Diferente circulación de los trenes

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Jordi Freixas

Re: Diferente circulación de los trenes

Entrada Autor: Jordi Freixas » 24 juny 2009, 22:45

És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23852
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 24 juny 2009, 22:46

Jordi Freixas ha escrit:És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?
De cap manera. A part de que seria una barrabassada absoluta de cara a la seva gestió.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 24 juny 2009, 23:11

Doncs ni idea. Per cert, una pregunta. Un cop la línia Perpinyà -Portbou entra a l'estació de Cervera, amb quines lletres s' "enumeren" les dues vies principals?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4275
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 25 juny 2009, 00:28

Jordi Freixas ha escrit:És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?
No ho és pas. Però sempre es pot circular a contravia per necessitat. Si la via està banalitzada és més fàcil però també es pot fer amb altres blocatges.



437.001
N10
N10
Entrades: 5046
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » 17 jul. 2009, 22:23

La circulació entre Cerbère i Perpinyà es fa normalment per l´esquerra, tret de dies que hi hagi obres d´alguna mena.
L´única diguem-ne... excepció, és el chicane del pont sobre el riu Tec a Palau del Vidre, entre Elna i Argelers.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 18 jul. 2009, 11:29

Al pont aquest també se circula per l'esquerra, el que passa és que és una esquerra molt centrada. ;)
437.001 ha escrit:La circulació entre Cerbère i Perpinyà es fa normalment per l´esquerra, tret de dies que hi hagi obres d´alguna mena.
L´única diguem-ne... excepció, és el chicane del pont sobre el riu Tec a Palau del Vidre, entre Elna i Argelers.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 18 jul. 2009, 14:36

Una esquerra molt centrada? Que significa això?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4275
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 18 jul. 2009, 15:11

Jordi Freixas ha escrit:Una esquerra molt centrada? Que significa això?
En aquest pont, diguem-ne que hi ha una via doble sobre una via única, com en un tram del tramvia de Sevilla que passa pel centre.

En aquesta pàgina hi tens fotos.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 18 jul. 2009, 15:58

Increïble... i què els hi costava fer una via doble? El cas del Tranvia de Sevilla el puc entedre, però aquest...

Ah, i en una revista també hi vaig veure una cosa bastant surrealista. A veure si la trobo.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 18 jul. 2009, 16:43

Ja ho he trobat!!! És al número 38 de a revista TrenMania, a la pàgina 6, imatge inferior de la pàgina a l'esquerra, relativa al tren-tranvia híbrid de Kassel: En el mateix estil... EXACTAMENT EN EL MATEIX ESTIL DE LA DOBLE VIA DEL PONT hi apareix un baixador amb tres vies; dues desviades, una a cada lateral i amb andana, i una de central "passant" i sense andana. Malgrat tot, les presència d'un comboi per qualsevol de les tres vies n'impedeix la circulació per a qualsevol de les altres dues. :nose :nose :nose :nose :nose



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4275
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 18 jul. 2009, 19:15

M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això... :x



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 18 jul. 2009, 20:20

Sí, exacte. Em referia això, i amb aquesta imatge encara ho estic veient més estrany.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23852
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 20 jul. 2009, 10:48

"Estan bojos aquests germànics." :x


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 24 feb. 2010, 19:37

Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?

Seria tant maco...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » 24 feb. 2010, 20:47

victorcasta ha escrit:M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això... :x
Des de la meua ignorància, diria que serveix per permetre el pas per la via central d'un tren (de mercaderies o de viatgers) que supere el gàlib de les andanes (que sembla ser de tramvia).


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » 25 feb. 2010, 12:20

liniadelRipollés ha escrit:Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?

Seria tant maco...
Maleïts polítics... Mai ho veurem


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3407
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » 26 feb. 2010, 14:03

ROMI65 ha escrit:
victorcasta ha escrit:M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això... :x
Des de la meua ignorància, diria que serveix per permetre el pas per la via central d'un tren (de mercaderies o de viatgers) que supere el gàlib de les andanes (que sembla ser de tramvia).
Aquí ho explica una mica. I és això que diu en ROMI65, afegit que el tramvia s'acosta a una andana o a una altra en funció del seu sentit de circulació.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 26 feb. 2010, 17:59

Una Mikado remolcant un tros de TGV....mmmmmmm!!!!!
Oriol ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?

Seria tant maco...
Maleïts polítics... Mai ho veurem


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4275
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 26 feb. 2010, 19:06

No seria la primera vegada que es veu una locomotora de vapor circulant per una LAV francesa...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 27 feb. 2010, 11:16

però sí una locomotora de vapor per una LAV d'aquí.
victorcasta ha escrit:No seria la primera vegada que es veu una locomotora de vapor circulant per una LAV francesa...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”