Es que no em connectava des de dimecres passatPlatanito ha escrit:i trobo que l'Ecomobisostrans està trigant massa a ficar els puntets entre els parèntesis.
Però opino igual que l'EUKibo respecte aquest (...) simulacre

Es que no em connectava des de dimecres passatPlatanito ha escrit:i trobo que l'Ecomobisostrans està trigant massa a ficar els puntets entre els parèntesis.
Per curiositat, què consideres en aquesta vida absolutament imprescindible per damunt del funcionament estrictament rigorós del transport públic?Ecomobisostrans ha escrit:Però opino igual que l'EUKibo respecte aquest (...) simulacre. I si el troben tan necessari pues que el facin a la nit quan el metro esta tancat.
Si demanessin voluntaris per fer de pasatgers i els portessin en el 1100 preservat fins al lloc del simulacre, no els costaria gaire trobar una colla de freakies voluntariosos!Ecomobisostrans ha escrit:Es que no em connectava des de dimecres passatPlatanito ha escrit:i trobo que l'Ecomobisostrans està trigant massa a ficar els puntets entre els parèntesis.![]()
Però opino igual que l'EUKibo respecte aquest (...) simulacre. I si el troben tan necessari pues que el facin a la nit quan el metro esta tancat.
No els hi donis gaires idees, que potser en lloc d'un simulacre, cremarien el 1100 de debó, i s'estalviarien el desballestamentPlatanito ha escrit: Si demanessin voluntaris per fer de pasatgers i els portessin en el 1100 preservat fins al lloc del simulacre, no els costaria gaire trobar una colla de freakies voluntariosos!

Això ni en bromametring ha escrit:No els hi donis gaires idees, que potser en lloc d'un simulacre, cremarien el 1100 de debó, i s'estalviarien el desballestamentPlatanito ha escrit: Si demanessin voluntaris per fer de pasatgers i els portessin en el 1100 preservat fins al lloc del simulacre, no els costaria gaire trobar una colla de freakies voluntariosos!