Quins cotxes són millors?
Re: Quins cotxes són millors?
http://picasaweb.google.com/rufuscamilu ... elAutomVil#
Esto es todo lo que pude fotografiar del Salón del Automóvil celebrado en A Coruña la semana pasada.
Esta semana se celebra, en el mismo recinto, el Salón del Automóvil... de ocasión.
Esto es todo lo que pude fotografiar del Salón del Automóvil celebrado en A Coruña la semana pasada.
Esta semana se celebra, en el mismo recinto, el Salón del Automóvil... de ocasión.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
Mireu aquesta publicitat del 500, a Passeig de Gràcia amb Diputació, a Barcelona 
- Fitxers adjunts
-
- 500.jpg
- (106.03 KiB) S’ha baixat 106 vegades
Jo la vaig veure fa uns dies, ja que la meva escola està allà al costat, i la veritat, crida molt l'atenció, inclús em vaig acostar a tocar-ho per a veure si era tot real. Ara bé, aconsegueixen el seu objectiu, ja que la de guiris que hi fan i s'hi fan fotos és impresionant!metring ha escrit:Mireu aquesta publicitat del 500, a Passeig de Gràcia amb Diputació, a Barcelona
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Lluita1714
- N9

- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
I com s'ho fan, per seguretat a la nit? no veig persianes al local.
Ara, espectacular.
Ara, espectacular.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.