

Hora i data actual: 17 set. 2025, 06:18
Entrada Autor: Mortadel·lo » 13 març 2006, 09:47
Entrada Autor: Mortadel·lo » 13 març 2006, 11:46
Entrada Autor: metring » 13 març 2006, 13:07
Entrada Autor: davida » 13 març 2006, 13:15
Entrada Autor: victorcasta » 14 març 2006, 01:04
Sent CAF el mateix que fa els 5000 i els del Metro de Roma, no t'aclareix els dubtes?metring ha escrit:Mireu en aquest link http://www.caf.net/caste/productos/proy ... 1&sec=desc, hi ha el metro de Roma, i és clavadet al 5000!!!!!!![]()
![]()
Plagi? Semblança? Mireu les fotos dels testers, interiorisme, no són exactes però molt,molt semblants!! Ho hauran fet per alguna cosa???
Entrada Autor: JaMiRo! » 14 març 2006, 13:11
Entrada Autor: metring » 14 març 2006, 15:26
Entrada Autor: Trenscat » 14 març 2006, 20:12
Entrada Autor: Carlos L'H » 14 març 2006, 22:44
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 14 març 2006, 23:05
Entrada Autor: Mortadel·lo » 14 març 2006, 23:38
Entrada Autor: Serie600 » 14 març 2006, 23:47
Entrada Autor: JaMiRo! » 15 març 2006, 15:50
Entrada Autor: wefer » 15 març 2006, 22:56
Ai, paciència home, paciència!!!oscar440 ha escrit:Ei! Encara no hi és la fitxa tècnica dels 5000 a la web de Wefer, a la secció de Metro de Barcelona...![]()
![]()
Salutacions!
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025