
motor 4010

motor 4009 ja retallat

interior del 4010 completament buit.
Hora i data actual: 15 set. 2025, 23:22
Entrada Autor: El LLOP » 02 jul. 2010, 07:59
Entrada Autor: calisay » 02 jul. 2010, 10:22
El LLOP ha escrit:potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.
Entrada Autor: metring » 02 jul. 2010, 16:10
No, Tradinsa són els qui reformen els 3000, però no ho fan als tallers de TMB, sino que els traslladen fins a la seva nau de Puigverd de Lleida.Miquel ha escrit:Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?metring ha escrit:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Entrada Autor: oriolp13 » 14 oct. 2010, 15:01
Entrada Autor: Guigui » 14 oct. 2010, 23:03
Entrada Autor: Ismael_BCN » 08 des. 2010, 21:33
Entrada Autor: Guigui » 08 des. 2010, 21:54
Les palanques cal mantenir-les premudes fins que s'obrin les portes. Això de fer-les anar i tornar contínuament és una mania de la gent que no fa sinó impedir l'obertura.Ismael_BCN ha escrit:a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
Entrada Autor: UT440_132M » 31 març 2011, 23:26
Jo també els he vist a Cornellà, eren dos cotxes motors i un remolc, els motors eren el 4087 i 4086.Guigui ha escrit:Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
Entrada Autor: Nozomi » 31 març 2011, 23:41
Entrada Autor: 122-042-132 » 02 abr. 2011, 14:37
Entrada Autor: metring » 02 abr. 2011, 17:40
Imagino que te refieres al aire bucólico de las cosas degradadas. Aunque lo de que a veces te vas al suelo, creo que pasa con todos los trenes, depende de quien conduce.Nozomi ha escrit:No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo
Entrada Autor: wefer » 02 abr. 2011, 20:51
Crec que no és només sensació, sinó que aquell tram es fa realment "a fons".Nozomi ha escrit:la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo
Entrada Autor: pau5321 » 03 abr. 2011, 19:11
Se podrían conservar sin reformar los 4000 ya adaptados a PMR, que tienen los mismos asientos igual de cómodos, se diferencian del resto por la pegatina de PMR, el espacio reservado para minusválidos, y el suelo azul.Nozomi ha escrit:Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025