Tren Groc

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: SOS Tren Groc

Entrada Autor: Pere » 23 juny 2009, 00:02

Jordi Freixas ha escrit:Algú em pot dir a on puc trobar horaris del Tren Groc entre La Tor de Querol Vilafranca de Conflent d'una manera fàcil i ràpida?
http://www.voyages-sncf.com/billet-trai ... 20horaires



7100

Entrada Autor: 7100 » 29 juny 2009, 19:16

Curiositats del Canari 22-6-2009, els stadler eren dins de cotxeres. Vista dels canvis i creuaments amb 3èr carril. Vilafranca de Conflent
Fitxers adjunts
aparells de via.JPG
aparells de via.JPG (304.86 KiB) Visualitzat 3688 cops



7100

Entrada Autor: 7100 » 29 juny 2009, 19:17

Tot i fer una calor que trencava les pedres, el llevaneu era a punt, 22-6-2009
Fitxers adjunts
llevaneu al juny.JPG
llevaneu al juny.JPG (271.6 KiB) Visualitzat 3683 cops



7100

Entrada Autor: 7100 » 29 juny 2009, 19:18

A punt de fer servei, 22-6-2009
Fitxers adjunts
pretes.JPG
pretes.JPG (301.89 KiB) Visualitzat 3671 cops



7100

Entrada Autor: 7100 » 29 juny 2009, 19:19

Vilafranca de Conflent 22 de Juny del 2009
Fitxers adjunts
vilafranca.JPG
vilafranca.JPG (281.53 KiB) Visualitzat 3662 cops



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » 30 juny 2009, 16:25

Veig que al final han tret els graffits a la llevaneus... I no li fiquen ni les sigles ''casquette''.
Ara per ara, per la línia, van millor els típics que els Stadler, de cara a la galeria com també tècnicament, encara que fan alguns serveis Font-Romeu-Villafranca, encara que també fan el recorregut sencer, és clar.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 01 jul. 2009, 19:07

Pere ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:Algú em pot dir a on puc trobar horaris del Tren Groc entre La Tor de Querol Vilafranca de Conflent d'una manera fàcil i ràpida?
http://www.voyages-sncf.com/billet-trai ... 20horaires
No hi ha manera de posar "LATOUR DE CAROL" - "VILEFRANQUE DU CONFLENT" ni variants...



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » 01 jul. 2009, 19:16

Jordi Freixas ha escrit: No hi ha manera de posar "LATOUR DE CAROL" - "VILEFRANQUE DU CONFLENT" ni variants...
com no sigui Villefranche-de-Conflent... o Latour-de-Carol... és que als nord-catalans no els agrada el Catacès, o el Frantalà.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

fubang
N5
N5
Entrades: 150
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » 02 jul. 2009, 10:22

Bon dia.

[
Jordi Freixas ha escrit:Algú em pot dir a on puc trobar horaris del Tren Groc entre La Tor de Querol Vilafranca de Conflent d'una manera fàcil i ràpida?
L'adreça de l'horari actual és:

http://www.ter-sncf.com/Images/latour-v ... -23789.pdf

Per baixa'l cal copiar i enganxar tota la línia, ja que si es clica directament sobre l'enllaç, no l'agafa correctament per culpa del punt de darrera del 22, o al menys jo no ser fer-ho d'altra manera.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 02 jul. 2009, 10:35

Ohhh!!!! MOltes gracies!!!! :ok :ok :ok



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”