I a més els de CIU fotrien a barris d´esquerres, que es pensaven que serien feliços amb línies de metro noves.
![Pal :pal](./images/smilies/nou-poke.gif)
Jo a més suprimiria la L5 entre Horta i Vall d´Hebron, i la L3 entre Montbau i Trinitat Nova.
Hora i data actual: Diumenge 16/06/2024 18:31
Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 19/03/2012 14:46
Entrada Autor: metring » Dilluns 19/03/2012 15:34
Bé, cadascú és lliure de donar la seva opinió, i encara no se sap si TMB decidirà d'aturar alguna d'aquestes línies.122-042-132 ha escrit:El Metro, intocable!
I perdoneu, però em sembla que en aquest fil s'estan dient algunes coses fora de lloc.
Amb el que sí que estic a favor és de racionalitzar la despesa energètica de les línies automàtiques, però res més. Salut!
Entrada Autor: Miquel » Dilluns 19/03/2012 16:41
Estic totalment d'acord en retallar cotxes a L9 i L10 i fer composicions M-R-M, com va passar en els inicis dels 2000, ara bé, crec que seria molt problematic a la llarga vendre cotxes motors (que dificilment tindràn comprador), i d'aquí a uns anys, haver de tornar a comprar-ne per formar els quintuples.wefer ha escrit:Precisament tu mateix dones la solució a les L9 i L10: racionalitzar la despesa. Jo, a més, inclouria fer trens més petits (de 2 o tres cotxes) i vendre els trens sobrants a d'altres xarxes.Platanito ha escrit:Jo he votat L9 i L10, que generen una despesa en electricitat brutal: túnels il·luminats, portes d'andana, ascensors de gran capacitat i a gran profunditat o bé llarguíssims trams d'escales mecàniques (per què no comencen aturant i cegant un dels dos circuits d'escales mecàniques redundants que hi ha al pou de Sagrera?), murals retroil·luminats darrera les portes d'andana...
[/b]
437.001 ha escrit:Jo voto per les tres línies, han costat TANTS diners, que així Barcelona acabaria de fer el ridícul.
I a més els de CIU fotrien a barris d´esquerres, que es pensaven que serien feliços amb línies de metro noves.
Jo a més suprimiria la L5 entre Horta i Vall d´Hebron, i la L3 entre Montbau i Trinitat Nova.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 20/03/2012 0:15
Entrada Autor: wefer » Dimarts 20/03/2012 0:40
Ara mateix, els joves de tota Espanya tenen únicament tres sortides possibles:Adolescent barceloní ha escrit:El futur està en els joves, i a molts joves no se'ls hi veu molt futur...
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 20/03/2012 1:00
Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 20/03/2012 4:29
Exactament! Jo també voto CAP!wefer ha escrit:Hi ha tantes, però tantes, però tantes coses molt més supèrflues a retallar en aquest país, abans que d'haver de retallar una servei públic com és una línia de metro... que evidentment, voto cap.
Entrada Autor: metring » Dimarts 20/03/2012 9:53
Totalment d'acord, comportament de nous rics és que ha hagut en aquest país, i així hem acabat, endeutats fins a les celles!Lluita1714 ha escrit:Hagués estat més fàcil reformar els trens antics i comprar-ne menys de nous. Però a Cal Nous Rics no ens podíem permetre que les 1000/1100, i altres unitats de Renfe es reformessin, havien de ser noves unitats. Ara ja no queda trens antics per desballestar però si al seu temps haguessin estalviat en modernitat i decoració... en això s'ha d'estalviar, no en línies ni serveis. Jo he votat L11 perquè trobo que és la més inútil, però que consti que trobo que mai s'hauria de fer una cosa així.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 20/03/2012 11:20
Entrada Autor: wefer » Dimarts 20/03/2012 11:21
Posats a suprimir coses deficitàries, abans suprimiria absurditats com l'Alta Velocitat a Camp de Tarragona que no utilitza ningú, l'aeroport de Reus que és una sagnia en subvencions, etc.437.001 ha escrit:Jo voto per les tres línies, han costat TANTS diners, que així Barcelona acabaria de fer el ridícul.
I a més els de CIU fotrien a barris d´esquerres, que es pensaven que serien feliços amb línies de metro noves.
Jo a més suprimiria la L5 entre Horta i Vall d´Hebron, i la L3 entre Montbau i Trinitat Nova.
Entrada Autor: davida » Dimarts 20/03/2012 11:40
Entrada Autor: Kane_84 » Dimarts 20/03/2012 13:57
Entrada Autor: dvdhrd » Dimarts 20/03/2012 15:37
Entrada Autor: Miquel » Dimarts 20/03/2012 16:23
O sigui, es gasten una milionada per posar un sistema totalment automatitzat per vendre'ns que tindrem trens cada 45 segons, i no son capaços de programar només la obertura de 8 o 12 portes?dvdhrd ha escrit: Pel tema de reduir els cotxes per tren, ho trobo una tonteria, primer de tot, perque treure un parell de cotxes dels trens no representaria un estalvi tan imporatant com la despesa que suposaria adaptar les estacions i tot el sistema de portes d'anada per a trens de 3 cotxes... (com comprendreu, s'haurien de substituir les portes d'andana motoritzades per panells fixos, allà on no hi arribés el tren de 3 cotxes, i només per aquest fet ja suposa una despesa brutal) i més encara quan pensem en el futur de la linia, que tard o d'hora s'haurà d'ampliar i llavors que fem? Tornar a posar trens de 5 cotxes i tornar a gastarnos la brutal despesa que cambiar-ho tot? Crec que no surt a compte.
Entrada Autor: dvdhrd » Dimarts 20/03/2012 16:51
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 20/03/2012 21:40
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 20/03/2012 21:42
En un principi no t'entenia...wefer ha escrit:Ara mateix, els joves de tota Espanya tenen únicament tres sortides possibles:Adolescent barceloní ha escrit:El futur està en els joves, i a molts joves no se'ls hi veu molt futur...No sé si m'explico...
- Per terra
- Per mar
- Per aire
Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”