El projecte és a trenta anys vista

Heus aquí:
http://www.hs2.org.uk
http://www.guardian.co.uk/uk/2009/aug/2 ... ail-report
Hora i data actual: Dimarts 17/06/2025 20:52
Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 30/08/2009 0:43
Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 16/02/2010 10:14
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 16/02/2010 10:27
Entrada Autor: 437.001 » Divendres 12/03/2010 23:24
Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 13/03/2010 18:35
A la major part dels foraires britànics de SSC, més que semblar-los desencertat, que la terminal sigui Euston i no St.Pancras, el que els sembla desencertat és que no hi hagi una connexió entre les dues línies.Guigui ha escrit:Em sembla força desencertat que l'estació londinenca sigui Euston i no St Pancras International.
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 13/03/2010 18:48
Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 13/03/2010 19:55
No només és la línia de les Midlands, sinó la West Coast Main Line (Birmingham+Manchester+Liverpool+Carlisle+Glasgow+Edimburg), amb tots els seus ramals.Guigui ha escrit:El fet que la línia actual dels Midlands surti de Euston no és cap impediment per a traslladar la terminal a St Pancras. Igualment cal fer una línia nova, St Pancras està molt ben encarada (molt millor que per la HS1), té molta més importància la connexió entre les dues LAV que no pas entre dues línies paral·leles que, en aquest sentit, no es complementen, i King's Cross-St Pancras és, de llarg, l'intercanviador més gran del metro de Londres.
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 13/03/2010 21:36
De fet, originalment havia de ser-ho, però com a "revenja" contra els francesos per perdre la seva insularitat, van fer arribar l'Eurostar a Waterloo. Memòria històrica a l'anglesa...437.001 ha escrit:Per cert, crec que l´estació on hauria d´haver arribat l´Eurostar és la de Victoria, que era la terminal clàssica dels trens de Dover.
És tan cert que van ser els anglesos els que van inventar el ferrocarril com que han sigut altres que l'han desenvolupat.437.001 ha escrit:De fet, ja trobo surrealista que Espanya estigui molt més espavilada que no el Regne Unit en alta velocitat, havent els britànics inventat el ferrocarril...
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 14/03/2010 17:43
Pel que tinc entès, és certa. És més, la línia convencional de Kent surt de Victoria, mentre de Waterloo surten els trens al sud-oest (Brighton, Southampton, etc.).437.001 ha escrit:Però aquesta història de l´estació de Waterloo és certa, o només és una història?
Torna a “Ferrocarril en general”