La DB també ha augmentat l'oferta de trens i places.
En resum, han sigut flexibles, han aprofitat l'ocasió i a sobre en treuen un benefici econòmic.

Hora i data actual: Dimarts 17/06/2025 23:59
Entrada Autor: Guigui » Divendres 16/04/2010 22:56
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/04/2010 17:33
Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dissabte 17/04/2010 18:11
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/04/2010 18:23
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/04/2010 19:06
Entrada Autor: metring » Dissabte 17/04/2010 23:32
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/04/2010 2:02
Entrada Autor: metring » Diumenge 18/04/2010 14:31
Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 18/04/2010 14:47
metring ha escrit:Els senyors de Renfomentadif no se'n adonen que estan tirant pedrs sobre la seva pròpia teulada, i estan perdent una oportunitat única de negoci, deixant de banda que estan caient en el ridícul i demostrant insolidaritat?
Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 18/04/2010 15:13
Tramvia d'alta velocitat???El Periódico ha escrit:El director general de Viatgers de Renfe, Enrique Urkijo, ha explicat que en sis trams dels AVE a Catalunya s'amplia l'oferta amb 2.400 places més. Renfe ha atès també la petició de Portugal de duplicar demà el servei ferroviari a Hendaia.
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/04/2010 16:38
En resum: a França ja es deu considerar un augment excepcional de trens i places si ningú a SNCF/RFF no fa vaga.metring ha escrit:Sembla que comeeeencen a reaccionar. Molt lamentable l'actitut de la SNCF, com per acomiadar vaguistes insolidaris!:
Sí home, el transport de llarga distància més sostenible del món mundial.Sagrerenc ha escrit:Tramvia d'alta velocitat???El Periódico ha escrit:El director general de Viatgers de Renfe, Enrique Urkijo, ha explicat que en sis trams dels AVE a Catalunya s'amplia l'oferta amb 2.400 places més. Renfe ha atès també la petició de Portugal de duplicar demà el servei ferroviari a Hendaia.![]()
Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 20/04/2010 1:15
Suposo que deu ser un tema de caire legal: de fet, per el que tinc entès i que s'em corregeixi si m'equivoco, fins fa quatre dies a França al sector transports el concepte de serveis mínims en cas de vaga ni tan sols existia: si hi havia vaga no circulava res. Ara si no mal recordo es va corregir això però per el que he llegit a Tranvía Portal els serveis mínims no els dicta cap organisme competent (un ministeri, etc...) sino que s'han de pactar entre treballadors i empresa.metring ha escrit:Em sembla demencial que a can SNCF continuin amb una vaga, davant d'una situació d'emergència internacional. Per què a la U.E. no activen un protocol que digui que en aquests casos es deixin de banda les vagues? Que no tot s'hi val!
Entrada Autor: genissimon » Dimarts 20/04/2010 9:40
Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 08/05/2010 23:16
marca.es ha escrit:Ya tuvieron que viajar en autocar hasta Milán por el caos aéreo
El Barça regresará en un AVE especial por la nube volcánica
El club blaugrana tenía previsto volver a la Ciudad Condal en avión · Tardarán más de cinco horas y aún no está confirmado a que horá partira el tren
EFE, Sevilla 08/05/10 - 22:50.
La nube de ceniza procedente del volcán islandés Eyjafjalla motivará que el Barcelona regrese de madrugada a la Ciudad Condal en AVE, en lugar de en vuelo chárter tal y como estaba previsto. El cierre de los aeropuertos catalanes debido a la nube volcánica ha trastocado los planes del club barcelonista que ha solicitado un servicio especial ferroviario para regresar a su ciudad.
Fuentes de Renfe han informado de que ante la imposibilidad de regresar a Barcelona en avión, el club ha solicitado disponer de un servicio especial de AVE para volver a su ciudad al finalizar el partido.
En un principio, la expedición culé tenía previsto regresar en un vuelo chárter desde Sevilla al acabar el partido y aterrizar en Barcelona en la madrugada. Sin embargo, el cierre de todos los aeropuertos de Barcelona ha obligado al club a modificar el plan inicial y dispondrá del servicio ferroviario especial para regresar a Barcelona.
De esta manera, sin horario confirmado, el club catalán llegará a la estación de tren de Barcelona mañana tras un recorrido de mas de cinco horas. Esta es la segunda vez que el club catalán se ve perjudicado por el caos aéreo propiciado por la nube volcánica.
Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 08/05/2010 23:43
Torna a “Ferrocarril en general”