Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?

Entrada Autor: metring » 03 juny 2010, 23:57

Genial foto! ¿De qué año es?



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 04 juny 2010, 00:09

Os dejo otra del interior. Las fotos no la tengo aquí ahora mismo para poner la fecha exacta (recuerdo que las revelé una semana después de hacerlas) pero el año es de 2006.
Saludos!
Fitxers adjunts
450 por la R4
450 por la R4
interior s.450 R4.jpg (25 KiB) Visualitzat 6295 cops


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 04 juny 2010, 00:20

Otra foto más: Esta, saliendo los pasajeros (Yo incluido) en Cornellà.
Fitxers adjunts
450, servicio R4
450, servicio R4
Saliendo la gente en Cornella.jpg (44.64 KiB) Visualitzat 6285 cops


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » 04 juny 2010, 00:30

Parece imposible ver un 450 fuera de la linea de Vilanova !



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » 05 juny 2010, 12:15

Quan els R1 acabaven, una part, a l'Estació de França, circulaven unitats de dos pisos.
En un documental presentat per la Rosa Mª Sardà dels anys 90, per TVE, surten imatges de 450/451, 440 i 447 per la línia de Mataró.
Intentaré buscar el video. ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 05 juny 2010, 12:21

A les hores, el dubte està dissipat: Renfomentadif té força mania a aquests trens, per ells ja podrien desaparèixer, no els posen a més línies perquè diuen que es tarda més en embarcar i desembarcar, però la capacitat d'usuaris que tenen no les tenen altres sèries, i al cap i a la fi, endarreriments n'hi han a tot arreu, no em serveix com a excusa per no fer circular aquests trens per totes les línies. I ja podem oblidar de tenir una nova sèrie de trens de dos pisos per al futur, com aquesta http://www.talgo.de/talgo22.htm (a la web espanyola de Talgo ja no apareix el Talgo 22).

http://transport.cat/viewtopic.php?f=45 ... +dos+pisos



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » 05 juny 2010, 13:02

metring ha escrit: endarreriments n'hi han a tot arreu, no em serveix com a excusa per no fer circular aquests trens per totes les línies.
En línies on les estacions estan molt aprop les unes de les altres el fer servir aquest tipus de trens és bastant problemàtic, no només per entrada/sortida passatgers, sino també per la capacitat d'acceleració d'aquestes unitats, que és molt menor que les d'altres més preparades per a línies amb més parades com els Civia.
Com a exemple, les 450 tenen una aceleració de arranque de 0,62 m/s2 i els civia de 1,1 m/s2. Així que el tema és que tot combinat suposa un gran problema de reducció de capacitát.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23843
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 05 juny 2010, 17:25

Que aquesta sèrie tingui problemes d'acceleració, és una cosa. Però una altra és que per aquests móns de Déu en corrin altres de dos pisos que sembla que no en tenen, a jutjar pel seu ús universal (per exemple, a la rodalia de Zuric).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » 06 juny 2010, 19:19

Només parlem dels problemes que tenen les unitats de dos pisos per circular fora de la linia de la costa.
Lògicament, tot i que no crec que ho tinguin previst, seria molt necessaria l'adquisició de trens de dos pisos amb major acceleració i major capacitat de "desalojo", que els hi ha a moltes ciutats.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”