. Algú sap a què pot ser degut i si és un fet aïllat o també passa a altres llocs ?teleindicadors a les estacions de Bus
teleindicadors a les estacions de Bus
Fa un parell d'anys, coincidint amb l'inici de la modernització de l'estació d'autobusos de Vic, es va instal•lar a l'andana uns teleindicadors electrònics
, que si no vaig errat només han funcionat un parell de vegades a mode de proves. A més a les andanes hi ha megafonia igual a la sala d'espera, on a més hi ha una televisió de pantalla plana amb el logo de transports públics de Catalunya. Amb tot, des de fa dos anys estan instal•lats allà, sense funcionar
. Algú sap a què pot ser degut i si és un fet aïllat o també passa a altres llocs ?
. Algú sap a què pot ser degut i si és un fet aïllat o també passa a altres llocs ?De nou al FTC
Desgràciadament, passa a més estacions d'autobusos, si bé poc a poc es van posant en marxa bastants panells.
Be coneixent com va aquest país és lògic que passin aquestes coses, però el més fort és que un mes després de ser instal•lats els vaig veure en un parell d'ocasions funcionant en probes, però des de llavors res més, parats i omplint-se de pols.
De nou al FTC
Suposo que si la Sagalés gestiona l'estació tard o d'hora funcionarà, a Granollers ja funcionen i força bé.marc ha escrit:Be coneixent com va aquest país és lògic que passin aquestes coses, però el més fort és que un mes després de ser instal•lats els vaig veure en un parell d'ocasions funcionant en probes, però des de llavors res més, parats i omplint-se de pols.
A Sabadell, en canvi, no han funcionat ni en proves.
A les parades de La Pobla de Segur i Sort hi ha una pantalla plana que indica les pròsimes circulacions que hi paren, i desde que les van ficar les he vist funcionar.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3735
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A Manresa també ni han i funciones força be.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
UT596001 jo no tinc entès que una empresa privada com Sagalés gestioni estacions d'autobusos publiques.
De nou al FTC
I tant que pot! La Generalitat treu a concurs la gestió de les estacions d'autobusos a empreses privades, no les manté ella directament. Per exemple, a Granollers i a Caldes de Montbui sí la gestiona la Sagalés (de fet, així ho posa al cartell de l'estació d'autobusos), a Terrassa Sarbus, la de Sabadell si bé teòricament la gestiona l'Ajuntament a la pràctica aquest la delega a Sarbus...marc ha escrit:UT596001 jo no tinc entès que una empresa privada com Sagalés gestioni estacions d'autobusos publiques.
Be gràcies per l'aclariment, ja investigaré qui te la gestió de l'estació del Bus de Vic. Per cert a les estacions on funcionen els panells electrònics, funciona la megafonia ???
De nou al FTC
La de Lleida és gestionada per un grup d'accionistes particulars, que sembla que segueixen fidelment la filosofia empresarial de "màxim benefici possible amb la menor inversió possible".UT596001 ha escrit:I tant que pot! La Generalitat treu a concurs la gestió de les estacions d'autobusos a empreses privades, no les manté ella directament.
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4001
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Si no vaig equivocat, l'estació de Vic, la gestiona, Osona Bus 25, que és del grup Sagalés.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
No.marc ha escrit:Be gràcies per l'aclariment, ja investigaré qui te la gestió de l'estació del Bus de Vic. Per cert a les estacions on funcionen els panells electrònics, funciona la megafonia ???
Gran idea de la generalitat, col·locar teleindicadors i megafonia a les estacions de bus i només fer funcionar els teleindicadors en algunes estacions
. I així perquè van instal·lar la megafonia???
De nou al FTC


