Avui el complex caparrella el feia el 4055 i 4137... un habit es excesiu, no podrien posar el 4125 o el 4126? qui els entengo que els compro
Autobusos de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
De que servirat tot plegat si sol porten 3 cotxes nous, pero les carraques continuaran sent-hi...
Avui el complex caparrella el feia el 4055 i 4137... un habit es excesiu, no podrien posar el 4125 o el 4126? qui els entengo que els compro
Avui el complex caparrella el feia el 4055 i 4137... un habit es excesiu, no podrien posar el 4125 o el 4126? qui els entengo que els compro
- Danilleida
- N7

- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Avui a les 14:35 el 4124 que feia L14 es deu d'aver averiat perque havia el 4150 esperant-lo per a fer-li el relleu.
Avistaments del dia: 4124 a la L8 al lloc del 4115, L1 4140 4141. L5 4058 4138 4057 els citaros amb diferent ordre, L11 4151

Quina porqueria d'assignació que tenim avui per la L11 el 4123, ja els hi val...
, tant costaria posar el 4133 a la L11 i el 4146 a la L12??? qui els entengui...
Els autobusos urbans guanyen un miler de viatgers al mes
• El 2010, i la línia que més creix és la L-17 Bordeta-Ciutat Jardí
Els autobusos urbans de Lleida van guanyar l'any passat entre 12.000 i 13.000 viatgers respecte a l'anterior, xifra que suposa al voltant d'un miler d'usuaris al mes. Aquesta dada suposa un increment de gairebé un 0,5% respecte als 7.426.679 de viatges registrats en totes les línies el 2009. El gerent d'Autobusos de Lleida, Carles Soldevilla, va destacar el creixement en les línies d'autobús i, malgrat ser molt moderat, el va qualificar d'"excepcional" argumentant que la majoria de ciutats han tancat el 2010 amb un descens de viatgers del 5%.
La línia amb un increment més significatiu és la L-17 Bordeta-Ciutat Jardí, amb un 9,3% més de passatgers. Soldevilla va assenyalar que aquesta línia s'ha consolidat només dos anys després de la seua posada en marxa, "i sense restar usuaris a la L-5 Bordeta, que en manté uns 348.000". Les altres línies amb un increment més alt, sobre el 3%, són la L-1 Interior (va registrar 6.08.000 usuaris) i la L-9 Hospitals (673.000). El responsable d'Autobusos de Lleida també va destacar el nivell d'ús de la L-18 Palau de Congresos-Rambla de la Mercè, que transporta uns tretze mil passatgers al mes.
En canvi, la L-P, que dóna servei als polígons, va tancar el 2010 amb un descens del 5,8% en el nombre d'usuaris. No obstant, Soldevilla va matisar que la caiguda s'ha moderat, ja que era del 8,5%. La L-3 Pardinyes també ha perdut usuaris, en concret, un 3%, però la concessionària del servei d'autobusos considera que es recuperarà quan s'acabin les obres de remodelació de l'avinguda Pearson i pugui tornar a la ruta convencional. De moment, no es preveuen modificacions als recorreguts de les línies ni crear-ne de noves.
http://www.segre.com/detall-de-la-notic ... rs-al-mes/
• El 2010, i la línia que més creix és la L-17 Bordeta-Ciutat Jardí
Els autobusos urbans de Lleida van guanyar l'any passat entre 12.000 i 13.000 viatgers respecte a l'anterior, xifra que suposa al voltant d'un miler d'usuaris al mes. Aquesta dada suposa un increment de gairebé un 0,5% respecte als 7.426.679 de viatges registrats en totes les línies el 2009. El gerent d'Autobusos de Lleida, Carles Soldevilla, va destacar el creixement en les línies d'autobús i, malgrat ser molt moderat, el va qualificar d'"excepcional" argumentant que la majoria de ciutats han tancat el 2010 amb un descens de viatgers del 5%.
La línia amb un increment més significatiu és la L-17 Bordeta-Ciutat Jardí, amb un 9,3% més de passatgers. Soldevilla va assenyalar que aquesta línia s'ha consolidat només dos anys després de la seua posada en marxa, "i sense restar usuaris a la L-5 Bordeta, que en manté uns 348.000". Les altres línies amb un increment més alt, sobre el 3%, són la L-1 Interior (va registrar 6.08.000 usuaris) i la L-9 Hospitals (673.000). El responsable d'Autobusos de Lleida també va destacar el nivell d'ús de la L-18 Palau de Congresos-Rambla de la Mercè, que transporta uns tretze mil passatgers al mes.
En canvi, la L-P, que dóna servei als polígons, va tancar el 2010 amb un descens del 5,8% en el nombre d'usuaris. No obstant, Soldevilla va matisar que la caiguda s'ha moderat, ja que era del 8,5%. La L-3 Pardinyes també ha perdut usuaris, en concret, un 3%, però la concessionària del servei d'autobusos considera que es recuperarà quan s'acabin les obres de remodelació de l'avinguda Pearson i pugui tornar a la ruta convencional. De moment, no es preveuen modificacions als recorreguts de les línies ni crear-ne de noves.
http://www.segre.com/detall-de-la-notic ... rs-al-mes/
El 4115 comença a fallar bastant. En les últimes dues setmanes ha estat substituit en 4 o 5 ocasions. Els frens no van fins, frenen a cops, no de manera constant.
Avui tenim el 4122, 4124 i 4147. Ja n'estem farts de tant cacharro. Ja soportem el 4122 que només ens falte que ens endinyin el 4124. Mentrestant un Hispano Habit se'n va a Butsènit o el 4158 circule a la L4.
Quina vergonya d'assignacions.
Avui tenim el 4122, 4124 i 4147. Ja n'estem farts de tant cacharro. Ja soportem el 4122 que només ens falte que ens endinyin el 4124. Mentrestant un Hispano Habit se'n va a Butsènit o el 4158 circule a la L4.
Quina vergonya d'assignacions.
- Danilleida
- N7

- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Fals el 4124 no hi era pas a la L8 aquest mitgdia el que hi era el 4132...erbuki ha escrit:El 4115 comença a fallar bastant. En les últimes dues setmanes ha estat substituit en 4 o 5 ocasions. Els frens no van fins, frenen a cops, no de manera constant.
Avui tenim el 4122, 4124 i 4147. Ja n'estem farts de tant cacharro. Ja soportem el 4122 que només ens falte que ens endinyin el 4124. Mentrestant un Hispano Habit se'n va a Butsènit o el 4158 circule a la L4.
Quina vergonya d'assignacions.
El 4124 estava a la L14...
El 4137 el podrien destinar per la L8...
El 4127 al mati estava a la L17 i cap alla a les 14:20 al seu lloc era el 4143 amb el 4145.
Espectacular la volcada de un camió a la rotonda del Mestre
A L14 hi ha circula un autobús que no havia vist mai abans (no sóc de Lleida!) trobo que el seu disseny és com a mínim interessant. Això de tenir dues fileres de seient una a cada lateral i un gran espai al mig està bé!
El que no sembla que està tant bé són els frens de l'autobús ja que fa uns sorolls i unes vibracions força estranyes. I a l'hora punta de la línia és una mica justet per tota la gent que utilitza la línia.
El que no sembla que està tant bé són els frens de l'autobús ja que fa uns sorolls i unes vibracions força estranyes. I a l'hora punta de la línia és una mica justet per tota la gent que utilitza la línia.
El 4124 no sol fer la L14 casi mai, podria ser, t'has fixat si els vidres que separen les portes dels seients eren alts? aquesta serie quan frena es ensordador el xiscle dels frens, la suspensió al frenar es baixa cosa anormal i els vidres de les portes fan una escandalera tremenda per no parlar del motor del bus amb siFerry1ac1 ha escrit:A L14 hi ha circula un autobús que no havia vist mai abans (no sóc de Lleida!) trobo que el seu disseny és com a mínim interessant. Això de tenir dues fileres de seient una a cada lateral i un gran espai al mig està bé!
El que no sembla que està tant bé són els frens de l'autobús ja que fa uns sorolls i unes vibracions força estranyes. I a l'hora punta de la línia és una mica justet per tota la gent que utilitza la línia.
Doncs el 4124 estave a la L8 al matí. Haurà petat i a la tarda ja estave arreglat per fer la L14.
Veurem demà si reapareix el 4115 amb una nova xapussa...
Veurem demà si reapareix el 4115 amb una nova xapussa...
Tot pot ser amb Moventiserbuki ha escrit:Doncs el 4124 estave a la L8 al matí. Haurà petat i a la tarda ja estave arreglat per fer la L14.
Veurem demà si reapareix el 4115 amb una nova xapussa...
- L15 SEU VELLA
- N5

- Entrades: 90
- Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
- Contacta:
La meva pregunta es: ¿on es el 4056 es estrany que no circuli per la L14 AGRONOMS? 
El 4056 estaria dormint a cotxeres el mes segur, avui porta el 4125 per fer la L14 de sobres.L15 SEU VELLA ha escrit:La meva pregunta es: ¿on es el 4056 es estrany que no circuli per la L14 AGRONOMS?
Avui el 4127 ens ha fallat i ha vingut el 4123 a fer L17
Avui ha petat el 4122 i l'ha substituit el 4134 a la L8. També tenim el 4115 i el 4147.
Com a avistaments curiosos dir que hi ha el 4149 a la L1, el 4129 a la L9, el 4141 a la L14 i el 4132 a la LP.
Com a avistaments curiosos dir que hi ha el 4149 a la L1, el 4129 a la L9, el 4141 a la L14 i el 4132 a la LP.
- Danilleida
- N7

- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Jo ahir vaig veure segur el 4148 a la L1 i el altre era un habit era un habit perque al mati esperava la L5 i vaig veure els 2 aquestos que dic, ara si es va fer fer alguna subtitució...erbuki ha escrit:Avui ha petat el 4122 i l'ha substituit el 4134 a la L8. També tenim el 4115 i el 4147.
Com a avistaments curiosos dir que hi ha el 4149 a la L1, el 4129 a la L9, el 4141 a la L14 i el 4132 a la LP.
El 4134 el vaig veure sobre un quart de deu enfilant Av/Catalunya amb L8.
Com avistament curios del dia el 4124 a la L6 i el altre bus de la L6 el 4150 rotulat de dalt a baix...
- Danilleida
- N7

- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
I mes avistaments curiosos del dia... 4129 i 4123 a la L9, el 4157 al mitgdia feia L13 i a la nit cap alla a les 20:25 feia una L19, tornen els avaries? 
Però no t'ho perdis. De mentre a la L7 hi van tenir el 4136, 4143 i 4148. Mentre que a la L9, una línia amb més viatgers i més gent gran usuària, han d'anar amb les tartanes del 4123 i 4129...Danilleida ha escrit:I mes avistaments curiosos del dia... 4129 i 4123 a la L9, el 4157 al mitgdia feia L13 i a la nit cap alla a les 20:25 feia una L19, tornen els avaries?
LAMENTABLE.
- L15 SEU VELLA
- N5

- Entrades: 90
- Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
- Contacta:
Avistat ahir el 4154 L2 RONDA amb una peça de la part trasera dreta desprenguda aixo es força estrany sent un autobus nou de trinca y ya va perdent les peçes no se si pel cami o pel garatje 
- L15 SEU VELLA
- N5

- Entrades: 90
- Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
- Contacta:
Xat del mes de febrer
Ricard: ¿Cuan arribaran els nous autobusos?
Ricard: Cuan es podran transportar bicicletes en les línies L4 i L14
Alcalde: Hola Ricard, entre març i abril arribaran els nous autobusos. Sobre el transport de bicicletes, de moment funciona a la línia de polígons i mirarem si
Alcalde: es pot ampliar a d'altres.
Ricard: y la meva ultima pregunta soc una usuari molt avitual de la L4 y yo veig que el temps de espera de 45 minuts es excesiu no seria millor possar dos L4 un cap al Parc Cientific y l'altre al barri de la mariola sense pujar a gardeny
Alcalde: Planificar busos sempre és complicat, i cada any revisem línies: freqüències i trajectes. Prenc nota d'aquesta.
Ricard: ¿Cuan arribaran els nous autobusos?
Ricard: Cuan es podran transportar bicicletes en les línies L4 i L14
Alcalde: Hola Ricard, entre març i abril arribaran els nous autobusos. Sobre el transport de bicicletes, de moment funciona a la línia de polígons i mirarem si
Alcalde: es pot ampliar a d'altres.
Ricard: y la meva ultima pregunta soc una usuari molt avitual de la L4 y yo veig que el temps de espera de 45 minuts es excesiu no seria millor possar dos L4 un cap al Parc Cientific y l'altre al barri de la mariola sense pujar a gardeny
Alcalde: Planificar busos sempre és complicat, i cada any revisem línies: freqüències i trajectes. Prenc nota d'aquesta.
Avistat el 4126 aquesta tarda fent la L19
Una mica de sentit comú...


