Una pregunta per que hi han pocs trens que tinguin com a destinació cap ha Ulldecona, no la podrien fer estació terminal com Tortosa
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Hora i data actual: Diumenge 16/06/2024 19:07
Entrada Autor: trensmat » Divendres 11/03/2011 9:06
Entrada Autor: Mako448 » Divendres 11/03/2011 11:43
Lo ideal seria perllogar els Tortosa fins a Ulledecona,peró tampoc no ho veig clar(millor portar-los a Vinaròs?).Per cert,que sí que hi ha un Regional que té inici/final de trajecte a Ulldecona.....peró procedent de/destinació València.Suposo que els motius serien que a Ulldecona hi ha menys espai per fer acabar trens,està més lluny i potser no té tanta demanda(ja ho dic que haurien d'anar fins a Vinaròs per anar més carregat el tren).Tot aixó per la bestiessa de suprimir el tram ferroviari.Tortosa-Freginals.trensmat ha escrit:Fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=11606 , al no estar relacionat amb el tema
Una pregunta per que hi han pocs trens que tinguin com a destinació cap ha Ulldecona, no la podrien fer estació terminal com Tortosa
Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 11/03/2011 11:57
Entrada Autor: genissimon » Divendres 11/03/2011 13:42
Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 11/03/2011 14:14
L'Aldea-Tortosa: 13,1 kmgenissimon ha escrit:Desconec el temps que es trigaria a recórrer el tram de Tortosa a Freginals, Ulldecona i Vinaròs, però no els gairebé 40 minuts com a mínim que ara es triguen a recular des de Tortosa cap a L'Aldea-Amposta-Tortosa i reprendre la marxa sentit València.
Entrada Autor: davidbarna » Divendres 11/03/2011 16:55
Entrada Autor: Guigui » Divendres 11/03/2011 17:02
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 12/03/2011 19:28
Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 12/03/2011 23:33
Amb quins diners, tot això?liniadelRipollés ha escrit:El que necessita aquest territori és fer una estació d' AMPOSTA al costat d'aquesta població, un cop passat el pont de l'Ebre, i fer acabar els trens de Rodalies de Catalunya a Vinaròs.
El tram entre l'Aldea i Tortosa es reconverteix en tren-tram amb penetració tranviària per Tortosa. Només caldria comprar unitats lleugeres de dos cotxes, atès que de poden circular per l'actual via.
Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 13/03/2011 15:41
437.001 ha escrit:Amb quins diners, tot això?liniadelRipollés ha escrit:El que necessita aquest territori és fer una estació d' AMPOSTA al costat d'aquesta població, un cop passat el pont de l'Ebre, i fer acabar els trens de Rodalies de Catalunya a Vinaròs.
El tram entre l'Aldea i Tortosa es reconverteix en tren-tram amb penetració tranviària per Tortosa. Només caldria comprar unitats lleugeres de dos cotxes, atès que de poden circular per l'actual via.
Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 14/03/2011 19:10
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 17/03/2011 1:25
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 17/03/2011 1:28
josep_serre ha escrit:Una llençadora per enllaçar Tortosa amb l'Aldea-Amposta pels trens de Llarga distància és perfectament viable ja que amb prou feines caldria tenir cap tren més doncs entre tren i tren sol haver un tren aturat a Tortosa, una altra cosa és també que a determinades hores els horaris dels trens regionals ja permetin aquest enllaç casualment ja que els horaris no estan coordinats, la possibilitat de crear una estació a Amposta com un primer pas, malgrat que aquesta pugui estar a un km i mig del nucli urbà no seria una cosa gaire costosa, a la llarga sempre es podria amb la idea de crear un servei local construir un ramal de via única que acostés al municipi amb estació.
En cas que es decidís crar un servei llençadora pels trens de Llarga distància aquest amb inversió de marxa podria continuar fins a Ulldecona, Vinaròs i Benicarló o fins a l'Ametlla de Mar tenint en compte que a determinades franges horàries nohi ha tren en estones excessives, quedant el temps Tortosa Vinaròs semblant al que s'hagués pogut fer amb l'antic traçat.
Actualment el servei entre Tortosa i Vinaròs per carretera supera en molt en temps el que pugui oferir el tren degut a la immensa volta per Sant Carles de la Ràpita i Alcanar, per bé que les estacions de Vinaròs i també la de Benicarló no estan massa ben situades de cara a un servei d'aquestes característiques i fins i tot connectar Tortosa amb l'estació de l'Aldea amb aquest servei és sovint poc fiable i mancat de coordinació i a més els autobusos no paren a l'estació pròpiament sinó a la carretera.
A part d'això entremig està Camp-Redó, un nucli que pertany a Tortosa no molt gran però situat al costat mateix de l'estació i amb un polígon industrial prou gran on un bon servei podria tenir cert èxit.
Jo penso que si no s'ha prestat ja un servei d'aquestes característiques és per manca de voluntat política, crec que a Renfe no li convé que els seus trens de llarga distància s'omplin de viatgers de recorreguts curts que es queden amb la imatge d'un tren car podent vendre aquelles places per als trajectes més llargs.
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 17/03/2011 1:41
Sagrerenc ha escrit:L'ideal, seria que els Catalunya Exprés anessin en doble composició fins a l'Aldea i allà es desacoblessin, una unitat cap a Tortosa i l'altra cap a Vinaròs amb un enllaç ràpid amb els regionals valencians. Això és el que es faria en qualsevol altre país europeu, però fer-ho aquí és "massa feina".
No té cap sentit que els trens acabin a Ulldecona, podent fer-ho a Vinaròs, que és una ciutat tan gran com Tortosa, punt de partida de Regionals Exprés a València, parada dels trens de LD (excepte Euromed), i futur extrem de la C-6 valenciana.
Entrada Autor: Sagrerenc » Dijous 17/03/2011 2:23
Doncs la C6 a Vinaròs no és només una reivindicació del Baix Maestrat i la Plana Alta, sinó que està inclosa al Pla de Rodalia 2010-2020 de la Comunitat Valenciana. Una altra cosa és que aquests plans, com el de Catalunya, es facin realitat...liniadelRipollés ha escrit:C6 valenciana a Vinaròs? Ciència ficció. Volen el tram lliure per a 200km/h i ha de ser així. Haurien de ser trens de regionals aptes a 160km/h mínim.Sagrerenc ha escrit:L'ideal, seria que els Catalunya Exprés anessin en doble composició fins a l'Aldea i allà es desacoblessin, una unitat cap a Tortosa i l'altra cap a Vinaròs amb un enllaç ràpid amb els regionals valencians. Això és el que es faria en qualsevol altre país europeu, però fer-ho aquí és "massa feina".
No té cap sentit que els trens acabin a Ulldecona, podent fer-ho a Vinaròs, que és una ciutat tan gran com Tortosa, punt de partida de Regionals Exprés a València, parada dels trens de LD (excepte Euromed), i futur extrem de la C-6 valenciana.
Entrada Autor: Mako448 » Dijous 17/03/2011 10:47
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 17/03/2011 18:42
Sagrerenc ha escrit:Doncs la C6 a Vinaròs no és només una reivindicació del Baix Maestrat i la Plana Alta, sinó que està inclosa al Pla de Rodalia 2010-2020 de la Comunitat Valenciana. Una altra cosa és que aquests plans, com el de Catalunya, es facin realitat...liniadelRipollés ha escrit:C6 valenciana a Vinaròs? Ciència ficció. Volen el tram lliure per a 200km/h i ha de ser així. Haurien de ser trens de regionals aptes a 160km/h mínim.Sagrerenc ha escrit:L'ideal, seria que els Catalunya Exprés anessin en doble composició fins a l'Aldea i allà es desacoblessin, una unitat cap a Tortosa i l'altra cap a Vinaròs amb un enllaç ràpid amb els regionals valencians. Això és el que es faria en qualsevol altre país europeu, però fer-ho aquí és "massa feina".
No té cap sentit que els trens acabin a Ulldecona, podent fer-ho a Vinaròs, que és una ciutat tan gran com Tortosa, punt de partida de Regionals Exprés a València, parada dels trens de LD (excepte Euromed), i futur extrem de la C-6 valenciana.
No veig que sigui tan complicat compatibilitzar trànsits de llarga distància a 200 km/h amb trens de rodalia cada hora, uns poden avançar els altres.
Entrada Autor: trensmat » Diumenge 04/12/2011 10:09
Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”