
http://www.avui.cat/cat/notices/2009/12 ... _81104.php
Hora i data actual: 16 set. 2025, 05:44
Entrada Autor: Guigui » 12 des. 2009, 13:21
Sí, però serà més intrigant saber si continuaran dimarts o no.Platanito ha escrit:Mmm... Amb la meva clarividència, m'atreveixo a predir que demà en sortirà un de la L4, i dilluns de la L5.
Entrada Autor: Nozomi » 13 des. 2009, 09:48
S'ha de ser [insult] per escriure esta gran conclusió, però bé, és la premsa que tenimSi el franquisme va portar la L3 a la part més pija de Barcelona, els governs de Jordi Pujol van finançar les obres per fer-la arribar a Nou Barris. En els darrers 25 anys la línia 3 ha guanyat nou estacions noves, fins a arribar a Trinitat Nova. Els seus 18,4 quilòmetres són superats només per la L1.
Entrada Autor: Guigui » 13 des. 2009, 12:29
Sobretot, l'ús d'aquests termes en una publicació que se suposa seriosa és una autèntica aberració. I el que oblida aquest personatge és que en aquella zona pikha hi ha un gran campus universitari. Però és clar, deuria ser preferible fer-hi arribar milers de persones cada dia en autobús per a mantenir aquesta aparença de "justícia social". Com hi ha món...Nozomi ha escrit:S'ha de ser [insult] per escriure esta gran conclusió, però bé, és la premsa que tenimSi el franquisme va portar la L3 a la part més pija de Barcelona, els governs de Jordi Pujol van finançar les obres per fer-la arribar a Nou Barris. En els darrers 25 anys la línia 3 ha guanyat nou estacions noves, fins a arribar a Trinitat Nova. Els seus 18,4 quilòmetres són superats només per la L1.
Entrada Autor: Guigui » 13 des. 2009, 12:38
Doncs sembla que avui el serial fa festa.Platanito ha escrit:Mmm... Amb la meva clarividència, m'atreveixo a predir que demà en sortirà un de la L4, i dilluns de la L5.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 13 des. 2009, 16:33
Entrada Autor: Guigui » 16 des. 2009, 22:56
Amb una aproximació al tema "Banco" més realista que la majoria de publicacions generalistes fins ara.BCN2008 ha escrit:L4:http://paper.avui.cat/article/ciutats/1 ... antic.html
Entrada Autor: Lluita1714 » 16 des. 2009, 23:00
Entrada Autor: Alemany » 17 des. 2009, 01:45
Normal. Els únics "especialistes" en la matèria que publiquen les seves investigacions, sospites, teories i conclusions som nosaltres. Així doncs, si un es vol documentar només ha de tenir la paciència de llegir-se els fils sencers del FTC, i com a mínim en treu la mitja. És el que penso que ha fet el periodista amb aquest assumpte, que a més s'ha desenvolupat bastant els darrers mesos. D'aqui que per primera vegada es publiqui la possibilitat de que realment Banco no fos l'estació dels calers. Les casualitats no existeixen.Guigui ha escrit:Amb una aproximació al tema "Banco" més realista que la majoria de publicacions generalistes fins ara.BCN2008 ha escrit:L4:http://paper.avui.cat/article/ciutats/1 ... antic.html
Entrada Autor: 122-042-132 » 18 des. 2009, 14:32
Entrada Autor: Guigui » 18 des. 2009, 22:24
Torna a “Història del transport”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025