Trenscat ha escrit:437.001 ha escrit:Línia Girona-Cerbère:
-Peralada
-Tonyà
Línia BCN-Vic-La Tor de Querol:
-Montcada i Reixac-Sant Joan
-Llerona
-Taradell-Mont-rodon
-Illa-L´Herand
-Aigües de Ribes
Línia Tarragona-Reus:
-La Canonja
Línia Reus-Saragossa:
-Garcia
Línia BCN-Martorell-St. Vicenç de Calders:
-St.Ildefons
Línia BCN-Terrassa-Manresa-Lleida:
-Castellgalí
-Pla de Vilanoveta

Jeje com us desmadreu mare meva!!

Són estacions que tinc pendents efectivament però no totes. N'hi ha algunes de les quals ja tinc fotos com són Montcada i Reixac-Sant Joan, Sant Ildefons i Castellgalí. Pla de Vilanoveta va arribar a prestar servei de viatgers algun cop? Ara que m'hi fixo també t'has deixat l'estació de Vandellòs de la línia Tarragona-Tortosa

No patiu que tot acabarà arribant, encara que ara estaré una mica enfeinat amb el tema del projecte de final de carrera durant un temps: ja ho dic ara per si veieu que no hi ha actualitzacions durant un període llarg de temps. Això sí, sempre es pot organitzar alguna sortida des del Fòrum per anar a veure aquestes estacions també a la qual òbviament m'hi apuntaria

Qué pacha?
Com va Bernat?
De fet, era més que res un ham perquè piquéssis per saber per com van les coses...
L´estació de Vandellòs nol´he mencionada perquè tu ja en vas parlar demanant-ne informació...
Pla de Vilanoveta va arribar a sortir a la Guia Renfe de 1971, ara que en aquella època els trens ja no hi paraven, seria qüestió de mirar si en algun horari més antic...però l´edifici de viatgers hi és...encara.
Illa-L´Herand...em temo que no va prestar servei de viatgers, però...és una estació tan desconeguda pels aficionats mateixos, que seria una llàstima de no "promocionar-la", ja que em temo que si s´acaben fent les obres, anirà a terra, com Aigües de Ribes (o aquesta la salvaran amb el rollo del "Tren Verd"?).
I l´estació de la Canonja...t´hi puc acompanyar, encara queda dempeus el moll de mercaderies i les andanes...i el pas a nivell.
A més, dius que el tram Reus-Picamoixons és "falti", no?