Renfe451 ha escrit:Aniran destinades pels serveis Regional i Regional Exprés.renfe596 ha escrit:I que faran amb les 448 i 470 que realitzan el servei de barcelona-cervera?
I quin servei fara?
Renfe451 ha escrit:Aniran destinades pels serveis Regional i Regional Exprés.renfe596 ha escrit:I que faran amb les 448 i 470 que realitzan el servei de barcelona-cervera?

Però les 449's no faran Regionals...renfe596 ha escrit:les 470 no poden hanar per la linea de girona perque ja hiban les 449

Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.Guigui ha escrit:No, per un motiu molt més senzill: els horaris no han variat ni un minut.viscaelcat ha escrit:Creieu que arriben a 160 en algún punt?? Jo crec que no, i menys encara perquè la catenària no està compensada oi?
No se si ús heu donat compte,peró a la web de Renfe(apartat Media Distància Catalunya;horaris línia Barcellona-Girona-Portbou),si seleccioneu alguns dels trens que posa Media Distancia,posa que comença trajecte(o acaba)a Bellvitge.Nomès els que posen "Media Distancia",no ni els CEX ni els Regionals¿És tracta d'un error o les 449 accepten viatgers entre Bellvitge i Sants?Busman ha escrit:Avistada una doble 449 (039 + 022 si no m'erro) preparada per iniciar el Catalunya Exprés BCN Sants - Figueres a la via 0 de Bellvitge!
(He buscat mencions al tema en altres fils però no he trobat res, així que si ja s'ha dit, fusioneu temes i tal).

Entrada Autor: victorcasta »

Entrada Autor: josep_serre »
UT596001 ha escrit:Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.Guigui ha escrit:No, per un motiu molt més senzill: els horaris no han variat ni un minut.viscaelcat ha escrit:Creieu que arriben a 160 en algún punt?? Jo crec que no, i menys encara perquè la catenària no està compensada oi?

Entrada Autor: Archie-250 »

Entrada Autor: viscaelcat »
Jo dubto que les 448 arribessin a 160, i ara em sembla molt extrany. Ja ho investigaré.josep_serre ha escrit:La catenària no està compensada entre més enllà de Celrà però si a la resta del trajecte, els 160 ja els assolien els 448.
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.
Doncs segons el meu gps, més d'un cop entre Caldes i Girona 157-162 km/hviscaelcat ha escrit:Jo dubto que les 448 arribessin a 160, i ara em sembla molt extrany. Ja ho investigaré.josep_serre ha escrit:La catenària no està compensada entre més enllà de Celrà però si a la resta del trajecte, els 160 ja els assolien els 448.
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.
Entrada Autor: Jordi Freixas »

Entrada Autor: josep_serre »
Jordi Freixas ha escrit:Sigui com sigui, comparant horaris d'un i altre tren, no guanyes més que 2 o 3 minuts amb les 449.
Per cert. Són de reserva obligatòria, tal i com es va dir que serien?
Hi ha la preinstalació de wifi als trens d'aquesta sèrie però no s'ha instal·lat res, de moment estan fent proves amb els AVE sèrie 103 per a oferir internet per wi-fi a tot el tren, suposo q amb el temps es generalitzarà la cosa... si la CMT volCésar ha escrit:Lo de las máquinas de autoventa ya me lo habían dicho pero ¿¿¿ conexión wi-fi ???
Torna a “Material rodant ferroviari”