Es pot fer servir una escala?BB9200 ha escrit:Publicitem baixar d'un civia a SVC, a Passeig de Gracia and Cia... i premi al més ràpid en pujar a un civia.


Hora i data actual: 18 set. 2025, 04:08
Entrada Autor: canalcole » 16 maig 2009, 15:44
Es pot fer servir una escala?BB9200 ha escrit:Publicitem baixar d'un civia a SVC, a Passeig de Gracia and Cia... i premi al més ràpid en pujar a un civia.
Entrada Autor: canalcole » 20 maig 2009, 15:49
Entrada Autor: Mako448 » 20 maig 2009, 16:06
Dcons quebé que un tren de nomès cinc vagons anès amb 30 minuts mès.Alló mès que un tren seria una llauna de sardines sobretot entre Barcelona i Sitges.canalcole ha escrit:Avui el Civia que passa cap a SVC a les 14.24 i cap a EDF a les 15.10, per Segur de Calafell, avui ho ha fet '30 més tard, i anava servit per la 465.218.
Ahir després del Civia que van adelantar una hora (ara 18.24 -> SVC/19.10 -> EDF) va passar un altre Civia.
Entrada Autor: canalcole » 20 maig 2009, 16:16
Doncs jo hi estic d'acord.metring ha escrit:Una notícia relacionada amb els Civia, a on es diu que des de l'arribada d'aquests, ha augmentat la puntualitat (no ho diran per l'estona que et passes per baixar d'algunes estacions)
Puntualidad mejorada
Entrada Autor: canalcole » 20 maig 2009, 16:18
Doncs espera, que no es tot.Mako448 ha escrit:Dcons quebé que un tren de nomès cinc vagons anès amb 30 minuts mès.Alló mès que un tren seria una llauna de sardines sobretot entre Barcelona i Sitges.canalcole ha escrit:Avui el Civia que passa cap a SVC a les 14.24 i cap a EDF a les 15.10, per Segur de Calafell, avui ho ha fet '30 més tard, i anava servit per la 465.218.
Ahir després del Civia que van adelantar una hora (ara 18.24 -> SVC/19.10 -> EDF) va passar un altre Civia.
Entrada Autor: cristian26 » 20 maig 2009, 22:09
La població de tota la RMB ha augmentat molt en vint anys. És normal, doncs, que ara se'n vegin més en doble que en simple.Renfe451 ha escrit:Doncs abans (pels anys 90) veure 451 en simple era molt habitual, en canvi, veure una en doble no ho era. Ara passa al revès, es més habitual veure 451's en doble que en simple.
Salutacions
Entrada Autor: trainman » 21 maig 2009, 00:51
Entrada Autor: ferroviario_catalan » 21 maig 2009, 20:57
En el trayecto que cita el compañero, un Hospitalet-Terrassa, un civia 465+463, entra en todas las estaciones, si en alguna apretadito, como en Moncada-Sta Maria.Renfe451 ha escrit:Servicio comercial no creo ya que en muchas estaciones de la C4 no caben un 5+3. Como mucho podrían caber 3+4 o en su defecto 4+3.Saludos
Entrada Autor: 594-001-0 » 24 maig 2009, 03:36
Pues al final son 2 los 465 que han llegado al nucleo de Valencia, el 224 y el 225 creo (el 224 si que seguro). Y al final también los 464 que teníamos hasta ahora no irán ni a Barcelona ni a Sevilla, sino que se van a Málaga. De hecho ya andan por allí el 464-214 y el 464-220.594-001-0 ha escrit:Pues ya está en Valencia un 465, creo que el 225 (no me he fijado mucho tampoco, lo que si que se es que la pintura brillaba y todo)
Entrada Autor: metring » 26 maig 2009, 19:04
Entrada Autor: Mako448 » 26 maig 2009, 19:07
Entrada Autor: canalcole » 27 maig 2009, 21:13
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025