

Hora i data actual: 19 set. 2025, 12:36
Entrada Autor: erbuki » 24 març 2009, 23:16
Entrada Autor: Glac58 » 24 març 2009, 23:33
Entrada Autor: Evalleida » 24 març 2009, 23:41
Entrada Autor: erbuki » 25 març 2009, 18:59
Segurament fiquen un bus amb pocs seients per aprofitar el màxim espai possible, ja que com més gent hi cap dreta, major capacitat té el bus. El que passa és que està tan mal fet aquell cacharro que amb la porta de baixada a darrere de tot hi deu haver autèntics problemes per a que la gent del mig i del davant puguin baixar quan està ple.Glac58 ha escrit:Avui el 4149 feia la L6 i a la LCC hi havia el 4137.
Avui a la L5 teniam el 4058 , 4138 i el 4057 i el reforç a vingut el 4125 i a gent com a una llauna de sardines, mira que s'ha de tindre nasos de posar el 4125 a la L5 amb hora punta
Entrada Autor: Glac58 » 25 març 2009, 21:29
Entrada Autor: Glac58 » 03 abr. 2009, 15:24
Entrada Autor: Glac58 » 09 abr. 2009, 01:03
Entrada Autor: erbuki » 09 abr. 2009, 13:22
Entrada Autor: Glac58 » 09 abr. 2009, 16:34
Entrada Autor: Evalleida » 09 abr. 2009, 16:52
Entrada Autor: Glac58 » 17 abr. 2009, 15:03
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Conferència: El ferrocarril en la cultura badalonina" https://t.co/cKtfUPA3ro
— transport.cat (@transportcat) September 19, 2025