










Hora i data actual: 08 oct. 2025, 05:18
Entrada Autor: megapauer » 05 jul. 2010, 17:05
Entrada Autor: Trenscat » 06 jul. 2010, 08:26
Entrada Autor: wefer » 09 jul. 2010, 09:58
Entrada Autor: MZA_1600 » 09 jul. 2010, 10:50
Entrada Autor: wefer » 09 jul. 2010, 15:04
Bé, és que semblen coloms "tunejats"MZA_1600 ha escrit:Els "coloms" aquests es diuen merles i es caracteritzen per fer un cant semblant al d'un mussol![]()
Entrada Autor: Sky » 16 jul. 2010, 12:25
Entrada Autor: Guigui » 16 jul. 2010, 15:47
ABC acertamoh, ABC no acertamoh...Por el momento, y para aprovechar los meses en que "La Garrafeta" descansa, se ha puesto en marcha un tren convencional, como el de cualquier línea de Cercanías de Renfe, que realiza el mismo recorrido, pero ofreciendo a los viajeros una mayor comodidad y una mejor climatización.
Entrada Autor: liniadelRipollés » 19 jul. 2010, 13:07
Entrada Autor: MZA_1600 » 19 jul. 2010, 18:59
Entrada Autor: josep_serre » 19 jul. 2010, 19:30
MZA_1600 ha escrit:Hauria de ser una locomotora de vapor reversible si la idea es pujar fins La Pobla, tot i que en cap lloc de la notícia posa com la utilitzarien per doblar la capacitat; una candidata pot ser la Garrat Pacific del Central de Aragón que restaura la mateixa ARMF, l'altre idea seria que el tren també circulés el diumenge.
Entrada Autor: marc » 20 ago. 2010, 22:30
Entrada Autor: marc » 20 ago. 2010, 23:06
Aquesta altre "Garrafeta" es aquesta, una locomotora, que estava fins fa cosa d'uns tres o quatre anys al museu de Vilanova, i que te una potència similar a la seva cosina.una candidata pot ser la Garrat Pacific del Central de Aragón que restaura la mateixa ARMF
Entrada Autor: Archie-250 » 22 ago. 2010, 11:14
La que dieu no es una Garrafeta, si no una Garrat. Es un pél més petita.marc ha escrit:Aquesta altre "Garrafeta" es aquesta, una locomotora, que estava fins fa cosa d'uns tres o quatre anys al museu de Vilanova, i que te una potència similar a la seva cosina.una candidata pot ser la Garrat Pacific del Central de Aragón que restaura la mateixa ARMF
Entrada Autor: genissimon » 23 ago. 2010, 13:07
Torna a “Història del transport”