Hi han trens, cotxes, autobusos arreu de catalunya, de propietaris privats o públics que no funcionen, no fan res amb ells i resten en un estat deplorable, o d'altres ben conservats, aqui van les fotos d'una granota (o perico? no els diferencio)







Hora i data actual: 15 set. 2025, 18:51
Entrada Autor: Lluita1714 » 21 març 2009, 15:21
Entrada Autor: Lluita1714 » 21 març 2009, 15:33
Disculpa, m'he deixat d'explicar detalls.victorcasta ha escrit:I on és això?
Entrada Autor: 122-042-132 » 21 març 2009, 16:26
Entrada Autor: Lluita1714 » 21 març 2009, 18:16
Moltes gràcies. Solen tenir la numeració en algun lloc? és que li tinc més fotos des d'altres angles i es possible que es vegi.122-042-132 ha escrit:Hola Lluita1714
Aquest cotxe és un remolc 800 de les granotes de FCC ó FGC. No és el que va estar al Palau Robert, aquell era un perico, en concret el 620.
Aquest remolc podria, molt bé esser el nº 805, però no n'estic segur del tot. Potser algú del Fòrum ens ho pot aclarir del tot. Salut
Entrada Autor: BRILL 18 » 21 març 2009, 20:55
Entrada Autor: Lluita1714 » 21 març 2009, 21:00
Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portesBRILL 18 ha escrit:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
Entrada Autor: BRILL 18 » 21 març 2009, 21:03
Aquest no te el foco per que es tun remolc, i per tant no duien focos, en aquest cas las portes es el mes significatiu, jo diea lo del focos en lineas generalsLluita1714 ha escrit:Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portesBRILL 18 ha escrit:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altreGràcies.
Entrada Autor: Lluita1714 » 21 març 2009, 21:37
Si, és cert, ara que hi penso, no té cabina :pBRILL 18 ha escrit:Aquest no te el foco per que es tun remolc, i per tant no duien focos, en aquest cas las portes es el mes significatiu, jo diea lo del focos en lineas generalsLluita1714 ha escrit:Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portesBRILL 18 ha escrit:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altreGràcies.
Entrada Autor: 122-042-132 » 22 març 2009, 11:20
Entrada Autor: tren250 » 24 març 2009, 18:06
Entrada Autor: Lluita1714 » 24 març 2009, 19:20
Entrada Autor: BRILL 18 » 25 març 2009, 00:37
Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,Lluita1714 ha escrit:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Entrada Autor: liniadelRipollés » 25 març 2009, 13:17
122-042-132 ha escrit:Bon dia Lluita1714
T'adjunto una foto on surt la posició de la numeració dels cotxes; en els nostre cas, no en porta al tester, perque és un remolc. Sí no en hi ha a fora de numeració (potser li han tret), porten una plaqueta als extrems interiors, més o menys a l'alçada de la porta de intrcomunicació entre cotxes. Salut
Entrada Autor: Lluita1714 » 25 març 2009, 13:55
Interessant tasca, que demostra que encara avui, ben mantingudes i degudament reformades podrien donar un bon servei, i que FGC, si necessita renovar material per ampliar la oferta, serà perquè vol.BRILL 18 ha escrit:Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,Lluita1714 ha escrit:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Entrada Autor: BRILL 18 » 25 març 2009, 16:11
Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etcLluita1714 ha escrit:Interessant tasca, que demostra que encara avui, ben mantingudes i degudament reformades podrien donar un bon servei, i que FGC, si necessita renovar material per ampliar la oferta, serà perquè vol.BRILL 18 ha escrit:Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,Lluita1714 ha escrit:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Sí que és curios veure un tren així amb una llevaneus, veig que són utensilis "de quita i pon", les 111, 112 o 213 tenen cap utensili així?
Entrada Autor: MetroBCN » 25 març 2009, 17:57
I, perquè són a Cuba?Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etc
Entrada Autor: BRILL 18 » 25 març 2009, 19:17
Dons perque en el moment de la seva retirada, es van ofrerir al gobern de Cuba per "modernitzar" el material de la lina de Casablanca a Hersey que es de caracteristiques semblant, de fet el material que circulaba i encara hi fa son BRILL molt semblants als de Ferrocarrils de Catalunya, i el govern cuba les va comprarMetroBCN ha escrit:I, perquè són a Cuba?Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etc
Torna a “Història del transport”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025