el sistema d'ATC que empra la L9 es mitjançant distància objectiu i no per velocitat objectiu com les línies actuals. Així no obstant, les línies 3 i 5 estant en un estat avançat per canviar a distància objectiu properament i la L1 està una mica més enraderida.BCN2008 ha escrit:Si no vaig gaire errat, una de les possibilitats que dona l'ATC es la de fer freqüencies més baixes.Lluita1714 ha escrit:El que vaig veure és la espectacular sincronització. Mentre erem a l'andana, van passar tres trens, i em va impactar la freqüència, ja que sembla que fan proves, doncs resulta que, en entre que un tren tancà portes i sortí de l'estació, i entrà un altre i les obrí, van passar 30 segons!!! Suposo que només eren proves, però, m'ha deixat bocabadat la capacitat de la línia. Si finalment, en un futur, acaben posant l'ATO a totes les línies (es veu venir), un dia es que es vegi que la línia es pot saturar, senzillament s'han d'augmentar els trens.
em sembla que hi ha alguns trams que sí tindran pasarel.la però no em preguntis quins. La diferència amb els 9000 de la L2-L4 és que la porta frontal s'aixeca (sempre la de sentit de la marxa, per que el tren protegeixi els passatgers a la via). Ja possaré fotos.BCN2008 ha escrit:Questió de seguretat, si t'hi fixes bé, a l'ultim perllongament de la xarxa, entre Canyelles i Trinitat Nova, al costat del tren, durant tot el túnel hi ha una pasarel·la. Als túnels de la L9 no era possible fer aquesta pasarel·la, no se exactament per què, i llavors van decidir posar-hi una porta frontal, amb una pasarel·la que es desplega. Ara no se ón, pero fa poc vaig veure fotos del procés d'evacuació.marc ha escrit:Per cert, fa uns dies va sortir per TV3 una noticia (que ara no recordo), on apareixia un 9000 de la L9, amb un frontal força diferent als 9000 L2-L4. A que es deu aquesta diferencia?