
>>Ah! una altra cosa: Algú em podria enviar (a sota del mau missatge) fotos de les estacions de Jaume I, Urquinaona i Correos de quan encara formaven part de la Línia 3?
Moltes geàcies
Hora i data actual: 08 oct. 2025, 12:06
Entrada Autor: Marc Font Escales » 07 feb. 2006, 20:29
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 07 feb. 2006, 20:41
Entrada Autor: abegot » 07 feb. 2006, 21:39
Jo, no puc enviarte fotos, per que aleshores no hi feia. però puc recordar, ...Marc Font Escales ha escrit:Algú em podria explicar quin era l' aspecte d' aquestes dues estacions quan encara eren de l' antic ramal de la L-3? ja que ara estan recobertes de panels i no es veu la paret de cap de les dos.
>>Ah! una altra cosa: Algú em podria enviar (a sota del mau missatge) fotos de les estacions de Jaume I, Urquinaona i Correos de quan encara formaven part de la Línia 3?
Moltes geàcies
Entrada Autor: Marc Font Escales » 08 feb. 2006, 15:48
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 feb. 2006, 00:14
Entrada Autor: Platanito » 09 feb. 2006, 13:14
Que jo sàpiga, Correus mai ha existit ni un minut com a estació no terminal, a l'igual que Fernando o l'antiga Santa Eulalia (que es va deconstruir per torna-la a fer una mica més a prop de Bordeta quan es va perllongar la línia cap a Torrassa).dewit ha escrit:M'ho sembla a mi o Correus en aquesta foto era estació terminal?
Entrada Autor: Marc Font Escales » 09 feb. 2006, 22:46
Entrada Autor: Marc Font Escales » 10 feb. 2006, 17:21
Ah! en les fotos, també, si algú les ha escanejat de la Biblia Salmerónica, que també les penji sota el meu missatge, siusplau.Marc Font Escales ha escrit:Moltes gràcies pels missatges, però algú em podria enviar les imatges antigues abans citades d' Urquinaona, Jaume I i Correos, siusplau?
Gràcies.
Entrada Autor: Loyster » 11 feb. 2006, 20:34
Entrada Autor: abegot » 11 feb. 2006, 20:48
Entrada Autor: Marc Font Escales » 18 feb. 2006, 11:52
Entrada Autor: Marc Font Escales » 24 feb. 2006, 20:43
Entrada Autor: Serie600 » 24 feb. 2006, 21:31
Entrada Autor: Marc Font Escales » 24 feb. 2006, 22:23
No van tapiar l' accés als anys 70? Ho dic perquè he trobat la següent imatge i sembla d' obres de l' estació, si algú sap quines obres feien en aquesta imatge, que em respongui, siusplau, us adjunto la imatge:Serie600 ha escrit:Hola:
Si. Si et fixas pots veure encara alguns anuncis a la paret (sentit Barceloneta, per l'altre costat no hi ha res, simplement paret, era una estacio en "cul de sac" i el que van fer es enxamplar per l'altre banda) i els bancs. Encara en bastant bon estat.
La boca d'acces es davant mateix de la central de Correus. Ara per ara es una simple reixa de ventil.lacio al terra (crec que es veuen els esgraons de pedra) pero fins fa rel.lativament poc -possem uns 5 o 6 anys- hi era encara l'access complert d'obra i pedra.
Jo encara no se de qui seria la "lluminosa" idea de tancar aquella estacio enlloc de adaptarla, donant servei a un lloc tan important com es Correus i rodalies. No em val l'excusa de que "Jaume I" esta molt a prop. Tambe estan engantxades Catalunya i Urquinaona L1....
Sal.lutacions:
Serie600
Torna a “Història del transport”