Territorial i Obres PĂşbliques ha impulsat ara el projecte de millora general de l’intercanviador de Passeig de GrĂ cia.
En aquest sentit, avui s’ha iniciat el procĂ©s d’informaciĂł pĂşblica de l’estudi informatiu corresponent a aquesta actuaciĂł, per tal que les administracions, entitats i particulars els puguin consultar durant un perĂode d’un mes i aportar les consideracions que estimin. L’actuaciĂł suposarĂ una inversiĂł propera als 92 MEUR.
A banda d’aquest projecte de millora general, el DPTOP estĂ duent a terme des de l’estiu, obres per adaptar l’estaciĂł de l’L3 del Passeig de GrĂ cia a persones amb mobilitat reduĂŻda, per tal d’encabir dos nous ascensors per connectar el vestĂbul amb les dues andanes.
Nou passadĂs i vestĂbuls mĂ©s amples
L’estudi que ara se sotmet a informació pública analitza tres alternatives per a l’execució dels treballs de millora de l’intercanviador del Passeig de Grà cia. L’opció considerada com a més adient dotarà aquest intercanviador d’espais més amples per a facilitar els desplaçaments dels viatgers i evitar aglomeracions en aquest punt de la xarxa de transport públic de la ciutat, especialment concorregut.
En aquest sentit, l’estudi contempla les següents actuacions:
* CreaciĂł d’un nou passadĂs de connexiĂł: es construirĂ un nou passadĂs que substituirĂ a l’actual i reduirĂ mĂ©s de 100 metres el recorregut entre les estacions de l’L2-L4 i l’L3-Renfe. El nou passadĂs, que es construirĂ sota l’actual aparcament de vehicles del passeig de GrĂ cia, tindrĂ uns 7 metres d’amplada i disposarĂ de cintes transportadores per a facilitar els enllaços als viatgers. D’aquesta manera, es vol incrementar la qualitat del servei, amb instal·lacions modernes que contribueixin a millorar la satisfacciĂł i comoditat de les persones usuĂ ries de la xarxa.
* AmpliaciĂł dels dos vestĂbuls de l’L3: s’ampliaran els dos vestĂbuls de l’estaciĂł de l’L3 ubicats al carrer d’AragĂł i el carrer de Consell de Cent, respectivament. El primer, on actualment es fan obres d’adaptaciĂł a persones amb mobilitat reduĂŻda, s’ampliarĂ considerablement per a construir un espai molt mĂ©s ample amb escales mecĂ niques i fixes que facilitaran la connexiĂł amb Renfe. Pel que fa al segon vestĂbul de l’L3, el del carrer del Consell de Cent, tambĂ© s’ampliarĂ , s’instal·laran 3 nous ascensors i rampes adaptades a persones amb mobilitat reduĂŻda, i es construirĂ una nova sortida d’emergència.
* Nou vestĂbul a l’estaciĂł de l’L4: es construirĂ un nou vestĂbul de l’estaciĂł de l’L4, a l’encreuament amb el carrer de DiputaciĂł, a mig camĂ entre l’L2 i l’L3, que quedarĂ adaptat a persones amb mobilitat reduĂŻda,amb 3 nous ascensors i escales mecĂ niques. Quan es posi en servei, l’actual vestĂbul de l’L4 de la Gran Via de les Corts Catalanes passarĂ a utilitzar-se com a sortida d’emergència.
* AmpliaciĂł del vestĂbul de l’L2: a partir de l’actual vestĂbul de l’L2, es crearĂ un nou espai perquè la connexiĂł amb les andanes de l’L4 es pugui fer de manera mĂ©s directa. Per a això, s’instal·laran tambĂ© 2 nous ascensors, escales mecĂ niques i es construirĂ una nova sortida d’emergència.
En total, l’estudi contempla l’adaptaciĂł de tots els vestĂbuls de les estacions de l’L2, l’L3 i l’L4, aixĂ com dels trams de connexiĂł, amb la col·locaciĂł de rampes d’accĂ©s, escales mecĂ niques i 8 nous ascensors, que se sumaran als existents, de manera que l’Intercanviador passarĂ a tenir en conjunt 12 elevadors.




http://www20.gencat.cat/portal/site/Sal ... 0c1e0aRCRD
El DPTOP sotmet a informació pública la millora de l’intercanviador de Passeig de Grà cia
El Diari Oficial de la Generalitat (DOGC) publica avui l’anunci a partir del qual s’inicia el procĂ©s d’informaciĂł pĂşblica de l’estudi informatiu de les obres de millora de l’intercanviador de Passeig de GrĂ cia entre l’L2, l’L3, l’L4 i Renfe. L’objectiu Ă©s escurçar el temps del recorregut en els transbordaments, facilitar els moviments dels usuaris i adaptar l’intercanviador a persones amb mobilitat reduĂŻda. Per a això, es construirĂ un nou passadĂs de connexiĂł que disposarĂ de cintes transportadores, s’ampliaran vestĂbuls existents, se’n construiran de nous i s’hi instal·laran 8 nous ascensors. Tot plegat, comportarĂ una inversiĂł aproximada de 92 MEUR.
Actualment, al Passeig de GrĂ cia conflueixen quatre lĂnies de metro i Renfe Rodalies, amb correspondència entre elles. D’una banda, les estacions de l’L2 i l’L4 se situen a l’altura de la Gran Via de les Corts Catalanes, mentre que les de l’L3 i Renfe Rodalies s’ubiquen mĂ©s a prop del carrer d’AragĂł. Aquesta distĂ ncia entre els diferents vestĂbuls fa que el temps en alguns intercanvis pugui superar els 5 minuts.
Amb l’objectiu d’escurçar el temps del recorregut en els transbordaments i modernitzar les instal·lacions, el Departament de PolĂtica Territorial i Obres PĂşbliques ha impulsat ara el projecte de millora general de l’intercanviador de Passeig de GrĂ cia.
En aquest sentit, avui s’ha iniciat el procĂ©s d’informaciĂł pĂşblica de l’estudi informatiu corresponent a aquesta actuaciĂł, per tal que les administracions, entitats i particulars els puguin consultar durant un perĂode d’un mes i aportar les consideracions que estimin. L’actuaciĂł suposarĂ una inversiĂł propera als 92 MEUR.
A banda d’aquest projecte de millora general, el DPTOP estĂ duent a terme des de l’estiu, obres per adaptar l’estaciĂł de l’L3 del Passeig de GrĂ cia a persones amb mobilitat reduĂŻda, per tal d’encabir dos nous ascensors per connectar el vestĂbul amb les dues andanes.
Nou passadĂs i vestĂbuls mĂ©s amples
L’estudi que ara se sotmet a informació pública analitza tres alternatives per a l’execució dels treballs de millora de l’intercanviador del Passeig de Grà cia. L’opció considerada com a més adient dotarà aquest intercanviador d’espais més amples per a facilitar els desplaçaments dels viatgers i evitar aglomeracions en aquest punt de la xarxa de transport públic de la ciutat, especialment concorregut.
En aquest sentit, l’estudi contempla les següents actuacions:
* CreaciĂł d’un nou passadĂs de connexiĂł: es construirĂ un nou passadĂs que substituirĂ a l’actual i reduirĂ mĂ©s de 100 metres el recorregut entre les estacions de l’L2-L4 i l’L3-Renfe. El nou passadĂs, que es construirĂ sota l’actual aparcament de vehicles del passeig de GrĂ cia, tindrĂ uns 7 metres d’amplada i disposarĂ de cintes transportadores per a facilitar els enllaços als viatgers. D’aquesta manera, es vol incrementar la qualitat del servei, amb instal·lacions modernes que contribueixin a millorar la satisfacciĂł i comoditat de les persones usuĂ ries de la xarxa.
* AmpliaciĂł dels dos vestĂbuls de l’L3: s’ampliaran els dos vestĂbuls de l’estaciĂł de l’L3 ubicats al carrer d’AragĂł i el carrer de Consell de Cent, respectivament. El primer, on actualment es fan obres d’adaptaciĂł a persones amb mobilitat reduĂŻda, s’ampliarĂ considerablement per a construir un espai molt mĂ©s ample amb escales mecĂ niques i fixes que facilitaran la connexiĂł amb Renfe. Pel que fa al segon vestĂbul de l’L3, el del carrer del Consell de Cent, tambĂ© s’ampliarĂ , s’instal·laran 3 nous ascensors i rampes adaptades a persones amb mobilitat reduĂŻda, i es construirĂ una nova sortida d’emergència.
* Nou vestĂbul a l’estaciĂł de l’L4: es construirĂ un nou vestĂbul de l’estaciĂł de l’L4, a l’encreuament amb el carrer de DiputaciĂł, a mig camĂ entre l’L2 i l’L3, que quedarĂ adaptat a persones amb mobilitat reduĂŻda,amb 3 nous ascensors i escales mecĂ niques. Quan es posi en servei, l’actual vestĂbul de l’L4 de la Gran Via de les Corts Catalanes passarĂ a utilitzar-se com a sortida d’emergència.
* AmpliaciĂł del vestĂbul de l’L2: a partir de l’actual vestĂbul de l’L2, es crearĂ un nou espai perquè la connexiĂł amb les andanes de l’L4 es pugui fer de manera mĂ©s directa. Per a això, s’instal·laran tambĂ© 2 nous ascensors, escales mecĂ niques i es construirĂ una nova sortida d’emergència.
En total, l’estudi contempla l’adaptaciĂł de tots els vestĂbuls de les estacions de l’L2, l’L3 i l’L4, aixĂ com dels trams de connexiĂł, amb la col·locaciĂł de rampes d’accĂ©s, escales mecĂ niques i 8 nous ascensors, que se sumaran als existents, de manera que l’Intercanviador passarĂ a tenir en conjunt 12 elevadors.




- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
100 metres menys: sĂ i no
Greu error de formulaciĂł: el que s'escurça Ă©s l'enllaç entre L3-Renfomentadif i la L4, amb l'obertura del nou vestĂbul de DiputaciĂł, però la distĂ ncia amb la L2 seguirĂ sent la mateixa. Que jo sĂ piga, encara no ha perdut validesa aquella mĂ xima que diu "la distĂ ncia mĂ©s curta entre dos punts Ă©s la recta".* CreaciĂł d’un nou passadĂs de connexiĂł: es construirĂ un nou passadĂs que substituirĂ a l’actual i reduirĂ mĂ©s de 100 metres el recorregut entre les estacions de l’L2-L4 i l’L3-Renfe.
Per cert: què els ha donat que han posat a la imatge virtual un 5000 a la L4?
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- cristian26
- N7

- Entrades: 544
- Membre des de: 24 nov. 2007, 20:00
- UbicaciĂł: Granollers
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
I no seria mĂ©s fĂ cil invertir en un macrointercambiador a Plaça Catalunya? No dic pas de no renovar l'existent de Passeig de GrĂ cia, però podrien fer un macrointermcabiador com alguns que hi ha a ParĂs.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Pl. Catalunya
Més fà cil, no. Necessari, igual.cristian26 ha escrit:I no seria més fà cil invertir en un macrointercambiador a Plaça Catalunya?
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Del que heu vist fins ara, farieu alguna al·legació u observació? Pensem que ara és el moment.
- EUKibo
- N9

- Entrades: 1321
- Membre des de: 07 gen. 2007, 16:54
- UbicaciĂł: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
El passadĂs que connectará L3-ADIF amb L2-L4 penso que sentencia a mort l'intercanviador central.
Aquà hi ha una sèrie d'errors electoralistes en cadena.
L'error principal Ă©s el tĂşnel de l'AVE que era legĂtimament per a Rodalies amb estacions intermodals a Diagonal i Sagrada Familia. Ara volen fer parches per a fer que a l'estaciĂł de Passeig de GrĂ cia hi arribin mĂ©s lĂnies de metro que no nomĂ©s la L3. L'estaciĂł de Passeig de GrĂ cia ADIF hauria d'haver desaparegut o en tot cas haver-se remodelat i adaptat per a trens Avant com a molt i haver permès l'accès a l'EDF amb ample internacional utilitzan-la com a base d'estacionament i operaciĂł de trens d'Alta Velocitat provinents de tota la penĂnsula.
En tot cas, veient que això no ho podrem canviar... Penso que almenys haurien de canviar la nomenclatura de les estacions de la L2 i L4 respecte les estacions de la L3 i ADIF:
L3(PDG)-ADIF(PDG): Passeig de GrĂ cia
L2(PDG)-L4(PDG)-L1(CAT)-Renfe(CAT)-L3(nova estaciĂł)-FGC(nova estaciĂł): Catalunya
L3(CAT)-FGC(CAT): Rambles
això no treu que aquestes estacions no puguin estar interconnectades entre elles, és a dir que es conservi l'enllaç entre l'intercanviador central de Catalunya i l'estació de Passeig de Grà cia, això sà que quedi constà ncia al fer l'enllaç que s'està canviant d'estació i que aquest enllaç serà massa llarg, però possible ja que hi existeix una infrastructura que per deixar-la tancada...
Aquà hi ha una sèrie d'errors electoralistes en cadena.
L'error principal Ă©s el tĂşnel de l'AVE que era legĂtimament per a Rodalies amb estacions intermodals a Diagonal i Sagrada Familia. Ara volen fer parches per a fer que a l'estaciĂł de Passeig de GrĂ cia hi arribin mĂ©s lĂnies de metro que no nomĂ©s la L3. L'estaciĂł de Passeig de GrĂ cia ADIF hauria d'haver desaparegut o en tot cas haver-se remodelat i adaptat per a trens Avant com a molt i haver permès l'accès a l'EDF amb ample internacional utilitzan-la com a base d'estacionament i operaciĂł de trens d'Alta Velocitat provinents de tota la penĂnsula.
En tot cas, veient que això no ho podrem canviar... Penso que almenys haurien de canviar la nomenclatura de les estacions de la L2 i L4 respecte les estacions de la L3 i ADIF:
L3(PDG)-ADIF(PDG): Passeig de GrĂ cia
L2(PDG)-L4(PDG)-L1(CAT)-Renfe(CAT)-L3(nova estaciĂł)-FGC(nova estaciĂł): Catalunya
L3(CAT)-FGC(CAT): Rambles
això no treu que aquestes estacions no puguin estar interconnectades entre elles, és a dir que es conservi l'enllaç entre l'intercanviador central de Catalunya i l'estació de Passeig de Grà cia, això sà que quedi constà ncia al fer l'enllaç que s'està canviant d'estació i que aquest enllaç serà massa llarg, però possible ja que hi existeix una infrastructura que per deixar-la tancada...
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
L3 Gran Via
Fer una nova estació de la L3 a l'alçada de Gran Via no té cap mena de sentit, ja que es trobaria a 200 metres de Pg. de Grà cia i Catalunya.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- Lluita1714
- N9

- Entrades: 1963
- Membre des de: 31 des. 2008, 13:52
- UbicaciĂł: AigĂĽestoses
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Jo, com ja han dit anteriorment, sĂłc partidari del desviament de tot a Plaça Catalunya, creant un gran intercanviador, com el d'abans, una mena d'edifici subterrani amb connexiĂł directa entre totes les lĂnies, en aquest cas, L1, L2, L3, Renfe (amb dos tunels) i FGC, que preservaria la seva actual estaciĂł per valor històric, ara, que estigui molt mĂ©s aprop de la suposada estaciĂł d'enllaç nova.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Yo tambiĂ©n pienso que la mejor soluciĂłn habrĂa sido construir una nueva estaciĂłn de Passeig de GrĂ cia L-3 al lado de las de la L-2 y L-4.
AquĂ algunos alegan que estarĂa demasiado cerca de Catalunya y Passeig de Grácia L-3 existente,pero yo no creo que la distancia fuera mayor que la de Catalunya L-1 a Universitat o Urquinaona.
Pero bueno,bienvenido sea ese proyecto,porque la situaciĂłn actual del intercambiador es lamentable.
AquĂ algunos alegan que estarĂa demasiado cerca de Catalunya y Passeig de Grácia L-3 existente,pero yo no creo que la distancia fuera mayor que la de Catalunya L-1 a Universitat o Urquinaona.
Pero bueno,bienvenido sea ese proyecto,porque la situaciĂłn actual del intercambiador es lamentable.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
DistĂ ncia entre estacions
És mĂ©s curta. Pg. de GrĂ cia L3 es troba entre AragĂł i Consell de Cent (2 illes de Gran Via), i Catalunya L3 a la mateixa distĂ ncia (alçada d'AusiĂ s March, a 2 illes de Gran Via). En canvi, Universitat es troba entre Aribau i l'hipotètic perllongament d'Enric Granados (2,5 illes del centre de Pl. Catalunya) i Urquinaona entre LlĂşria i Bruc (mateixa distĂ ncia), comptant, a mĂ©s que la Ronda Universitat / St. Pere discorre en diagonal respecte a la quadrĂcula de l'Eixample, cosa que allarga una mica mĂ©s la distĂ ncia. En total, estarĂem parlant d'una distĂ ncia de 400 metres en el cas de la L1, mentre que a la L3 seria de poc mĂ©s de 300 metres, comptant els mateixos punts de l'andana de qualsevol estaciĂł.sergi ha escrit:AquĂ algunos alegan que estarĂa demasiado cerca de Catalunya y Passeig de Grácia L-3 existente,pero yo no creo que la distancia fuera mayor que la de Catalunya L-1 a Universitat o Urquinaona.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Els 1100 tornen a la L3, mireu la numeraciĂł que apareix al dibuix del 3000 entrant a Pg de GrĂ cia, posa 1103
.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
1100 tunejada
Doncs quin senyor tunejat que hi preveuen!Miquel ha escrit:Els 1100 tornen a la L3, mireu la numeraciĂł que apareix al dibuix del 3000 entrant a Pg de GrĂ cia, posa 1103![]()
![]()
![]()
.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Estètica dels ascensors
Per cert, amb els ascensors que estan instal·lant a Pg. de Grà cia L3, GISA segueix aplicant la seva estètica inconfusible de "rajola de bany estil blanc bà sic, comprada a l'engròs a Ferrolan".
Amb la pila de diners que es gasten en altres coses, no podrien adaptar-se una mica a l'entorn?
Amb la pila de diners que es gasten en altres coses, no podrien adaptar-se una mica a l'entorn?
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
El PTOP anuncia a bombo i plateret l'adaptaciĂł de l'estaciĂł de L3 de Passeig de GrĂ cia.... quan nomĂ©s hi ha ascensors des del vestĂbul fins l'andana però del carrer al vestĂbul, no n'hi ha.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Si no vaig gaire errat, l'adaptaciĂł del vestĂbul al carrer Ă©s cosa d'ADIF. Si ens hem d'esperar a que ho adaptin, ens hi podem passar anys.victorcasta ha escrit:El PTOP anuncia a bombo i plateret l'adaptaciĂł de l'estaciĂł de L3 de Passeig de GrĂ cia.... quan nomĂ©s hi ha ascensors des del vestĂbul fins l'andana però del carrer al vestĂbul, no n'hi ha.
-
Jordi Freixas
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Home... precĂsament una bona mesura per a superar "l'obstacle" que actualment suposa el passadĂs infernal, sĂłn les cintes transportadores que, ja funcionen tambĂ© a Diagonal i que Ă©s una molt bona noticia, ja que comencem a tenir instal·lacions al nivell del que ha de ser una capital europea.sergi ha escrit:Yo tambiĂ©n pienso que la mejor soluciĂłn habrĂa sido construir una nueva estaciĂłn de Passeig de GrĂ cia L-3 al lado de las de la L-2 y L-4.
AquĂ algunos alegan que estarĂa demasiado cerca de Catalunya y Passeig de Grácia L-3 existente,pero yo no creo que la distancia fuera mayor que la de Catalunya L-1 a Universitat o Urquinaona.
Pero bueno,bienvenido sea ese proyecto,porque la situaciĂłn actual del intercambiador es lamentable.
Un altra tema que, pel que veig no s'ha abordat en aquest projecte (imagino que perquè no és de la seva competència) és la necessitat de remodelar a fons l'estació del Passeig de Gracia-ADIF.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
Sembla que ADIF té en projecte la seva remodelació total, que bona falta li fa...
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Incapaços de coordinar-se
I, com sempre, les obres que afecten diferents gestors d'infraestructures es fan a miquetes i a destemps.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
-
Jordi Freixas
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de GrĂ cia
SĂ... undia hi van posar un tamboret a les andanes, van enviar els trens a prendre pel cul i aixĂ es va quedar la cosa...
BĂ©, jo ja vaig dir en un altre fil el que s'hi hauria de fer en aquesta estaciĂł.
BĂ©, jo ja vaig dir en un altre fil el que s'hi hauria de fer en aquesta estaciĂł.


