Augment de l'oferta per l'erupció volcànica d'Islàndia

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Augment de l'oferta per l'erupció volcànica d'Islàndia

Entrada Autor: Guigui » Divendres 16/04/2010 22:56

L'ÖBB ha augmentat radicalment la seva oferta de serveis especialment entre Viena i Alemanya. S'han programat tres trens addicionals cap a Frankfurt, Munic i Passau a raó de mil places cadascun i s'ha creat un servei exprés de l'aeroport de Viena al Westbahnhof, d'on surten els trens a Alemanya. A més, s'han augmentat les places en nombrosos trens. El telèfon d'atenció al clilent ha posat un torn addicional i s'ha augmentat el personal de vendes al Westbahnhof, amb terminals mòbils.

La DB també ha augmentat l'oferta de trens i places.

En resum, han sigut flexibles, han aprofitat l'ocasió i a sobre en treuen un benefici econòmic. :plas


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 17/04/2010 17:22

Però en canvi, a l'Eurostar s'han quedat sense places.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/04/2010 17:33

Potser no tenien més trens, potser no hi havia més franges disponibles, potser Eurostar, Railtrack i/o RFF han sigut massa inflexibles...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dissabte 17/04/2010 18:11

Mentrestant la SNCF i la RENFE estan de vaga i no poden aprofitar l'ocasió!

Els talgos a Montpeller no circulen i en general és difícil saber quins trens circulen i quins no! Aviam si arran d'aquesta crisi algun gestor públic se n'adona que el ferrocarril pot jugar un paper molt important!



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/04/2010 18:23

Veient el que costa mobilitzar recursos addicionals en ocasions especials per part de Renfomentadif, tampoc caldria esperar-se gran cosa ni que deixés d'haver-hi vaga.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/04/2010 19:06

També la FS està augmentant l'oferta: un tren addicional per sentit a la relació Roma-Milà i Roma-Venècia, i per demà també està prevista una relació addicional per sentit entre Roma i Milà. També es preveu reforçar amb més cotxes les connexions amb París i Viena.

http://www.repubblica.it/esteri/2010/04 ... 4-3407146/


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 17/04/2010 23:32

A mi em fa gràcia una cosa: a Catalunya Informació parlaven de que la Renfe diu que no els hi han demanat places extres per aquest cas. Coi, no m'estranya!!!!!!!!!!!!!! Els viatges a Europa amb Renfe són penosos, i a més, quan vols comprar un bitllet, tot està ple de pegues i és massa complicat, a les hores què esperen!!!???????????



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Diumenge 18/04/2010 1:50

El Barça ha preguntat a Renfe per la possibilitat de contractar un tren especial per anar a Milà i els han dit que no... :roll:



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/04/2010 2:02

Al final, segurament aniran per carretera. Com sempre, en temes viaris fem gala de la improvisació llatina en el seu estat àlgid; en canvi, en matèria ferroviària som més tibats que un funcionari germànic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/04/2010 11:03

Els senyors de Renfomentadif no se'n adonen que estan tirant pedrs sobre la seva pròpia teulada, i estan perdent una oportunitat única de negoci, deixant de banda que estan caient en el ridícul i demostrant insolidaritat?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/04/2010 14:31

Sembla que comeeeencen a reaccionar. Molt lamentable l'actitut de la SNCF, com per acomiadar vaguistes insolidaris! :avall :

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1021

Renfe reforça la llarga distància a Catalunya i el nord peninsular

1. • La companyia no pot reforçar els seus serveis fins a França per la vaga de ferrocarrils en aquest país

EUROPA PRESS
BARCELONA

La companyia Renfe ha iniciat una operació de reforç dels viatges de llarga distància a Catalunya i el nord peninsular per intentar pal·liar els efectes del tancament de diversos aeroports avui pel núvol volcànic islandès.

El director general de Viatgers de Renfe, Enrique Urkijo, ha explicat que en sis trams dels AVE a Catalunya s'amplia l'oferta amb 2.400 places més. Renfe ha atès també la petició de Portugal de duplicar demà el servei ferroviari a Hendaia.

Davant la prohibició d'operacions aèries amb aeroports del Nord, Centre i Est d'Europa, el director general de Viatgers de Renfe ha explicat que la vaga de ferrocarrils francesos ha impedit a Renfe reforçar les seves connexions amb França, Itàlia i Suïssa. "A la part d'Espanya, estem complint satisfactòriament el que demana la societat", ha explicat Urkijo.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 18/04/2010 14:47

Hi ha un problema que és que hi ha vaga a França, tot i que possiblement sense la vaga tampoc ho farien.
metring ha escrit:Els senyors de Renfomentadif no se'n adonen que estan tirant pedrs sobre la seva pròpia teulada, i estan perdent una oportunitat única de negoci, deixant de banda que estan caient en el ridícul i demostrant insolidaritat?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 18/04/2010 15:13

El Periódico ha escrit:El director general de Viatgers de Renfe, Enrique Urkijo, ha explicat que en sis trams dels AVE a Catalunya s'amplia l'oferta amb 2.400 places més. Renfe ha atès també la petició de Portugal de duplicar demà el servei ferroviari a Hendaia.
Tramvia d'alta velocitat??? :x :x



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/04/2010 16:38

metring ha escrit:Sembla que comeeeencen a reaccionar. Molt lamentable l'actitut de la SNCF, com per acomiadar vaguistes insolidaris! :avall :
En resum: a França ja es deu considerar un augment excepcional de trens i places si ningú a SNCF/RFF no fa vaga.
Sagrerenc ha escrit:
El Periódico ha escrit:El director general de Viatgers de Renfe, Enrique Urkijo, ha explicat que en sis trams dels AVE a Catalunya s'amplia l'oferta amb 2.400 places més. Renfe ha atès també la petició de Portugal de duplicar demà el servei ferroviari a Hendaia.
Tramvia d'alta velocitat??? :x :x
Sí home, el transport de llarga distància més sostenible del món mundial. :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/04/2010 0:05

Em sembla demencial que a can SNCF continuin amb una vaga, davant d'una situació d'emergència internacional. Per què a la U.E. no activen un protocol que digui que en aquests casos es deixin de banda les vagues? Que no tot s'hi val!



twipsy
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: twipsy » Dilluns 19/04/2010 17:50

es el que jo mateix opino, que habent-hi una situacio d'emergencia no els hagin prohibit continuar amb la vaga



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 20/04/2010 1:15

metring ha escrit:Em sembla demencial que a can SNCF continuin amb una vaga, davant d'una situació d'emergència internacional. Per què a la U.E. no activen un protocol que digui que en aquests casos es deixin de banda les vagues? Que no tot s'hi val!
Suposo que deu ser un tema de caire legal: de fet, per el que tinc entès i que s'em corregeixi si m'equivoco, fins fa quatre dies a França al sector transports el concepte de serveis mínims en cas de vaga ni tan sols existia: si hi havia vaga no circulava res. Ara si no mal recordo es va corregir això però per el que he llegit a Tranvía Portal els serveis mínims no els dicta cap organisme competent (un ministeri, etc...) sino que s'han de pactar entre treballadors i empresa.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3388
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 20/04/2010 9:40

Vaga del personal de la SNCF apart, jo em plantejo una pregunta:

Com s'hauria pogut pal·liar els efectes del tancament de l'espai aeri europeu si els aeroports espanyols (almenys als principals) tinguessin una terminal ferroviària accessible als trens d'alta velocitat ???

Com funcionaria un "pont ferroviari" entre BCN - El Prat i París - Charles de Gaulle, London - Heathrow, Amsterdam - Schiphol o Frankfurt ?

Almenys, mentrestant la renfe podria fer que els regionals de Portbou arribessin/sortissin de l'Aeroport del Prat, i que els Catalunya Exprés (ara MD) que només arriben i surten de Figueres ho féssin a Cervera de la Marenda i des de Portbou.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 08/05/2010 23:16

http://www.marca.com/2010/05/08/futbol/ ... 51812.html
marca.es ha escrit:Ya tuvieron que viajar en autocar hasta Milán por el caos aéreo
El Barça regresará en un AVE especial por la nube volcánica

El club blaugrana tenía previsto volver a la Ciudad Condal en avión · Tardarán más de cinco horas y aún no está confirmado a que horá partira el tren

EFE, Sevilla 08/05/10 - 22:50.

La nube de ceniza procedente del volcán islandés Eyjafjalla motivará que el Barcelona regrese de madrugada a la Ciudad Condal en AVE, en lugar de en vuelo chárter tal y como estaba previsto. El cierre de los aeropuertos catalanes debido a la nube volcánica ha trastocado los planes del club barcelonista que ha solicitado un servicio especial ferroviario para regresar a su ciudad.

Fuentes de Renfe han informado de que ante la imposibilidad de regresar a Barcelona en avión, el club ha solicitado disponer de un servicio especial de AVE para volver a su ciudad al finalizar el partido.

En un principio, la expedición culé tenía previsto regresar en un vuelo chárter desde Sevilla al acabar el partido y aterrizar en Barcelona en la madrugada. Sin embargo, el cierre de todos los aeropuertos de Barcelona ha obligado al club a modificar el plan inicial y dispondrá del servicio ferroviario especial para regresar a Barcelona.

De esta manera, sin horario confirmado, el club catalán llegará a la estación de tren de Barcelona mañana tras un recorrido de mas de cinco horas. Esta es la segunda vez que el club catalán se ve perjudicado por el caos aéreo propiciado por la nube volcánica.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3991
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 08/05/2010 23:43

Però escoltant RAC1, diuen que el Prat ha re-obert a les 22 i que sembla que no hi haurà problemes perquè l'expedició blaugrana torni amb avió cap a Barcelona. :x
*Edito: Confirmat, el Barça torna amb avió.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”