Que siguin tan eixelebrats com vulguin, però no ens prenguin per idiotes acabats!

Hora i data actual: 15 set. 2025, 13:21
Entrada Autor: Guigui » 08 feb. 2009, 23:13
Entrada Autor: wefer » 09 feb. 2009, 15:15
Traduït de llenguatge polític a llenguatge de persona normal: reducció de línies i freqüències de bus.UT440_132M ha escrit: Escarp destaca que el transport públic estigui aguantant l'estirada, tot i que reconeix que pot acabar notant la crisi. Per evitar-ho, el consistori barceloní està fent una revisió estratègica del transport públic de superfície per adequar-lo quan comencin a funcionar les noves estacions de metro, la línia 9 i la connexió amb tramvia per la Diagonal.
Entrada Autor: UT440_132M » 15 feb. 2009, 17:38
Entrada Autor: 593Dromedario » 15 feb. 2009, 22:48
Entrada Autor: Guigui » 16 feb. 2009, 10:45
Entrada Autor: Guigui » 23 feb. 2009, 23:16
Entrada Autor: wefer » 24 feb. 2009, 12:40
Efectivament, la idea era imposar la mesura, i després ja es van buscar alguna manera de justificar-la. Que no funciona en la contaminació? Doncs diem que hi ha menys morts. Sort d'això, perquè si tampoc s'haguessin reduït el nombre de morts, suposo que la següent excusa per imposar els 80 Km/h era que així el paisatge es veu millor...Guigui ha escrit: topem amb la impossibilitat de mesurar els efectes de la limitació dels 80 km/h. Hem de recordar que la raó inicial d’aquesta impopular mesura va ser lluitar contra la contaminació, i fins més tard no s’hi va afegir l’argument de reduir les morts a la carretera.
Entrada Autor: UT440_132M » 28 feb. 2009, 13:59
Entrada Autor: Guigui » 28 feb. 2009, 16:13
Entrada Autor: wefer » 01 març 2009, 00:59
El que seria irresponsable és que ningú qüestionés aquesta (o qualsevol altra) mesura. Les mesures s'apliquen, s'evaluen i es qüestionen... amb més o menys raó. El que és realment irresponsable és intentar que ens empassem aquesta mesura "perquè sí", com un acte de fe.UT440_132M ha escrit:Pérez Moya ha qualificat "d'irresponsables" aquells que qüestionen els resultats
Entrada Autor: Guigui » 13 març 2009, 22:45
Entrada Autor: Guigui » 31 març 2009, 17:00
Entrada Autor: UT440_132M » 09 abr. 2009, 15:38
Entrada Autor: Guigui » 09 abr. 2009, 23:21
A base d'usar verbs auxiliars indicatius de probabilitat i de manca de fonament, aquest senyor no para de perdre adeptes a la seva causa. Perquè, el que a priori semblava una mesura sensata, acaba donant la impressió de ser una neura d'algú entestat en imposar determinades coses amb calçador i perquè sí."S'han minimitzat molt les aturades i arrencades pròpies de la congestió", ha assegurat Pérez Moya, "i els accidents, les incidències, poden haver-se reduït perfectament un 50%".
Entrada Autor: Guigui » 20 maig 2009, 14:12
Entrada Autor: metring » 10 juny 2009, 20:02
Entrada Autor: metring » 19 juny 2009, 17:50
Entrada Autor: UT440_132M » 19 juny 2009, 18:05
Entrada Autor: metring » 20 jul. 2009, 23:23
Entrada Autor: Guigui » 27 jul. 2009, 17:01
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025